Bir Olabilmek, Her Şeye Rağmen

7.1K 397 35
                                    

MEDİADA KIZLARIMIZIN PARTİYE NASIL GİTTİĞİNİ ÖĞRENEBİLİRSİNİZ. MÜZİK KISMINA GELİNCE PARTİDE KAÇAK GELİNLER FİLMİNDEKİ İNSAN NASIL UNUTABİLİR Kİ ŞARKISI ÇALINCA SİZ DE AÇIN AMA O ZAMANA KADAR BU ŞARKIYI AÇIN.
NİSANIN AĞZINDAN
NİSA-Pasta nasıl?
Melis-Ben yaş pasta sevmem.
Zeynep-Ama benim canım çekti şimdiden, ben severim.
Berke spor salonuna koşarak geldi. Kapının önündeki pastayı görünce duraksadı ve yavaşça kapıdan geçti.
Berke-Beni şu Leyla denen manyaktan kurtarın.
Biz gülerken Leyla koşarak spor salonuna daldı ve kapının önündeki üç katlı pastanın üstüne düştü. Başımı kaldırdığında yüzünde krema vardı ve burnunun ucunda damla çikolata vardı. Spor salonundan koşarak ayrıldı. Zeynep ve Melis gülmeye başladı. Bense mahvolmuş pastamın kahrına düşmüştüm.
"Pastam gitti!"
Kapıdan içeri İlayda ve Mert girdi.
İlayda-Ne bağırıyosun?
Nisa-Pastam gitti!
İlayda-Noldu bu pastaya böyle? Resmen pasta olmaktan çıkmış.
Zeynep-Eğer iki dakika önce gelseydin pasta görünümlü bi pastayla karşılaşabilirdin.
Nisa-Ya onu bunu boşverin benim pastam yok!of ya! Of ya! Of ya!
Berke-Bi sakin ol. Hallederiz.
Nisa-Nasıl?
Berke-Biz bi pasta yaparız.
Nisa-Cidden mi?
Berke-Evet. Yaparız.
Melis-Yapar mıyız?
Zeynep-Hakkaten yapar mıyız?
Ushan-Yapar mıyız yani?
Berke şöyle bi gözlerini devirdi.
Nisa-Ya arkadaşınız mağdur şurda, yardım etseniz ölür müsünüz?
İlayda-İyi tamam yaparız.
Melis-Nasıl yapıcaz? Ben suyu bile yakarım.
İalyda-Melis...
Melis-Tamam. Yaparız.
Ushan-Pekâla millet dökülün paraları.
Hepimiz cebimizdeki paraları masanın üstüne koyduk. Ben de paraları alıp cebime koydum. Zeynep bana dönüp güldü. "Parayı indire gandi yapıcan di mi çakal?"
Nisa-He Zeynep he bi Recep İvedik sahnemiz eksikti tam oldu.
Mert-Ya susun da hadi alış verişe gidelim.
ALIŞ VERİŞ MERKEZİNDE
Mert-Yumurta al yumurta.
İlayda-Lıyorum zaten.
Raftan aldığım yumurta kolisini alış veriş arabasına koydum.
Mert-Şeker almalıyız.
İlayda-Anca konuş sen.
Şekeri alırken elimden düşürdüm ve yere düştü. Oflayıp şekeri almak için eğildim. Mert'de eğilince kafalarımız tokuştu. Başımı kaldırdığımda mavi gözleriyle karşılaştım. Dik dik birbirimize baktık. RÜYA GİBİYDİ.
Zeynep-İlayda şu petitoları da... Napıyosunuz?
VE-RÜYA SONA ERİYOR.
Hemen ayağa kalktık.
İlayda-Ya bu salak bana kafa attı resmen. Neyse. Ver petitoları.
Petitoları ve şekeri alıp alış veriş arabamıza attım. Az önce romantik bi an olmuştu. Tek eksik fon müziğiydi. Ama Zeynep her şeyi bok etti! O diilde şimdi tuhaf hissediyorum. Tuhaf atmosferi bozmak için Mert'e sataşmaya karar verdim.
