Pri bare stál nejaký chlap a pozeral priamo na mňa. Lepšie som sa prizrela a v tom momente som úplne skamenela.
Stáli sme uprostred tanečného parketu. Hlavu som mala otočenú stále k baru. Zdvihol ruku s pohárom a usmial sa na mňa. Nie toto sa nedeje. Srdce mi bilo tak prudko že som čakala kedy mi vyskočí z hrude a zrazí Christiana k zemi.
,,Valéria ?" Niekde v diaľke som počula Christianov hlas. No ja som nedokázala normálne uvažovať. Bolo to ako by mi časť mozgu chýbala.
,,Ria, pozri na mňa." Keď som naďalej nereagovala, Christian ma jemne chytil za bradu a pootočil mi hlavu tak aby som pozerala na neho. V jeho očiach som zračila obavy ale hlavne zmetenosť.
,,Hm čo sa deje ?" Spýtal sa potichu.
,,O-on je tu." Pobedala som Christian ostal prekvapený no zlosť na seba tiež nenechala dlho čakať.
,,Kde ?" Spýtal sa cez zaťaté zuby.
,,Tam." Otočila som hlavu a úkazala prstom smerom k baru. No keď som tam pozrela on tam už nebol. Začala som sa obzerať naokolo no nikde som ho už nevidela.
,,Ria veď tam nikto nieje." Prehovoril už kľudným hlasom.
,,A-ale bol tam ešte pred chvíľou." Pozrela som na neho a hľadala v ňom podporu.
,,Val, nemusíš sa báť nemá sa sem ako dostať." Usmial sa na mňa a pohľadil ma po líci no ja som hneď uhla hlavou.
,,Hovorím ti že to bol on pozeral priamo na mňa." Bola som vystrašená no k tomu sa pridala aj zlosť.
,,Možno si si ho len z niekym pomýlila." Povedal ako by nič.
,,Viem čo som videla na tú tvár nikdy nezabudnem." Už som bola zúfala. Ani vo sne by ma nenapadlo že by mi takúto vec neuveril.
,,Ria, mohol sa na neho len niekto veľmi podobať. Poď nemusíš mať strach sem by sa nemal ako dostať."
,,Bol tu a ty si mysli čo chceš. A už ma tak viac nevolaj." Nemá to cenu, bolo vidieť že mi neverí. Odvrátila som tvár pretože sa mi do očí nahrnuli slzy a ja som nechcela aby ma videl plakať. Kráčala som preč od neho a smerovala ku stolu pre kabelku. Keď som sa otočila stál predomnou.
,,Nie počkaj..." nenechala som ho dohovoriť, a veď načo ?
,,Nie Christian nechaj to tak." Nadýchol sa že mi niečo povie no vtom ho prerušil ženský hlas.
,,Christian srdiečko pozri kto tu je." Otočila som sa za hlasom. Stála tam jeho matka s nejakou ženou bola nadherna vyzerala ako modelka vystrihnutá z časopisu.
,,Candis ? Čo tu robíš ?" Prekvapene na ňu Christian pozeral.
,,Vrátila som sa späť tak prečo nepozrieť svojho priateľa ?" Teraz som ostala v šoku ja, opäť.
,,Cand..." znovu Christian nedokončil.
,,Ja som Candis a ty si ?" Spýtala sa ma prsnatá modelka a vystrela ku mne ruku s umelými nechtami.
,,Na odchode." Poblvedala som a hneď som aj kráčala preč.
