,,Nie." Jednoducho ale za to rázne som povedal. Svoju ruku sťiahla a pokračovala v masírovaní mojich ramien.
,,A toto čo ma znamenať ?"
Christian
Do kancelárie mi vbehla matka aj s Candis. Kurva to už všetci ignorujú tie dvere do mojej kancelárie. Keby ste nevedili klope sa na ne. Asi si tam dám odkaz, Poprosím klopať. Daisy sa hneď spakovala.
,,Čo čo má znamenať ?" Otravene som pozrel na Candis. Obe sa spokokne usadili oproti mne.
,,Christian budeš sa ženiť, tieto tvoje úlety zo ženami musia skončiť." Super teraz sa ide hrať na matku a robiť mi prednásky.
,,Ale prosím ta prestaň byť teatrálna."
,,Chris ja nestrpím takéto správanie, ak si myslíš že ti budem trpieť tvoje zahýbanie na to zabudni." Prevrátil som očami, veď od kedy sme spolu sme spolu ani nespali tak čo tu teraz robí cirkus. Vlastne od Valerie som s nikým nespal. Čo je dosť divné, to by sa malo zmeniť, ale veľa poviností mi moc voľného času nedáva.
,,Súhlasim s Candis. Ak sa toto tvoje spravanie nezmení tak ti vezmem firmu. Candis je dobré dievča a nezaslúži si aby sa takto k nej správal." Ha mňa asi jebne o zem. To čo tu skúšajú.
,,Stačilo." Prehovoril som, ako by som bol vzduch. Oni si snáď zo mňa robia srandu.
,,Som tvoja matka a ja som ta takto nevychovala, takže ak nechceš prísť o to čo máš, tak sa začneš chovať ako slušný človek." Prosím šlahnite mi niekto facku lebo sa snáď sníva. Že nevychovala, šak ty si ma ani nevychovávala.
,,A dosť." Zahučal som a tresol rukou do stola. Až obe miklo a hneď sklapli.
,,Čo to prosím ťa melieš ? Ty mi chceš vziať firmu ?" Dovolte mi zasmiať sa.
,,Áno pokial sa nezačneš správať zodpovedne."
,,Ale prosím ťa nenechaj sa vysmiať. Firma je moja a ty si môžes akurát pískať." To to je genialne, vlastná matka ma chce obrať o môj majetok.
,,Skoro všetko je napísané na mňa plus vačšinové akcie."
,,To si si naozaj myslela že by som svoj majetok prepísal na teba ? Prečo by som to robil ? Bola to len formalita s toľkými akciami som potreboval spoločníka, moji právnici to zariadili tak aby to tak len vyzeralo." Ostala na mňa prekvapene pozerať. To si fakt myslela že jej prepíšem nejaký majetok, keď sa mi podarilo zdvojnásobiť to čo vybudoval otec. No to určite.
,,Ale firmu vybudoval tvoj otec, po jeho smrti všetko čo sme nadobudli prešlo na mňa."
,,No to je tiež taká zaujímavosť o ktorej ti otec nepovedal. Dobre vedel aká si, že ti šlo len o peniaze a majetok. Všetko ešte ped smrťou prepísal na mňa pretože mu bolo jasné že ja firmu povediem dobre a že budeme expandovať. Ty by si to predala prvému kto by ti prišiel pod ruku lebo by sa ti to nechcelo viesť." A otec mal pravdu, od kedy zomrel náš, teda už len môj majetok sa skoro strojnásobil, obchodujeme skoro na všetkých kontinentoch.
,,To nemyslíš vážne ? To by tvoj otec neurobil." Nemohla to prekusnúť.
,,Ale myslím."
,,Ale tie akcie a podiely." Pozerala na mňa zmetene.
,,Máš len pár akcii ktoré su viac menej bezvýznamné, vynášajú dosť na to aby si bola spokojná a mohla si užívať peniaze a luxus." Neveriacky na mňa pozerala. Vzal som papiere zo stola otočil sa na Candis. Vedel som že mama sa už neozve bola dosť zahĺbená vo svojich myšlienkach.