"Dün sana ağda yaptıktan sonra bacakların pütür pütür oldu mu?"
"Evet!"
Kıkırdadım. Resmen haykırmamak için kendimi zor tutuyodum.
Mert-Yumurta aldın di mi?
İlayda-Evet. Bu arada yumurta demişken sizin evdeki yumurtaları (hani mutfağı dağıttım ya zaaa) temizledin mi?
Mert-Evet. Hatta yerdeki unlarla birleştirip fırına attım çok lezzetli oldu.
Bi çığlık sesi duyduk ve olduğumuz yerde donup kaldık.
MELİSİN AĞZINDAN
Ushan-Bence kola alalaım çalışırken içeriz.
Kola almak için adım attığımda ayağımı yan bastım ve bileğimi burktum. Elimle raflara turundum ve tek ayağımı kaldırdım.
Ushan-İyi misin?
Melis-Bileğimi burktum. Basamıyorum.
Ushan-Alış veriş arabasına otur.
Melis-Yok artık.
Ushan-Merak etme karisman çizilmez.
Oflayıp arabaya yaklaştım. Ama ayağımı basamıyodum ki.
Melis-Ushan basamıyorum ki nasıl çıkıcam üstüne.
Ushan-Gel.
Ushan beni kucağına aldı. Ellerimi boynuna doladım. Bi an yüzlerimiz çok yakınlaştı ve donup kaldık.
Melis-Şey indirebilirsin beni.
Ushan ona bişey hatırlatmışım gibi başını salladı ve beni arabanın içine oturttu. Sonra arabanın arkasına geçti.
Melis-Napıyosun?
Ushan-Sıkı tutun.
Melis-Ne? Ushan dur!
Ushan beni hızlı bi şekilde etrafta uçuruyodu resmen. Bi ara Ushan çok hızlandı. Sonra ayaklarını arabanın alttaki demir kısımlarına koydu ve beraber uçtuk resmen. Kahkahalarımı bastırmaya çalışırken bi çığlık sesi duyduk ve donup kaldık.
NİSANIN AĞZINDAN
Alış veriş arabasını görünce çatlaklığım tuttu ve arabanın içine atladım. Berke arkamda beliriverdi ve piç smile yaparak sırıttı.
Berke-Nisa ittiriyim mi seni?
Nisa-Hayır.
"İttiriyim yaa. "
"Berke sakın bak!"
Önüme baktım. Upuzun bi koridor vardı uç uç bitmez.
"Berke bak o kafatasını çökertirim hee!"
Berke kıkırdayarak beni ittirdi. Ben de plastik kapların olduğu raflara çarptım ve bi çığlık patlattım. Alış veriş merkezi görevlisi ve bizim çocuklar hemen yanımıza geldi. Melis'e noluyo la arabanın içine oturmuş. Ushan'da Melis'i mi itti acaba?
Görevli-Bakın diğer müşterileri rahaysız ediyosunuz çıkar mısınız?
Melis-Ne rahatsızlığı bizde müşteri diil miyiz? Ayrıca burda bişey satın aldığımız sürece sorun yok.
Mert-Tanımıyorum.
İlayda-Yuh!
Mert alış veriş arabamızı alıp ordan uzaklaştı.
Görevli diğer arkadaşlarını da çağırdı. Berke diğer adamlar da gelince beni yani arabanın içindeki beni hızlı bi şekilde ittirerek alış veriş merkezinden çıkmamızı sağladı. Çıkınca arabadan inmeme yardım etti. Zeynep'i, Ushan'ı ve İlayda'yı iki adam kolundan tutmuş dışarı çıkarmıştı. Melis nerde derken bi adam arabayı getirip Melis'i indirdi.
Zeynep-Resmen atıldık yaa.
