Duyuruyla Karışık YB

4K 316 17
                                    

ARKADAŞLAR BİLİYOSUNUZKİ WATTPADDE YILBAŞI BÖLÜMLERİ ÇOK ÖNEMLİDİR ÇÜNKÜ YILBAŞI BÖLÜMÜNDE AKSİYON OLUR VE OKUNMA SAYISI ARTAR. HATTA BAZI İNSANLAR YILBAŞI BÖLÜMLERİNE ÖZEL, SANKİ KİTAP DEĞİLDE DİZİYMİŞ GİBİ FRAGMANLAR ÇIKARIRLAR. BEN DE FRAGMAN ÇIKARDIM. VİDEOYA BAKMAK İÇİN WATTPADE GİRENLER, NORMAL BİLGİSAYARDAN BAKARSANIZ AÇILIR AMA TABLET YA DA TELEFONDA AÇILMIYO NEDENSE. BU YÜZDEN SİZE LİNKİ DE YAZICAM YOU TUBE DAN BAKARSINIZ. ARKADAŞLAR SON OLARAK KİTABIMIZDAKİ ZEYNEP BENİ, NİSAYI, İLAYDAYI, OKULU VE DÜZCEYİ BIRAKIP MEDİNEYE GERİ DÖNÜYOR. YARIN UÇAKLA MEDİNEYE GİDİCEK. ÇOK ÜZÜLÜYORUZ TABİİKİ. ONU Bİ KAÇ BÖLÜME DAHA YAZICAM. SİZDEN İSTEĞİM zeynep_9555 BU KİŞİYE YOLCULUĞUN İYİ GEÇSİN MESAJI ATMANIZ. http://youtu.be/H2yhuhXqLGo fragman linki.

"Ben senin kardeşinim. "

"Sana neden inanayım?"

"Neden inanma?"

"Bi düşünsene bunca yıl sonra biri sana gelmiş kardeşinim diyo, inanır mısın?"

"Üvey olduğunu kabullendin bunu neden kabullenemiyesin?"

"Aynı şey değil!"

"Nesi değil?!"

"Madem kardeşimsin o amcam olacak şerefsizin yanında ne işin vardı?"

"Ona yardım etmezsem seni öldürücekti. "

"Bize ateş ediyodu zaten!"

"Sadece sizi korkutmak için yaptı belki geri dönersiniz diye. "

Ayağa kalkıp odada dört dönmeye başladım. Sonra durup Berfin'e kızgın suratımla baktım.

"Git burdan!"

Ayağa kalkıp yanıma geldi.

"Melis bana bak, element güçlerine sahip kişilerde sadece bir element gücü vardır asla iki ya da üç olamaz. Sen de beş element var. Ben de beş element yok ama iki element var. Bu da bi bakıma kardeş olduğumuzun kanıtı sayılmaz mı?"

"Kapa çeneni!"

Kafam çok karışıktı ve ne düşüneceğimi bilmiyodum. Bu durum da beni çok sinirlendiriyodu.

"Melis bu element şekilleri bile kardeş olduğumuza kanıt. "

"Git dedim sana!"

Onu ittirdim. Ağzı açılmış bana baktı.

"Git!"

Cırlamam üzerine evden çıktı. Mutfağa gidip abur cuburları çıkarmaya başladım. Koray eve girdi.

"Melis?"

"Boddoyım. "

Dolu ağzımla burdayım demeye çalıştım.

"Ne?"

"Geh isşte!"

Koray mutfağa girer girmez gözleri kocaman açıldı.

Koray-Noldu sana?

Melis-Elinin körü oldu!

Bağırmayı kessem mi? Hayır. Bu, şu an yapabiliceğim bişey değil.

Koray-Ne dedi sana?

Ağzımdakileri zar zor yuttum. Çünkü çok şey atmıştım ağzıma duramıyodum ki bozulmuş moralim yüzünden.

Melis-Kardeşimmiş o benim!

Koray-Ne?!

Melis-Nah kardeşim! Amcamın yanında olmasından bi bokluk olduğunu anlamalıydım zaten!

Güçler Okulu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin