DUYURU!!!! BELKI BILMEYENLER VARDIR BEN DÜZCE'DE YAŞIYORUM, ARANIZDA DÜZCE'DE YAŞAYAN VARSA VE BULUŞMAK ISTERSE BULUŞABİLİRİZ. BU ARALAR ANNEM TABLETI ELIMDEN ALABİLİRMİŞ BU YÜZDEN YB GECIKME IHTIMALLERI VAR. NERDE BILGISAYAR BULURSAM YB YAZMAYA ÇALIŞICAM. DÜZCEDE YAŞAYANLAR MESAJ ATSIN. BU ARADA FACEBOOK SAYFASINA NEDEN BAKMIYOSUNUZ? ORDA KITAP CAPSLERI VAR. KITABI OKUYANLAR VE BENIM DE YAPTIĞIM CAPSLER. LÜTFEN BAKIN.
Melis-Pekala. Parti mekanı hazır.
Spor salonu kapısını açtım. Ama şöyle havalı bi şekilde. Spor salonunu hep beraber hazırlamış olmamıza rağmen böyle kapıları açarak girince daha bi güzel görünmüştü.
Mert bi ıslık çaldı.
Mert-Alkış!
Ellerini havaya kaldırıp alkış yapmaya başladı. Bize de gözlerini belerterek alkış yapmamızı işaret etti. Hepimiz kendimizi alkışladık. Alkışlama faslı bitince Nisa olduğu yerde zıplayarak dikkati üzerine çekti.
Nisa-Şimdi sırada ne var?
Aytekin, Berke, Mert ve Koray birbirine anlamamış gözlerle baktı. Sanki hepsi birbirine "Oğlum biliyorsanız söyleyin bana da. " demeye çalışıyodu.
Nisa ise ağzını mutluluktan kocaman açmış, bizden bi cevap bekliyodu. En sonunda havada salladığı ellerini sertçe indirdi ve pantolonuna vurarak ses çıkardı. Suratını astı ve bıkmış bi şekilde bize baktı.
Ilayda, Zeynep, Berfin ve ben Nisa'ya sarılıp "Alışveriş!" diye ciyakladık. Erkeklerin nihayet jetonu düşmüştü.
Berke-Siz her parti için yeni elbise mi bakacaksınız?
Berfin düşünür gibi ağız eydi. Sonra gıcıkca gülümsedi. "Belki. "
Mert-Yuh!
Melis-Höö! diye ağız eğerek böğürdüm.
Mert-Ne Höö?
Ilayda-Üff! Sen sus!
Zeynep-Hem sizin işiniz kolay. Giy kot pantolonu üstüne salaş bi bluzu, sonra etrafta güzel kız ara. Ama o kızları hem süslü, güzel istiyosunuz hem de laf ediyorsunuz!
Bir dakika, Zeynep düşünce okuyabiliyor. O zaman bu söylediklerinde ciddi mi?
Melis-Böyle mi düşünüyorlar?
Zeynep-Evet!
Aytekin-Zeynep!
Zeynep-Ne var?!
Ilayda-Bakın ne dicem, en iyisi biz alış-verişe gidelim ve siz partide kendinize süslü ve güzel kızlar seçin!
Mert'in ağzı şaşkınlıktan kocaman açılmıştı. "Sen ciddi misin?"
ilayda kollarını çarprazlayıp Mert'e gıcık bi şekilde baktı. Meydan okurcasına...
"Evet. Ben çok ciddiyim. "
Mert'de aynen İlayda gibi kollarını çarprazlayıp İlayda'ya gıcık gıcık baktı.
"O zaman sen de parti için salaş giyinmemiş yakışıklı erkekler bulursun. "
"Bulucam tabii!"
"Iyi. Görürüz. "
"Görelim. "
Zeynep'e doğru kafamı eğdim ve fısıldadım.
"Onlar şu an ciddiler mi?"
"Hem de nasıl!"
İlayda birden bize doğru döndü. "Zaten kızlar da bana katılıyo. Di mi?"
Nisa-He? Ne dedin?
Zeynep-Biraz zor duyuyorlarda...
Ilayda sabır dilenir gibi tavana baktı. Derin bi nefes alıp tekrar bakışlarını bize çevirdi.
"Diyorumki... Hani, benim başlatmış olduğum bu kız dayanışmasına sevgili arkadaşlarım da katılmaktan memnun olacaklardır. "
Ilayda bize bakıyodu. Evet dememizi bekleyerek. Erkeklerde hepimizin hayır diyeceğimizi ve İlayda'nın göt gibi ortada kalacağını düşünüyorlardı. Yüz ifadelerinden belliydi. Ilayda ise bizden bi cevap bekliyodu.