İlayda-Hele o şerefsiz Mert yok mu?! Piç!
Mert elinde poşetlerle geldi. "Bunları almak için numara yaptım Barbie ne arkamdan kızıyon?"
İlayda oflayıp göz devirdi.
Melis-Ama yine de atıldık resmen.
Zeynep-Hep bu mal yüzünden!
Melis-Dövelim!
Beni dövmek için üzerime doğru gelirken Berke birden önüme geçti.
Berke-Dövmeyin kızı.
Zeynep-Avukatı mısın sen?
Berke-Hayır. Çünkü Nisa cırlamadı.
Mert-Nasıl yani?
Berke-Ben yaptım!
Nisa-Evet Berke yaptı!
Berke bana dönüp fısıldadı. "Sen de hemen suçu bana attın. "
"Kim dedi sana üstlen diye?"
Ushan-Yani o ses senden mi çıktı?
Berke-Evet.
Ushan-Tuhaf çocuk.
Nisa-Yaa boşverin bunları daha pastamı yapıcaz.
NİSANIN EVİNDE
İLAYDANIN AĞZINDAN
İlayda-Kremayı becerebilmiş miyim?
Mert bi kaşık kremayı ağzına attı.
İlayda-Az ye lazım onlar.
Mert-Çok güzel olmuş. Tam kıvamında.
İlayda-Cidden mi?
İlayda-Tamam o zaman bunu da diğer krema yığınının arasına koy ben diğer paketi açıyım.
Mert elimdeki leğeni alıp masanın üstündeki kocaman krema leğeninin içine boşaltıp bana verdi. Krema tozunu ve sütü ekleyip çırpmaya devam ettim. Kıvamı olmuş mu dşye bakacakken Mert parmağını kremaya daldırıp benim burnuma sürdü. Ona dönüp ters ters baktım. O ise sırıtıyodu. Heralde bunun romantik olduğunu düşünüyodu. Bence de romantikti ama ben ona küstüm sonuçta.
İlayda-Cidden mi? Yani gerçekten mi Mert?
Mert-Noldu yaa?
Hemen de surat asıyo. Banane yaa sen yalan söylerken benim üzülme ihtimalimi düşündün mü?
İlayda-Bu ne yaa? Hayır, tamam yani ergen olabilirsin ama ergenliğini yaşarken benden uzak dur yani lütfen.
Mert bana şaşkınca bakarken ben içimden zaferle gülüyodum ve kremayı çırpmaya devam ettim.
NİSANIN AĞZINDAN
Nisa-Başka ne koyucam?
Berke-Başka koyucak bişey yok. Bu kadar.
Nisa-O zaman robotun fişini tak da sosu hazırlıyım.
Berke robotun fişini takınca ben de düğmeye basmak için uzandım. O ara Berke "Dur!" diye bağırdı ama ben yine de düğmeye bastım. Robotun içindeki bütün malzemeler etrafa saçıldı ve gözlerimi kapattım.
Zeynep-Nisaaa!
Nisa-Cırlama salak!
Melis-Nisa Allah belanı versin kapat şunu!
Nisa-Bela okumayın lan!
Mert-Çatlak bassana düğmeye.
Basmak için makineye doğru döndüğümde hep gözüme bişeyler fırlıyodu. Kapatamıyodum. Kulaklarıma mutfaktaki herkesin çığlıkları geliyodu. Mal mal kahkahalar atmaya başladım.
İlayda-Ay gülüyo bi de kapatsanaaa!
Berke yanıma gelip beni ittirdi ve robotu kapattı.
Berke elindeki kapağı bana uzattı.
Berke-Bi kapak takmak bu kadar zor olmamalı.
Nisa-Ayy özür dilerim.
MELİSİN AĞZINDAN
Melis-Şimdi temizlenmeye kalkarsak geç kalırız. Hadi hadi devam.
Pasta hazırdı. Sadece soslar, kremalar falan eksikti. İlayda'nın hazırladığı kremaları aldık. İlayda, Mert, Ushan ve ben hep beraber pastayı krema ile kaplamaya başladık.
