-Melis sakin ol.
-Yalçın nasıl sakin olıyım?
-Sanki ilk defa görüceksin çocuğu.
Yalçın haklıydı. Sonuçta Koray'la aynı evde yaşıyoduk ve onu hergün görüyodum ama bu sefer fazlasıyla heyecanlıydım.
-Bak çok heyecanlıyım ve bu normal.
-Bu kadar heyecanlanman için bana en az iki neden söyle.
Aynada kendime bakmayı oflayarak kesip Yalçın'a döndüm.
-1 onu seviyorum. 2... 2...
-Evet 2?
-Başka sebep yok. Onu seviyorum.
Yalçın bana gözlerini devirerek baktı. Sonra oturduğu sandalyeden kalkıp "Hadi gidelim." dedi.
Tam kapıdan çıkıcakken onu durdurdum.
-Nasılım?
-Ayyyhhh Melis iki dakkada ömrümü yedin, süpersin, çok güzelsin, Adriana Lima senin yanında halt etmiş. Gidelim artık.
Ona gözlerimi kısarak bakıp ayakkabılarımı giydim. Yalçın beni Koray'la buluşacağımız yere götürürken saçma sorular sormaya başladı.
-Siz aynı evde yaşıyosunuz di mi?
-Evet.
-Ama... Odalarınız farklı mı? Yani ayrı odalardasınız di mi?
-Tabiiki ayrı odalardayız.
-Peki seni öptü mü?
-Peki sini iptü mü? diye taklidini yaptım. Sonra evet dedim.
-Niye öptürüyosun kendini?
-Kuzen, sana sevgili bulcam ben. Valla bak sen yeterki sus.
-Sen çok biliyon.
Etrafıma bakınmaya başladım. Koray'ı görünce koşarak yanına gittim. Boynuna atıldığım gibi ona sıkı sıkı sarıldım. Bi kaç saniye öyle durup kokusunu içime çektim. Yalçın'ın yapmacık öksürüğünü hiç takmadım ve sarılmaya devam ettim. Yalçın daha şiddetli ökrmeye başladı ve ben yine umursamadım. Sonra Yalçın "Babam geliyo!" diye bağırınca birden Koray'ı ittirdim. Sonra Yalçın hunharca gülmeye başlayınca yanımızdaki çeşmeden Su Elementiyle biraz su uçurup Yalçının kafasına boşalttım.
-Yalçın sen git ben seni ararım.
Başını olumlu anlamda sallayıp gitti. Koray ve ben banklardan birine oturduk.
Koray-Melis bana soymak istediklerini sana söylediler mi?
Melis-Evet. Off istemiyorum.
Koray-Melis...
Başımı ona döndürüp soran gözlerle baktım.
Koray-Ben kaçmalıyız.
Sıkıntıyla ofladım. -Kaçsak bizi yine almaya gelirler.
Koray-Yine kaçarız. Biz özeliz.
Göz kırpınca gülümsedim. Aklım kaçmanın bi işe yaramicağını söylesede kalbim Koray'la gitmek istiyodu. Başımı olumlu anlamda sallıyınca gülümseyip bana tekrar sarıldı.
Melis-Pekala Hava Elementiyle uçarız.
Uzuun bi yolculuk olucak.
Bu arada Yalçın'a mesaj attım.
Biz kaçıyoruz. Amcama sana güçlerimle saldırıp evdn kaçtığımı söylersin.
İlayda'nın Ağzından
-Melis'ten mesaj var!
Mert bağırınca hemen pür dikkat onu dinledik.
-Koray ile evden kaçıyolar.
Bu haberi duymamıza sevindik.
İlayda-Yani bizim yapmamız gereken bişey yok mu?
Mert piç smile yapıp bana baktı ve "Sana zaten ihtiyaç yok." dedi.
Ben de ona piç smile yaptım ve "Yardım dilenirken iyiydi ama." dedim.
Mert-Zaten iki saat petito muhabbetinizin bitmesini bekledim.
İlayda-Sanane bizim muhabbetimizden.
Mert-Ay İlayda sinirlendin mi? 5SOS'taki Luke kurtarsın seni benden.
Gözlerim kocaman açıldı. Çaprazladığım kollarımı sinirle birden açtım ve "Ağzına vururum sus!" diye bağırdım.
Ben bağırınca eliyle kulağını tıkayıp yüzünü buruşturdu.
-Ne ses varmış sende.
Offf., salak bu çocuk. Luke'a bu kadar çok benzeyen bi çocuk nasıl bu kadar gıcık olabilir? Mesela ikisi de sarışın. Tek fark dudağında piercing yok. Neyse. Ondan uzaklaşmak için bahöedeki banklardan birine oturdum. Mert'de yanıma oturdu. Ben kaçıyım diyorum bu yanıma geliyo. Çattık yaa.
Mert-İlayda sana bişey sorucam.
İlayda-Sor.
Mert-Biri sana seni seviyorum dese naparsın?
Naparım ki? Ben de seni seviyorum derim. Olmaz! Sonra üstüne alınır.
İlayda-İnanmamki.
Kaşlarını çattı.
Mert-İnanmaz mısın?
