Nedokázal som vydať ani hlásku. Hľadeľ som Val do očí, do jej zúfalích očí. Bez hlasu, len naznačila peramy - Milujem ťa - a mne sa po líci zviezla slza.
,,Ponáhľaj sa tatino." A nastala tma.
Christian
Ostala tma a ja som hľadel na svoj odraz v tmavej obrazovke. Moje telo bolo ako bez ducha. Ja budem otcom ? Ria je tehotná a čaká naše dieťa. Nerozumiem tomu ako to že to v nemocnici nezistili. Toto si ešte preverím. Zúfalí som rukou zhodil všetky veci ktoré som mal na stole. Schytil som počítač za obrazovku a šmaril hono zem. Zašiel som si do vlasov za ktoré som zaťahal a vzápetí som tresol päsťami o stôl až sa čudujem že sa nerozbil.
,,Chris." Oslovila ma Jess, no ja som ju vôbec nevnímal. Vyštartoval som priamo ktomu akože kuriérovy.
,,Kde je ?" Chytil som ho pod krkom, ledva dosiahol na špičky. No nič neodpovedal, ledva dýchal jeho oči boli vypúlené že mohli každú chvíľu vypadnúť. Ešte silnejšie som mu stlačil krk a jeho ruky sa omotali okolo môjho zápestia v nádeji že ho pustím.
,,Chris veď ho zabiješ." Oslovil ma tento krát Dereck.
,,No a čo." Bolo mi to jedno, jediné čo som chcel bolo aby bola Val pri mne a v poriadku aj s naším dieťaťom. Keby som to len vedel že čaká dieťa nespustím ju z dohľadu.
,,Takto Val nepomôžeš, je to naša jediná stopa." Prehovorila Jess a mala pravdu. On je to jediné čo ma môže dostať k Val. Naša jediná stopa. Ešte chvíľu som ho držal pod krkom až som ho napokon pustil až s kašlom dopadol na kolená. Kašlaľ a snažil sa popadnúť dych. Prešiel som si rukami po tvári a zároveň si utrel tie dve zatúlané slzy zúfalstva, ktoré mi pripomínali ako trpí a len kvôli mne, žena ktorú milujem.
,,Pomôž mi. Je tehotná. Chceš si vziať na triko ženu a nenarodené dieťa ?" Pokľakol som k nemu a zúfalo na neho prehovoril.
,,Ale taký bol plán. Dostať ťa až na dno." Pozrel mi do očí a trochu neistím hlasom prehovoril. Bolo mi jasné ze až do takých krajností zájsť nechcel.
,,Pozri ak ti ide o peniaze dám ti koľko chceš určite viac ako ti sľúbili oni."
,,Jasné zase len tie vaše prachy." S odporom mi šplechol do tváre.
,,Pozri, nejde o peniaze. Tá žena ktorú si tam videl pre mňa znamená viac ako čokoľvek na svete. Milujem ju viac ako svoj život urobím pre ňu čokoloľvek. Neviem si predstaviť ani deň bez nej. Poviem ti pravdu, chcel som jej ubližiť a cez ňu dosiahnuť svoju pomstu ale zamiloval som sa do nej a je to človek, ktorý je pre mňa ako anjel. A teraz čaká naše dieťa, a ja som o tom ani nevedel a zjavne ani ona. Dám ti naozaj všetko len mi pomôž zachrániť ženu ktoú milujem nadovšetko a naše nenarodené dieťa. Obetujem aj vlastný život len nech sú zdraví a v bezpečí." Zúfalo som zo seba vydal pocity ktoré som myslel že nikdy nepocítim a určite ich nebudem niekomu vešať len tak na nos. Ale ide jej o život a ja som zúfali urobím čokoľvek.
,,Ja možno.." Zrazu prehovoril neznámy. A moje oči sa henď roztvorili očakávaním.
,,Možno viem kde ju držia." Pozrel som na neho a nevedel som či ho skôr objať alebo zabiť že to nepovedal hneď.