Nisa-Aslında...
Bana baktı. Hiç kusura bakma Nisa, senin Berke'yle eğlenmen için İlayda'yı rezil edemem. Ama bi yandan Nisa ağzıma sıçar. Ama Ilayda... Şimdi Ilayda bildiğin ağzıma sıçar. İğneleyici laflar falan. Nisa ise sadece trip atar. Gripten kastım uzun bi süre konuşmama ama her zaman değil bazen affeder. Ilayda için istisna yoktur daima cezayı verir. Tıpkı Mert'e verdiği gibi.
Melis-Hepimiz İlayda'dam tarafız.
Nisa gözlerini kocaman açıp bana baktı. Sonra Zeynep'e baktı.
Zeynep "Hee. " diyerek birşey farkettiğini belirtti ve bana doğru eğildi.
"Nisa diyor ki; Ben Melis'e söz hakkı verirken kastettiğim bu değildi. "
Bi kahkaha attım. Herkes bana bakınca hemen sustum. Ilayda koşa koşa yanıma gelip koluma girdi.
Ilayda-Beyler biz gidiyoruz, siz de akşam için hazırlansanız iyi olur.
Mert-Sen kendin hazırlan, Barbie'lere kolay kolay katlanan birini bulamazsın.
İlayda-Nedenmiş o?
Zeynep ve Nisa alarmı anlamış olucakki hemen yanımıza geldiler. Berfin, kızlar koşunca o da koşup yanımıza geldi. İlayda'yı daha fazla sinirlendirmeden spor salonu'ndan çıkarmayı başardık.
İlayda-Hadi arabaya diyeceğim ama arabası olan Mert vardı. Ailesi gelebilecek olan var mı?
Hepimiz "Of İlayda" tarzında söylenirken Ilayda eliyle bize sus işareti yaptı.
Mert'in arabası yanımızda durdu. Lanet olsun, arabanın üstü açıktı! Şu an o arabaya binmeyi ne kadar isterdim...
Mert-Barbie, seni gideceğin yere bırakayım mı?
Nisa anında omzuyla İlayda'nın omuzuna vardu. Ilayda omuz silkip Nisa'ya ters ters baktı.
Ilayda-Gerek yok Öküz.
Mert-Sen bilirsin Barbie.
Mert gaza bastı ve araba bizden uzaklaşmaya başladı. Arabasındaki müzik çalarda çalan All Iz Well şarkısının sesini iyice açtı. Bir yandan da bağırarak şarkıyı söylüyorlardı.
Nisa-Bir de All Iz Well'e coşuyorlar!
Berfin-Zeynep söylesene ne düşünüyorlar?
Zeynep-Anlamadımki... Şarkı söylüyorlar. Kesin bilerek yapıyorlar!
Melis-Benim anlamadığım Koray'a noluyo? Hadi Mert ve Ilayda inat yapıyor, Berke ve Koray'a noluyo? Onlar niye coştu. Ya da Aytekin...
Ilayda-Aytekin her bulunduğu ortama ayak uydurur ne bakıyorsunuz ona. Gıcık işte!
Bir İlayda vs. Aytekin kavgası daha mı...
Melis-Ben onların havasını alırım.
Nisa-Kesin şimdi Nisa hayvanları çağır da arabaya pislerinler diyecek.
Melis-Hayır ama o da güzel fikir. Neyse. Şimdilik boşver ama yazdım onu da bir kenara.
Nisa beline koyduğu ellerini serbest bırakıp yanlarında açtı ve ağzını açarak bana şaşkınlığını belirtti.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Melis-Mert, noldu araba yavaş mı geldi?
Hepimiz gülerek üstlerinden uçarak geçtik. Hava Elementi... Güçlerimi seviyorum be!
Alış-veriş merkezine gittiğimizde hemen ne giyeceğimizi düşünmeye başladık. Bulduğumuz elbiselerle kabinlere girdik. (Giydikleri elbiseler facebook sayfasında var)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçler Okulu 2
FantasiArtık Lise 3'e gidiyoruz. Bi yaş daha büyüdük. Onca olay yaşadık. Ama eminimki bizim hayatımızda aksiyon biter artık sakin yaşicaz kuralları olmadığı için bir sürü macera yaşamaya devam edicez. Kesinlikle eminim bundan. Eski arkadaşlar başka okula g...