Usmiala som sa do bozku a opäť sa začala vojna našich jazykov. Keď v tom som ucítila bolestivé zovretie na mojom predlaktí a následne ako ma zaň niekto prudko potiahol a ťahal preč.
Ťahal ma celým parketom ako kus handry, nehovoriac o tom že jeho zovretie dosť bolelo. Určite sa mi tam spravý modrina. Neviem kam ma bral ale toto určite nebude dobré, nechápem čo to do neho vošlo. Vyšli sme po schodoch hore do VIP, ale išli sme ďalej až k nejakým dverám. Otvoril dvere a sotil ma dnu. A to doslova skoro som sa neudržala naštastie som sa prichytila stola, ktorý sa pri mne objavil.
,,O čo ti ide ?" Otočila som sa na neho a naštvane na neho zvýšila hlas. Lebo neviem čo si o sebe myslí. Len tak si tam nabehne a začne ma ťahať preč, práve keď sa dobre bavím. A vôbec čo tu vlastne robí ?
,,Čo to malo kurva znamenať ?" Neodpovedal na moju otázku namiesto toho položil vlastnú. Zhúkol tak že som až cúvla a narazila zadkom o stôl.
,,Neviem o čom to hovoríš." Povedala som akoby nič a hrala som sa na sprostú. A zároveň som si v duchu tlieskala že som sa nezakoktala alebo nerozosmiala.
,,Nerob sa sprostou dobre ?! Dobre vieš o čom hovorím. Tam sa oblizuješ z nejakým kokotom v strede parketu a dobre že ste si to tam nerozdali." Stále kričal. Neviem čo ho to tak vytočilo nebodaj žiarli ? Pozeral na mňa a zhlboka dýchal ako by sa snažil ukludniť musím uznať že vyzerá naozaj sexy.
,,A ty si kto ? Moja mama ? Čo ťa do toho čo robím a ským to robím ?" Prehovorila som sebavedomo, aj keď je pravda že mi k tomu dopomáhalo množstvo alkoholu v mojej krvi inak by som už čušala zo sklopenými ušami. Zrazu ako by mu až teraz došiel význam mojich slov, urobil dva rýchle kroky až tesne predo mňa.
,,Jediný s kým budeš niečo robiť som ja." Zachrapčal už kľudným tónom. Príjemne ma striaslo z jeho hlasu. Pozrela som mu do očí v ktorých už po hneve nebolo ani stopy a nahradilo ich vzrušenie.
,,Tak na to zabudni." Prehovorila som stričila mu do hrude, obišla som ho a smerovala k dverám.
,,Aspoň si si užila s tým buzerantom ?" Prehovoril zrazu a ja som zastavila kúsok od dverí.
,,Áno predstav si s Leom som si užila. Úžasne sa bozkava a je to skutočny chlap. Narozdiel od niekoho." Dohovorila som a premerala si ho pohľadom aby som zdôraznila že narážam na neho. Pozrel na mňa a na sekundu som v jeho očiach zazrela šok. Prudko ku mne prešiel chytil ma za zápästie a potiahol k sebe, až som narazila do jeho hrude. Zdvihla som hlavu aby som mu mohla vidieť do oči. No nevedela som mu z nich vyčítať nič. Dokázal nasadiť dokonalú masku cez, ktorú nikto neprenikne. Neviedela som čo od neho očakávať, ale oči mi zrazu skľzly k jeho perám, nahlas som pregĺgla, oblízla si pery a pozrela mu znovu do oči.
,,To že je skutočný chlap ?!" Prehovoril zrazu čim si vyslúžil celú moju pozornosť. Vedela som že by mi hlas zlyhal a tak som len prikývla. Pozrel mi hlboko do očí a jemne ma sotil.
,,Ty. Si. Len. Moja." Povedal a dával dôraz na každé jedno slovo. Strčil do mňa ešte raz až som narazila chrbtom do dverí. Zhlboka som sa nadýchla, pretože som to nečakala. Stál asi meter odo mňa a len si ma premeriaval od hlavy až po päty. Bola som s toho celá nesvoja.
,,Nie som." Odporovala som mu potichu. Obrátila som sa k dverám a chcela chytiť kľučku.