,,Šefe." Do kancelárie vošli ďalší muži.
Jess
Do Chrisovej kancelároe vošli ďalší neznámi muži. Nahnevalo ma to pretože ten akože kuriér chcel konečne niečo povedať a jednoducho prišlo nevhod. Nepoznám Chrisa síce dlho ale vidím aký je s tejto situácie zničený, je ako vymenený. Rovnako ako ja nevie čo má vlastne robiť ale rozhodne má viac prostriedkov, ako zistiť kde Val je aj keď zrovna tieto jeho prostriedky ju pravdepodobne dostali do nebezpečenstva. No je mi jasné ešte viac ako predtým že mu na nej záleží viac ako bol ochotný priznať. A teraz, keď sme zistili že je Val tehotná sa mu ani nečudujem, že je celý bez seba aj keď mi je jasné že by spravil maximum aby ju našiel živú a zdravú aj keby nobola tehotná. Je ako vymenený, ten jeho vražedný výraz desí všetkých naokolo. Bože prosím ťa a dúfam že ma počuješ, pomôž jej a aj jej dieťatku, prosím nech sú obaja v poriadku. Neozývam sa k tebe často ale prosím pomôž jej, prosím nech to prežijú v zdravý prosím.
,,Tak si overíme či nám chceš naozaj pomôcť." Prehovoril Chris na toho kuriéra.
,,Ako overiť ?" Je mi jasné že táto situácia sa mu moc nepáčila, ale myslím a hlavne dúfam že Chrisove slová ho prevedčili aby nám pomohol.
,,Tak povedal si že možno vieš kde ju držia." Pristúpil k nemu Chris. Ja sa len stále modlím a dúfam že nám naozaj pomôže.
,,Možno. Malo by to byť pri prístave. Niesom si istý ale mala by to byť červená garáž." Super to nám teda upresnil. Ku Chrisovy podišiel Dereck a niečo mu pošepkal. Že by podla týchto fakt trápnych indícii vedeli kde sa nachádza ?
,,Overíme si to a keď sa to podarí ver že ťa štedro odmením." Pozrel na neho Chris, no mne neprišiel že by bol nejak nadšený touto ponukou. Myslím si že aj on je v tomto nejak nevinne alebo nejakým podrazom zatiahnutý do tohoto svinstva určite to nebolo z jeho vlastného rozhodnitia.
,,Chris myslíš že je to pravda ?" Podiška som k nemu.
,,Čo ? To miesto ktoré opísal ? Popravde, pravdepodobne je lebo moji muži vypátrali možné miesto kde ju môžu ukrývať no bol to okruch piatich kilometrov, čo nám moc nepomohlo ale jeho informácie nám to z úžili v podstate celkom presne. Už len dúfať že tam naozaj je." Dohovoril a ja som na neho znovu zdvihla zrak.
,,Nemyslím to. Myslím to tehotenstvo ?" Moja otázka ho zjavne zaskočila.
,,Ja neviem, ale či uz tak alebo tak chcem ju odtial dostať, hlavne mať ju opäť pri sebe." Pousmial sa na mňa a ja viem že to bol jeden s tých pivzbudivých úsmevov ktorým chce povedať, že všetko bude ok aj keď to tak nevizerá.
,,Dostaň ju domov." Pozrela som na neho s prosebným výrazom.
,,To je zámer."
------------
Tak trochu menej napínave ale dúfam že poteší. 😊😊
A pozor pozor Chris začína byť naozaj nebezpečný či to sa zdá len mne ? 😊
ESTÁS LEYENDO
Hate My Boss !
Historia CortaValéria si hľadá prácu pretože si chce skúsiť žiť na vlastnú zodpovednosť. Chce si nájsť prácu, ktorá by ju bavila a bola dobre platená aby mohla finančne pomôcť mame. Lenže keď sa dostane na pohovor do najznámejšej firmy sveta a postupne spozná svo...