,,Ria, Valeria počkaj. " počula som ako na mňa kričí. No už som sa nemienila obzrieť. Chytila som si šaty a bežala k východu. Ľudia po mne pozerali, ako by som ušla z blázinca. Momentálne sa tak aj cítim. Pred hlavnými dverami som zastavila vyzula si lodičky a bežala von. Na moje štastie tam bol pristavený taxík. Neváhala som a hneď nastúpila. Nadiktovala som adresu a pozrela z okna. Vo dverách sa akurát objavil Christian. Pozrel sa na mňa a vtedy ako by bol nejaký spínač, sa mi spustila prvá slza. Taxík sa pohol a ja som ho stratila z dohľadu. Taxík zastavil pred mojou bytovkou. Vystúpila som a kráčala do bytu. Hneď ako som zavrela dvere, oprela som sa o ne chrbtom a skĺzla po nich až na zem. Rozplakala som sa ako malé decko. Bolo mi tak na nič. Prečo sa všetko v mojom živote tak kazí ? A prečo som taká hlúpa a naivná ? Vrátila sa moja nočná mora z minulosti. Chlap ktorého som z duše nenávidela, no zrazu sa to obrátilo a keď som sa konečne prestala tomu brániť a myslela si že je to na dobrej ceste, tak zistím že ma priateľku. Nemala som tomu podľahnúť, nemala som podľahnúť jemu. Jediný kto za to zaplatí budem zase ja. A ja hlúpa som mu verila, zdvôverila sa mu z niečim čo bolo pre mňa veľmi ťažké, a koľko mu to vydržalo ani nie pól dňa. To že mi teraz ohladne toho neveril ma veľmi ranilo. Nečakala som od neho zázraky ale myslela som si že to myslí vážne ze mi bude oporou. Ale nie on to hneď zvrhol. Ja som mu verila aj po tom všetkom čo sa medzi nami stalo no on mi neveril a v podstate zo mňa robil blázna a ešte k tomu nebol ku mne úprimný.
*****
Po dlhom kúpely ktorý som si dopriala som sa konečne dostala do postele. Zobrala som si mobil, chcela som si vypnúť budíky. Zajtra sa rozhodne nikam nechystám. No už ma tam čakalo pár oznámení.
Mala som štyri nepriate hovory od Christiana. Rozhodne mu volať nejdem. A jednu SMS. Dnes ti to veľmi pristalo. Čoskoro sa opäť vidime. Už sa veľmi teším Valeri. Ja som vedela že tam bol. Tú tvár by som spoznala hoci kde. Ešte teraz aj po toľkých rokoch, len pri spomienke na jeho meno sa mi spravý zle. Stop. Nemôžem o tom premýšľať. Pozrela som na mobil bolo niečo po pol druhej ráno. Snažila som sa zaspať no za každým keď sa mi podarilo zaspať, som sa trhla zo spánku. Snivalo sa mi o tej noci. O tom pekle, o mojej nočnej more. Bohužial to nieje len sen.
Po štvrtej hodine ráno som to vzdala a išla do kuchyne. Zo skrinky som vybrala lieky na spanie a do pohára napustila vodu. Predpísal mi ich doktor spolu a tými liekami na úzkosť. Po tom čo sa mi stalo a ako zabili Lukasa sa u mňa začali nočne mory, v noci som kričala a nakoniec som sa prebudzala na mamin hlas celá spotená. Potom prišli aj stavy úzkosti. No aj tak najhorší som mala pred pár dnami. Ešte ani raz to nebolo také silné že by som bola na hrane života a smrti. Zapila som tabletku a išla do izby. Zaľahla som do postele. Ešte chvíľu som premýšľala nad dnešným večerom to ako sa Christian zachoval.
Vhnalo mi to slzy do očí ani som sa ich neunuvala zotrieť. Tento krát som bola sklamaná sama zo seba. Pretože aj po toľkých akúsenostiach som stále taká naivná že verím nesprávnym ľudom.
*****
Unavene ale spokojne a šťastne. Dnes sme prekrocili dvetisíc videní som šťastná keď vidím ako sa rozbieha.
Dnes časť podla mňa nič moc. Ale tak ja si to neviem posúdiť. Záleží len na vás.
Ďakujem dobrú noc 😎😍😘💗
YOU ARE READING
Hate My Boss !
Short StoryValéria si hľadá prácu pretože si chce skúsiť žiť na vlastnú zodpovednosť. Chce si nájsť prácu, ktorá by ju bavila a bola dobre platená aby mohla finančne pomôcť mame. Lenže keď sa dostane na pohovor do najznámejšej firmy sveta a postupne spozná svo...