,,A toto je pre teba." Pozrela na mňa trošku zaskočená tým čo sa tu odohralo.
,,Čo je to ?" Usmiala sa na mňa.
,,Stači keď to dole podpíšeš." Oprel som sa do kresla a založil si ruky na bruchu.
,,Čože ? Predmanželská zmluva ?" Prekvapene na mňa pozerala a po jej úsmeve nebolo ani stopy. Prikývol som.
,,Ale Chris zlatko, veď to nie je potrebné veď mne nejde o tvoj majetok, ja mám svoj vlastný." Iste to som počul už koľkokrát. Naučil som sa neviazať sa citovo a všetko si poriadne premyslieť aby ma nemohli ľudia zneužiť. Len pri jedinej osobe, moja ostražitosť polavila. A ako som na to doplatil.
,,No vidíš, takto si obaja budeme chrániť svoj majetok." Ja už som to podpísal. Spísali to moji právnici, presne do podrobna aby sa tam nevyskytla žiadna skulinka, ktorá by sa dala zneužiť. Sú to najlepší právnici sveta a viem že to nepokašlali. Tú zmluvu som si dopodrobna preštudoval aj ja.
,,Myslim si že to nieje potrebné, ja ti dôverujem." Usmiala sa na mňa, no videl som že bola stoho trochu nervózna a hlavne prekvapená.
,,O to je v poriadku že mi veríš. A to sa naozaj obávať nemusíš o tvoj majetok záujem nemám."
,,To ani ja o tvoj, Chris ja ťa milujem a preto si ťa chcem vziať." Keď povedala že ma miluje spomenul som si na to ako som to prvý krát vo svojom živote povedal ja. Bolo to po našom prvom sexe s Valeriou, ona už spala a mne to tak ľahko vyšlo z úst. Myslel som to úprimne, nikdy som si nemyslel že budem schopný niekoho milovať. No ona mi ukázala opak. Ale to už je dávno preč, ukázala mi aj to že láska sa moc preceňuje.
,,Je to pre prípad keby si si to náhdou rozmyslela a začala si brúsit pazúriky na môj miliardový majetok. Keby nám to náhodou neklapalo a ty by si dostala chuť si uliať pár miliard pre seba. Je to len poistka." Nebudem riskovať, tvrdo na tom pracoval môj otec a ja tiež, nenechám to všetko zničiť nejakú ženskú, ktorej ide len o prachy. Tak ako zistil aj otec že matke šlo iba o to.
,,Nie Chris ja to nepodpíšem. Ja nie som nejaká zlatokopka, mám vlastnú prácu a viem si zarobiť aj sama ja nepotrebujem tvoje peniaze." Prevrátil som očami.
,,Dobre tak si to skusme predstaviť más 26 a si modelka do kedy si myslíš že ti vydrží kariera ?"
,,Ale o to vôbec nejde, ja to nepodpíšem nevidím preto žiadny dôvod." Snažila sa znovu namietať.
,,Tak takto buď to podpíšeš alebo zo svadby nič nebude. Tak si to premysli." Ostala ticho a videl som že primýšla. Keď na mňa pozrela chcela niečo povedať, no môj výraz hovoril za vsetko, neustúpim a ona si toho bola vedomá.
,,Skončil som. Môžete odísť." Obe sa pomaly postavili a určite aj ľutovali že sem vôbec prišli so mnou sa nikto zahrávať nebude. Už boli skoro pri dverách.
,,A aby som nezabudol, neželám si aby ste sem chodili ako na deň otvorených dverí. Nabudúce sa ohláste dopredu."
------------
No tak toto vyzerá zaujímavo. 😀😀
Čo na to hovoríte ?
ESTÁS LEYENDO
Hate My Boss !
Historia CortaValéria si hľadá prácu pretože si chce skúsiť žiť na vlastnú zodpovednosť. Chce si nájsť prácu, ktorá by ju bavila a bola dobre platená aby mohla finančne pomôcť mame. Lenže keď sa dostane na pohovor do najznámejšej firmy sveta a postupne spozná svo...