,,Ja ti ukážem ako veľmi sa mýliš." Otočila som sa no vtom som bola priklincovaná k dverám jeho rukami po oboch stranách mojej hlavy. Pozeral mi hlboko do očí a pomaly sa ku mne naklonil. Sekavo som sa nadýchla. Videla som ako sa pousmial. Priblížil sa až tak že sa naše čelá dotýkali. Oči som mala rozrtvorené z toľkého napätia. Zrazu som ucítila ako zľahka položil jeho pery na moje. Pozrel mi znova do očí ako by hľadal odpoveď. Vydýchla som zadržiavaný vzduch.
,,Komu patríš ?" Zašepkal mi do pier. Len zťažka som podvihla oči a pozrela do tých jeho.
,,Nikomu." Prehovorila som tak nečujne až som sama mala problém rozumieť si. Znovu sa priblížil. Ale tento krát spojil naše pery naozaj. Jemne nimi pohol a ja som mu to opätovala. Spodnú peru vzal medzi zubi a jemne do nej zahryzol, až som sa neudržala a vzdychla mu do pier.
,,Komu patríš ?" Znovu sa vzdialil a ja som nespokojne zakňučala ešte stále mu hipnotizujúc pery. Tento krát odišiel o pár krokov ďalej.
,,Nikomu." Prehovorila som znovu. V tom pristupil bližšie potiahol ma za zápestie a nenasýtne sa vrhol na moje pery. Z toľkou vášnou až mi úplne zaslepila mozog. V hlave mi vybuchlo tisíce ohňostojov a vžalúdku vyleteľ roj motýļov. Bola to toľká eufória. Bez milosti si privlastňoval moje pery a ja som mu to ochotne oplácala. Od pier si bozkami robil cestičku od mojej brady cez sánku až tesne pod moje ucho. Slastne som zaklonila hlavu, to bolo moje citlivé miesto. A ja som mu ho odhlalila až príliš jednoducho.
,,Komu patríš ?" Zachraptel mi pri uchu a svoju tvár presunul pred moju a opäť sa mi zahľadel do očí. Ani som nad tým nerozmýšlala svoje ruky som omotala okolo jeho krku.
,,Iba tebe." Prehovorila som.
,,Presne tak a ja sa o svoje veci nedelím." Zašpkal skoro nečuje a videla som ako sa výťazoslávne usmial. Ja som to už nevydržala a pritiahla si ho za krk k mojím perám. Naše pery sa vášnivo obtierali. Jemne som mu kusla do pery na čo on súhlasne zavrčal. Prešiel mi jazyk po pere čím si pýtal vstup dnu a ja som mu ochotne vyhovela. Keď sa naše jazyky dotkly mojim telom prešla taká vlna vzrušenia, že sa mi podlomili kolená. Keby nebolo jeho mocnej ruky okolo môjho pásu asi sa tu zrútim na zem ako domino. Zrazu sa odo mňa odlepil a prešiel na moj krk. Rukami mi prešiel k zadku ktorý následne stlačil.
,,Chritian."Nahlas som vzdychla jeho meno pretože práve vtedy prešiel aj na moje citlivé miesto pod uchom. Jeho mocné dlane som ucítila pod mojim zadkom. Prudko ma vyšvihol na neho a ja som automaticky omotala nohy okolo jeho pásu. Opäť sa vrátil k môjim ústam kde začala opäť vojna našich jazykov. Cítila som ako sa hýbeme. Niesol ma ako pierko až k stolu, na ktorý ma posadil. Začal mi nenásitne prechádzať po stehnách a pomaly mi posúval šaty vyšie. Putoval po mojích bokoch, ja som mu zašla do vlasom a poťahala ho načo mi on jemne skusol spodnú peru. Prešla som rukami cez krk, a postupovala pomaly cez jeho perfektne vypracovanú hruď až k lemu jeho trička. Chcela som mu ho vyzliecť keď v tom niekto zaklopal.
*****
No tento krát mi to akosi nevyšlo pridať čast tak ju pridávam teoreticky v piatok. Nevidalo mi to bola som dlho v robote a nemala som to dopísané.
Tak tejto časti je to trošku vášnivajšie tak čo na to hovoríte ?
Prosím aspoň nejakú hviezdičku 🌟alebo komentar stačí aj smajlík.
ĎAKUJEEEEM 😂😘😘😘
YOU ARE READING
Hate My Boss !
Short StoryValéria si hľadá prácu pretože si chce skúsiť žiť na vlastnú zodpovednosť. Chce si nájsť prácu, ktorá by ju bavila a bola dobre platená aby mohla finančne pomôcť mame. Lenže keď sa dostane na pohovor do najznámejšej firmy sveta a postupne spozná svo...