It's not true

1.2K 49 47
                                    

,,Zlyhalo jej srdce." Zahlásil doktor. Počul som náreky dievčat a videl som ako sa zviezli k zemi. Cítil som to rovnako celý moj svet sa zrútil. Mal som chuť zomrieť.

Christian

Bolelo ma srdce a mal som pocit že to nezvladnem. Ledva som sa udržal na nohách. Nevedel som racionálne uvažovať a nevnimal skoro nič naokolo.

,,Čas smrti 14:38." Zahlásil doktor a sestrička si to zapísala.

,,Je nám to ľúto, bohužial bola až veľmi slabá a jej srdce to nezvládlo." Smutne na nás pozrel doktor. Jasne tieto naučené blaboty nech sa dá vypchať idiot.

,,Necháme vás." Smutne na nás pozreli a odišli. Ja som sa nevedel spamätať a ani to tak skoro nebude. Podišiel som k jej bezvládnemu telu. Vyzerala tak pokojne ale za to bez života. Dotkol som sa jej ľadovej ruky a po líci sa mi zviezla slza. Je mi to tak ľúto. Uvedomil som že aj keď som sa snažil to kadejak zakrývať tie city jednoducho nezmiznú.

,,Milujem ťa a navždy budem." Naklonil som sa k nej a pobozkaj ju na čele.

Jess

,,Necháme ťa." Prehovorila som smerom ku Chrisovi. Bolo mi strašne a ešte viac keď som videla ten jeho zničený výraz. Ani na nás nepozrel, chápala som ho. Vyšli sme s Nancy von a ja som myslela že je to všetko len sen. Ako sa to mohlo stať.

,,Ja tomu nemôžem uveriť." Vzlikla Nan. Sme na tom rovnako ani ja. Príde mi to ako tá najhoršia nočná mora.

,,Neverím že už nikdy s ňou nebudem hovoriť. Že už nikdy nebudem počuť jej hlas. Je mi z toho na nič." Pozrela som pred seba a nechcela tomu uveriť proste to nieje možné.

,,Už ju nebudeme môcť vytiahnúť na párty aj cez jej prostesty." Usmiala sa cez slzy Nan čo prinútilo k úsmevu aj mňa. To je pravda. Bude mi chýbať, je to jednoduché. Všetko mi bude na nej chýbať bola to moja najlepšia kamarátka, vždy pri mne stála. Bola úžastná občas bola otravná s tými jej pravidlami a trochu uzavretá ale bola úžasná. Tie jej vtipné prednášky o slušnom správaní. Bože ale to jej úžasné varenie, už teraz mi chýba jej kuchyňa. Ona celá mi chýba.Tak veľmi mi chýba už teraz, tak rada by som sa jej schúlila v náručí a dúfala že ma upokojí a povie mi že všetko bude dobré. Povie že ten chlap za to nestál a že určite príde ten pravý. No tento krát za moju bolesť a smútok mohla ona. Prečo preboha ona ? Toľko si toho vytrpela a toľkým si prešla, nezaslúžila si takýto koniec. Všetko je to moja chyba, mala som s ňou ostať, nemala som ju nechávať samú. Dúfam že mi to raz odpustíš Val a hlavne dúfam že teraz si už šťastnejsia a že už netrpíš. Ty za tvoju dobrotu si sa nemohla dostať nikam inam len do neba.

,,Čo sa deje ?" Z myšlienok ma vyrušil Tom ktorý ku nám dobehol. Raz tu už bol dnes len musel ísť niečo vybaviť a že hneď potom sa vráti. Toto ho dorazí ako nás všetkých. Pozrela som na neho a on zvraštil obočie keď uvidel moju uplakanú tvár.

,,Hovor so mnou Jess čo sa stalo ?" Trochu zvýšil hlas bolo vidieť že sa ho zmocnila panika. Ako niekomu povedať takú otrasnú správu.

,,Ona.... ona je mŕtva." Po tvári sa mi zviezla ďalšia slza. Tom ostal úplne prekvapený. No vzápätí sa usmial.

,,Nie nie to nie je vtipné Jess." Pristúpil ku mne bližšie.

,,Vyzerám že žartujem ? O takých to veciach sa nevtipkuje Thomas." Zničene som sklonila hlavu, ale chápem ho, reagovala by som rovnako keby som na jeho mieste. Ani ja tomu stále nemôžem uveriť, aj keď som bola pri tom ako to jej telo nezvládlo a ona nás jednoducho opustila.

,,To nie je možné." Posadil sa vedľa mňa a videla som že je úplne zničený, vyzeral podobne ako Chris, aj Tom ju miloval no bohužial pre neho to bola neštastná láska. Val mu to nikdy neopätovala a už sa to ani nestane.

,,Bohužial je, budeme to musieť oznámiť jej mame." Prehovorila som, no tie slová išli z mojeho hrdla len veľmi ťažko.

Tom

Nechce sa mi veriť, že to čo Jess povedala je pravda. Nerozumiem tomu čo sa vlastne stalo. To nie je možné a čo ma štve najviac že to medzi nami skončilo tak že sme sa vlastne ani nerozprávali. Neskutočne ma to mrzí nemal som ani možnosť jej to vysvetliť ale hlavne sa jej ospravedlniť. Neskutočne sa za to hambím čo som vtedy urobil. Neviem čo to do mňa vošlo ale strašne ma mrzí že som nemal možnosť sa jej ospravedlniť a ani ju už nedostanem. Chce sa mi doslova plakať, je mi z toho na nič ona si to nezaslúžila.

,,Chcem ju vidieť." Prehovoril som a postavil som sa.

,,Je tam Christian."

,,To nemyslíš vážne ?" Čo tam chce, všetko to je jeho chyba.

,,Nie nerobim Tom, milovali sa a zaslúži si sa s ňou rozlúčiť."

,,Veď to všetko je len jeho chyba." Naozaj som bol naštvaný, veď trpela len kvôli nemu. Nechal ju len tak na pospas osudu a keby nebolo mňa a Derecka boh vie čo by s ňou vtedy bolo. Za všetko môže on, len pre neho trpela a bola úplne na dne. A to všetko ju dohnalo až k tomu že sa chcela zabiť. Čo sa jej bohužial aj podarilo. Znovu som sa posadil. Nechápem ako sa to mohlo stať. Bude mi neskutočne chýbať. Bola úžastná. Ani som nevenoval pozornosť nejakému rozruchu. Jess sedela vedľa mňa stále uplakaná počul som len zvuk sanitky a začal tu mierny rozruch lekári a sestričky behali ako pojašený. Ale mne to bolo jedno stále som bol myšlienkami pri Val. Prečo sa to muselo stať zrovna jej ?

------------
No tak túti časť som dala viac menej od káždého niečo ako formu rozlúčky a spomienky na Val 😔

Hate My Boss !Where stories live. Discover now