Nisa'nın en sevdiği şey nedir? Tabiiki petito! Biz de pastanın üstüne çilek koymak yerine petito koymaya karar verdik. Ushan ve ben beraber petitoları düzenli bi şekilde koymaya başladık. Artanları da yiyelim dedik. Ben bi tane ağzıma attım. Ushan da bana seslnedi. "Melis benim elim köpüklü bi tane ağzıma atsana. "
Petitolardan birini Ushan'ın ağzına doğru götürdüm. Ushan petitoyu iki dudağı arasına sıkıştırdı. Sonra kafasını havaya kaldırdı ve ağzını açarak petitonun ağzına düşmesini sağladı.
Mert İlayda'ya dönüp "İlayda senin ellerin köpüklü ben sana yediriyim mi?"
demedin mi?! Tabii ben şokta.
İlayda gayet sakin durdu. "Canım istemiyo. "
Yalan söylüyo. Nisa, İlayda ve Zeynep daima petito hastası olmuşlardı. Favori atıştırmalıkları petitoydu. Hergün petito alırlardı. Yani petitoyu geri çevirmeleri imkansızdı! İşin içinde başka bişey var ama neyse.
Nisa ve Berke hazırladıkları çikolata sosunu da pastanın üstüne dökünce pastamız hazır olmuştu!
PARTİ!!!!!!!!!
Pastamız muhteşemdi. Herşey çok güzeldi. Nisa'da çok mutluydu. Wiggle Wiggle şarkısı çalmaya başlayınca Doğuş, Umut, Aytekin ve Yusuf bütün spor salonu boyunca koşturarak saçma sapan ve komik danslar yapmaya başlayınca durup onları izlemeye başladık. Bu şarkıda daima dans ederlerdi. Sokakta çalsa yine dans ederlerdi ve her zaman bu şekilde dans ederlerdi. Arkadaşlarımın bu mutlu haline ben de tebessüm ederek karşılık veriyodum. Sonra şarkı bitince Cem Özkan-İnsan Nasıl Unutabilirki? çalmaya başladı. Çiftler dans edecekti. Dans eden çiftlere bakarken Ushan yanıma geldi. "Kehanet Kızı bana bu dansı lütfeder mi?"
Güldüm ve başımı onaylarmışcasına salladım. Beraber dans etmeye başladık ve Koray'ın kötü bakışlarına maruz kaldık.
İLAYDANIN AĞZINDAN
İşte çiftler dans ediyo. Çok tatlı görünüyolar bence. Mert bana doğru mu geliyo? Beni dansa kaldırıcak! Napıcam ben? İstemiyorum yaa!
Yanımda dikilen ve arkadaşlarıyla sohbet eden çocuğun koluna yapıştım.
"Dans et benimle!"
Çocuk neye uğradığını şaşırdı. Bense hemen dans pozisyonuna geçip dans etmeye başladım. Kısa süre sonra çocuk da bana ayak uydurmaya başladı. Çocuk diyorum çünkü tanımıyorum. Kim lan bu?
Mert-İlayda napıyosun?
İlayda-Arkadaşa sözüm vardı.
Çocuk-Yoo.
Çocuğa öldürücü bakışlarımı fırlattım.
Mert-İlayda benden kaçmana gerek yok. Sadece bi dans.
Peki diyerek uzattığı elini tuttum.
MELİSİN AĞZINDAN
Koray tanımadığım bi kızı dansa kaldırdı. Bana bakıp durduğu için kızın sürekli ayağına basıyodu. En sonunda bu durumdan rahatsız oldum ve bahçeye çıktım Ushan'la. Koray'da peşimden geldi.
Koray-Konuşabilir miyiz?
Melis-Konuşmasak sevinirim.
Koray-Lütfen.
