,,A presne !" Ozval sa za mnou zrazu jeho prísny hlas.
Cítila som jeho pohľad na mne no nedokázala som sa otočiť. Keby sa mu znovu pozriem do oči asi by sa mi podlomily kolená, čo teda naozaj nechcem, keďže sa mi tomu podarilo predtým úspešne vyhnúť. Otvorila som dvere a čo možno najrýchlejšie som vyšla z dverí na chodbu, kde už po mne zazerala jeho sekretárka. Tak ako mi prišla predtým milá, mi teraz príde veľmi nesimpatická. Odvrátila som od nej zrak a smerovala čo najviac sebavedomo k výťahu. Vstúpila som dnu a mierne roztrasenou rukou som stlacila prízemie. Keď sa dvere výťahu zavreli, konečne som vypustila toľko zadržiavaný vzduch. Otočila som sa a zapozerla sa na svoj odraz v zrkadle. Na tvári som mala v písanú jasnú nervozitu a úplne rozhodenie. ,,Bože čo to bolo ?" Ozvalo sa moje citové ja. Tak na túto otázku by som aj ja rada vedela odpoveď. Nerozumiem tomu ešte žiaden chlap ma nedostal takto do kolien ako on, len jediným pohľadom. To bolo stelesnenie dokonalosti. ,,Dosť. Nesmieš takto o ňom hovoriť." Ozvalo sa tento krát to rozumné ja. A musím uznať že je malo pravdu. Nemôžem sa predsa nechať poblázniť takto len jedným obyčajným chlapom ,,neskutočne sexy chlapom" ach bože. Nikdy som sa o mužov nejako zaujímala a tak to aj ostane. Nemala som na nich čas a ani mať nebudem a keby aj Brown určite nebude ten, ktorý ma bude zaujímať ako prvý.
*****
,,Som domaaaa." Zhúkla som tak že ma muselo byť počuť až niekde v centre mesta.
,,Preboha chceš aby som ohluchla ?" Ozvala sa zrazu vystrčená Jessicina hlava z kuchyne. Jessica je moja spolubývajúca už pol roka, vlastne od doby čo som sa sem presťahovala.
,,Nie neboj to je to je to posledné čo by som chcela." Povedala som a následne skopla z nôh lodičky. Šuchtavým krokom som došla až ku gauču a z povzdychom sa naň zvalila. Zrazu som ucítila záťaž na mojich nohách, a len z veľkou davkou mojej už aj tak dosť nízkej energie, zdvihla hlavu. Pozrela som sa Jess do rozžiarenej tváre a hneď som vedela čo ma čaká.
,,Nie." Povedala som rázne a hodila hlavu naspäť do vankúša na gauči. Jess len niečo zamrmlala v zmysle že ,,hneď to vyklop" a podskočila mi na nohách až ma to zabolelo. No čo už vedela ako na mňa, keď chcela dolovať informácie.
,,A čo ti mám povedať ?"
,,No všetko. Aký bol ? Čo ti povedal ? Či je aj v skutočnosti taky dokonalý ako na fotkách časopisov ? Hovor všetko a kludne prehaňáj." Znovu podskočila už vyškerena Jess. Ach keby si len vedela. Aj keď neviem ako vyzerá na fotkách, keď že časopisy a podobné veci nečitam ale som si sto percentne istá že z fotkami sa skutočnosť ani z ďaleka rovnať nemôže.
,,Keď sa mieniš hrať že spíš aspoň zatvor oči. " prehovorila zrazu Jess čim prerusila tok mojich myšlienok.
,,Čo ? Nie len som sa zamyslela." Pozrela som na ňu a jej zasnívaný pohľad a prevratíla očami.
,,Tak aký je ? " vyzvedala ďalej, ona si snáď neda pokoj ?
,,Dokonalý." Pozrela na mňa Jess, pretože som ju zjavne upútala týmto vyjadrením. Začala som jej teda rozprávať všetko od toho ako som vstúpila do jeho kancelárie, že som sa v tom momente cítila ako vystrihnutá z filmu FSG. Keď som jej to povedala začala sa na tom náramne zabávať.
,,Heeej. To vôbec nie je vtipné. Čo ak je to nejaký psychopat a zrazu na mňa vybehne s tou jeho ,,play room"." Až keď som to dopovedala mi došlo ako zvláštne to znelo obidve sme sa začali na tom náramne zabávať. Po chvilkovom záchvate smiechu som jej dopobedala môj zážitok dnešneho dňa. Samozrejme som nesmela vynechať ani to, že keď som ho zbadala do tváre tak mi sánka klesla až kdesi na podlahu a chvíľku som mala pocit že mi kolená vypovedali službu.
,,Tak to musí byť aký kus keď to skoro položilo na podlahu nedostupnú Valériu Monteco." Začala sa smiať Jess.
,,Vieš že na to nemám čas a ani nemám záujem, ale v tom máš pravdu, krajšieho chlapa ako je Christian Brown som ešte nevidel." Povedala som Jess už s trošku vážnejšou tvarou.
,,Ach, Val ja ti tak závidim. Ty máš take štastie mala by si využit svoje ženské zbrane a trochu si s ním užiť." Keď to povedala skoro mi zabehla vlastná slina.
,,Nemáš čo. Aj keď je to chodiaca dokonalosť čo mi bude sťažovať prácu ale je to len arogantný, zazobaný narcis. Čo koniec koncov smeruje k tomu že by o mňa ani bicykel neoprel." Dokončila som svoj krátky monológ a odobrala sa do kuchyne zo zámerom niečo dostať do žalúdka.
*****
Po dlhom a horúcom kúpeli, som na seba dala pyžamo, ktoré pozostávalo z nohavičiek a veľkého trička. Konečne posteľ, bože ako si mi len chýbala. Dnešný deň bol vyčerpávajuci ,,Aha a čo budeš hivorit zajtra". Po výsluchu Jess som sa konečne najedla, do školy som ísť nemusela no aj napriek tomu po tom ako sme si pozreli film, tak som si prichystala aspoň nejaké podklady do školy. Neviem prečo to odkladám aj tak to budem musieť spraviť, lenže to by som nebola ja keby veci do školy nerobím na poslednú chvíľu. Ach. Kašlem na to nasadila si sluchatka skôr ako mi vôbec stihla dohrať prvá pieseň, som už odišla do ríše snov.*****
No tak ďalšia dnes už posledná časť. Tato je taka obyčajná nudnejšia ale dúfam že aj tak vás to bavilo. 😍
Budem rada za akýkoľvek komentik aby som vedela ci ti vôbec niekto číta alebo nejaký vote. Ďakujem
Ľúbim vás 😘
A dobru noc 😴
YOU ARE READING
Hate My Boss !
Short StoryValéria si hľadá prácu pretože si chce skúsiť žiť na vlastnú zodpovednosť. Chce si nájsť prácu, ktorá by ju bavila a bola dobre platená aby mohla finančne pomôcť mame. Lenže keď sa dostane na pohovor do najznámejšej firmy sveta a postupne spozná svo...