İlayda-Evet.
Nasıl da kaytarıyorum ama. Zaaaa.
Mert-Niye?
İlayda-Bilmem.
Nisa ve Zeynep bana seslenince yanlarına koştum. Mert'ten kurtuldum yani.
NİSANIN AĞZINDAN
Zeynep-Okula yeni öğrenci gelmiş. Adı Berke ve Amerikadan.
Nisa-Ayaklı gazete gibisin mübarek.
Zeynep-Ne yaa? İki üç olay öğrendik diye.
İlayda-Tamam Debby Ryan çakması tamam.
Zeynep-Bakın şurdaki çocuk.
Zeynep'in gösterdiği yere baktım. Evet çocuk yakışıklıydı ama abartılcak kadar değildi bence. Yani şu an bile peşinde bir sürü kız vardı. Etrafını kızlar sarmış resmen.
Nisa-Şu kızlara bak. Sırf sükse olsun diye çocukla beraber olmaya çalışıyolar.
İlayda-Seviyelerini düşürüyolar.
Zeynep-Boşveeer.
Zeynep, İlayda ve benim koluma girince hep beraber bahçede dolaşmaya başladık. Birinin omzuma çarpmasıyla yere düştüm. Bana çarpanın kim olduğuna bakmadan "Salak!" diye bağırdım.
-Özür dilerim. Bi kızdan kaçıyodum. Adıı...
İlayda-Leyla mı?
Nisa-Kesin Leyla?
Zeynep-Leyla di mi?
Berke-Evet. Nerden bildiniz?
Nisa-O kız herkese sulanır.
Berke-O kız beni korkutuyo. Nereye saklanıcam?
Zeynep oflayıp Berke'yi yangın çıkışına ittirip kapıyı kapattı. İlayda ve ben şaşkınca ona bakarken Leyla geldi.
Leyla-Berke'yi gördünüz mü?
Zeynep-Hayır.
Leyla koşarak gitti. Zeynep yangın çıkışı kapısını açınca Berke sinirle bize baktı.
Berke-Napıyosunuz siz yaa?!
İlayda-Hayatını kurtardık. Bu mu teşekkürün?
Berke-Anlaşılan siz okulun bahsettiği şu çatlak üçlüsünüz.
İlayda, Zeynep ve ben biribirimize bakıp aynı anda evet dedik. Berke güldü ve teşekkür edip gitti.
Melisin Ağzından
Koray ve ben eve gelmiştik nihayet. Direk mutfağa geçtim çünkü karnım zil çalıyodu. Ama buzdolabını açınca cidden hayal kırıklığına uğramıştım çünkü yicek bişey yoktu. Koray'a "Ben yicek bişeyler almaya gidiyorum. " dedim ve evden çıktım.
Koray'ın Ağzından
Melis evden çıktıktan sonra bende kendimi koltuğa attım. Televizyonu açtım ve kanallara bakmaya başladım. Bi futbol maçı görünce hemen durdum. Bi 15 dakika sonra kapı çaldı. Melis'i görmeyi bekleyerek kapıyı açtım. Ama karşıma uzun siyah saçlı, yırtık giysili, ağlayan bi kız çıktı. Kızın karışık düz saçları vardı. Gözünden akmış siyah göz kalemi çok tuhaf duruyodu. Pantolonunun diz kısımlarında büyük yırtıklar vardı ve bluzunun kol kısmı yırtılmıştı.
"Lütfen beni içeri al. " Ben daha cevap vermeden kız eve daldı. Onun peşinden koridorda ilerledim. Sonra "Bana yardım ettiğin için teşekkür ederim" dedi ve beni öptü!
"Koray..."
Kafamı çevirdiğimde Melis'i gördüm. Kapı açık kalmıştı ve Melis içeri girmişti.
O an Melis'in kafasının içindeki düşünceleri tahmin edebiliyodum:Bunu bana nasıl yapar?
Biliyorum yb geç geldi. Ama sınav haftasındaydık ve annem tableti kaldırdı. Sonra okulda telefonumu hocaya kaptırınca tableti alma şansım tamamen gitti. Gecikme için üzgünüm. Yb nasıldı? Bu arada kitabı okuyanlarla ilgili bi kitap daha açmayı düşünüyorum. Kitabın adını MelAyist'ler ve GO'lar koymayı düşünüyorum. Kitapta sizin bi isteğiniz, yazmamı istediğiniz bi anı, düşünce, istediğiniz herhangi bişeyi falan paylaşmayı düşünüyorum. Sizce yapıyım mı? Bu arada kitaptaki İlaydanın wattpad hesabı: ilaaydaa14 Bi sonraki yb çok ama çok aksiyonlu olucak bu özellikle İlayda ve Mert'i içeren çok büyük bi bölüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçler Okulu 2
FantasíaArtık Lise 3'e gidiyoruz. Bi yaş daha büyüdük. Onca olay yaşadık. Ama eminimki bizim hayatımızda aksiyon biter artık sakin yaşicaz kuralları olmadığı için bir sürü macera yaşamaya devam edicez. Kesinlikle eminim bundan. Eski arkadaşlar başka okula g...