Ushan'a döndüm. "Sen git eğlen. Beni merak etme. Acil bişey olursa ararım. "
Ushanbaşını sallayıp gitti.
"Ne var Koray?"
"Melis bu çocukla sırf bana inat olsun diye sevgilisin di mi?"
"Ne?! Ne saçmalıyosun yaa?"
"Beni seviyosun hala. Biliyorum. "
"Hayır seni sevmiyorum. Hem nerden çıkardın bunu?"
"İnsan bunca yaşanmış şeyi hemencecik nasıl unutabilirki?"
"Sen nasıl iki saniyede sildiysen ben de öyle yaptım. "
"O çocuktan ayrılıcaksın. "
"Sen benim neyimsin söylesene? Ne?"
Cevap vermedi. "Ne?!"
Bağırdım. Sinirli bi şekilde derşn bi nefes aldı. Arkamı dönüp onu orda yalnız başına bıraktım.
İLAYDANIN AĞZINDAN
Mert-İlayda sana bişey söylicem.
İlayda-Ne söyliceksin?
Mert-Burda çok gürültü var. Gel bahçeye çıkalım.
Omuz silkip onunla beraber bahçeye çıktım.
İlayda-Ne söyliceksin?
Mert-Bak son beş ayı hatırlamıyo olabilirim ama seni hatırlıyorum. Nasıl oldu bilmiyorum ama aramızda bi bağ var ve bu bağ yüzünden unutamıyorum seni. Seni aklımdan çıkaramıyorum. Her dakika aklımdasın ve ben artık seninle daha yakın olmak istiyorum.
Beni tam öpücekken kasıklarına atabildiğim en sert tekmeyi attım. Mert yere yatıp kıvranmaya başladı. "Hafızanı kaybetmedin. Yalan söylediğini biliyorum! Şerefsiz! Beni kandırmaya çalıştın resmen. Ve başardın senin için üzüldüm. Piç oldun tebrik ederim!"
Koşa koşa okul binasından çıktım ve geçen bi otobüse bindim.
NİSANIN AĞZINDAN
Berke-Nasıl parti?
Nisa-En güzel doğum günüm. Bugün çok eğlendim.
Berke-En eğlenceli kısım hangisi? Bizi AVM'den attırman mı yoksa çikolata sosunu üstümüze dökmen mi?
Nisa-İkisi de.
Güldü. Ben de güldüm.
Nisa-Bugünki yardımların için çok teşekkür ederim. Unutamicağım bi doğum günü oldu.
EVEEET YİNE BEEĞĞNN!!! :D NASILSINIZ GENÇLER? YB NASIL? BUGÜN YAYIMLAMİCAKTIM AMA DÜN SİZE KISA YB YAYIMLADIĞIM İÇİN ÖZÜR AMAÇLI BUGÜN YAYIMLAMAYA SÖZ VERDİĞİM İÇİN YAZDIM. YORUM VE BEĞENİLERİNİZİ BEKLİYORUM. Bİ FİKRİNİZ OLURSA BANA MESAJ ATIN. BU ARADA BU BÖLÜNDE EMEĞİ GEÇEN SINIF ARKADAŞLARIM NİSA, ZEYNEP VE İLAYDAYA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. BÜTÜN GÜN OKULDA BUNU KONUŞTUK. ARKADAŞLAR ŞUNU UNUTMAYIN KİTAPTAKİ NİSA, ZEYNEP VE AYTEKİN KARAKTERLERİ BENİM GERÇEK HAYATTA OKULDAN ARKADAŞLARIM. VE İLAYDANIN WATTPAD HESABI ilaaydaa14 VE LRH201 NİSANIN HESABI nisanurturk71 ZEYNEPİN HESABI zeynep_9555 AYTEKİNİN HESABI AytekinBayraktar1 MESAJ ATMAK SERBEST. MESAJLARI YAĞDIRINDA ŞU ARKADAŞLARIMI RAHATSIZ EDİN LÜTFEN :D

Güçler Okulu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin