Güçler Okulu Öğrencilerine Yasaklı Bölge

3.7K 202 44
                                    

"Mert sana evine gitmeyi teklif etti mi?"
"Hayır. Zaten teklif etse de gitmem. "
"Zaten teklif etse ben gitmene izin vermem. "
Kanepelere kurduğum yatağı işaret ederek "Bak ayrı yataklar kurdum, uyandığımda da ayrı olacaksınız. " dedim.
Bana öyle bir öfkeyle baktıki bir an tırstım. "Tabiiki Melis! Ne bekliyorsun fesat manyak?"
"Tamam... Iyi geceler! Sabah erken kalkacağız ona göre. "
Koşarak Koray'ın odasına gittim. Laptopa CD takarken Koray "Hangi film?" diye sordu.
"Ekk Main Aur Ek Tu."
"Yine mi o?"
"Ama çok seviyorum bu filmi..."
"Iyi tamam. "
Sırtımı yatağın başına yasladım ve yorganı iyice kendime çektim. Koray'da yanıma oturdu ve kolunu omzuma attı.
Film açılmaya başladı. Gözümü kırpmadan izliyordum. Filmde çalan şarkıları telefonuma da indirmiştim. Çok seviyordum... Filmi de şarkıları da... Filmi izlemeye devam ettim.
Koray oflayınca ona baktım. "Çek saçını Melis..."
Kafamı iyice sallayıp saçlarımı ona doğru savurdum. Yamulan tipine güldükten sonra bileğimdeki tokayla saçımı topladım. Toka kopunca ofladım. Bu kopan kaçıncı toka?
Istemeye istemeye yataktan kalktım ve Berfin'le paylaştığımız odaya gittim. Komodinin üstündeki kutudan siyah lastik tokadı alıp saçımı öylesine bir topuz yaptım.
Gözüm dolabı ın üstündeki fotoğrafa kaydı. Yaklaşıp fotoğrafa dikkatle baktım. Batu, Seçil, Marcelina, Furkan, Esra, Sedat, Mert, Hande, Koray ve ben vardık. Çok tatlı bir fotoğraftı. Heleki hepimizin verdiği o tuhaf pozlar...
Ayağım yerdeki pandife takıldı. Bir kaç kez tuhaf şekilde seçtikten sonra Berfin'in yatağına düştüm. Hiç bir sertlik hissetmedim. Bir beden ya da bir kemik... Daha çok yumuşatdı. Yorganı elimle sıkıca kavrayıp bir seferde yere fırlattım. Yatakta onu göremeyince tuvalete falan gitmiş olabilir diye düşündüm ama bugün yaşadıklarımız; partiye gidişimiz, kız kaçırmamız, polislerin gelmesi ve kaçmamız, o kadar olay yaşamıştık ve doğrusu böyle bir günün ardından kardeşimi göremeyince endişelendim. Hızlı adımlarla tuvalete baktım. Sonra banyoya. Sonra mutfağa. Sonra salona. Yoktu. Son çare diyerek telefonumu elime aldım ve Berfin'i aradım. Telefon çaldı çaldı ama açmadı. Koşarak Koray'ın odasına gittim. Kapıyı açtım ve zıplayarak yatağa atladım.
"Koray, Berfin yok!"
"Ne demek yok?"
Dizlerimin üstünde durup yatakta zıplamaya devam ettim. "Yok! Metehan kaçırmış olabilir mi? Kesin o! Valla bak, İlayda'yı kaçırmamıza kızdı şimdi de kardeşine karşılık kardeşim. Hemen İlayda'yı uyandırıyorum. İlaydaaaa!"
Koray elini ağzıma bastırdı. Diğer elini de enseme bastığında kaş göz hareketleriyle ona kızmaya çalıştım. Elini çektiğinde "Uyandırma onları, zaten zor bir gün geçirdiler. Hele bir neler olduğunu öğrenelim öyle uyandırırsın. " diyerek kızdı.
Başımı olumlu anlamda sallarken telefonum çalmaya başladı. Hemen telefon ekranına baktım. Aytekin. Kaşlarımı çatarak telefonu kulağıma götürdüm.
"Ne oldu Aytekin?"
"Kardeşin nerde haberin var mı senin?!"
"Bilmiyorum, ben de onu arıyordum zaten... Sen nereden biliyorsun?"
"Instagramdan fotoğraf koymuş. "
"Sen gece gece Berfin'in fotoğraflarına neden bakıyorsunki?"
"Ya Melis! Kardeşin şu an barlarda, milletle içip içip selfie çekiyor!"
"Ne?! Hangi bar?"
"İzzie Bar."
"Ne?! Oraya mı gitmiş?!"
"Evet! Onu diyorum zaten!"
"Tamam. Sen bizim çocuklara haber ver, toplanın orada buluşalım. "
Telefonu ben kapatmayı düşünüyordum ama Aytekin tamam diye bağırarak telefonu suratıma kapattı. Ekrana şaşkınlıktan açılmış ağzımla bakakaldım. Hemen ayağa kalktım. Tam odanın kapısından çıkacakken Koray beni belimden tutup çekti ve yatağa oturttu. Önümde dikilip elini beline koydu ve gözlerini suçlarcasına üstüme dikti.
"Önce bana neler olduğunu anlat. "
"Neden öyle bakıyorsun?"
"Ben sana okulda Mert ve Ilayda hakkında ne dedim? Ilayda ile ilgili olayları ilk öğrenme hakkına sahip kişi Mert'se, seninle ilgili olayları ilk öğrenme hakkına sahip kişi de benim. Şimdi söyle. "
Gözlerimi pörtleterek Koray'a baktım. "Gelecekteki kızımız için endişeliyim. "
"Melis..."
Melis, bir seferde söyle gitsin.
"Berfin evden gizlice kaçıp İzzie Bar'a gitmiş. Orada tanımadığı insanlarla içip içip sürekli selfie çekiyor ve Aytekin instagramdan fotoğrafları görmüş bana söyledi. Şimdi bizim takımı topluyoruz ve İzzie Bar'a gidip Berfin'i bulacağız. "
Ve-Koray'ın ilk tepkisi "İzzie Bar mı?!" oldu. "Oraya reşit olmadığı halde nasıl girdi..?"
Aynı anda birbirimize bakıp "Yanında reşit bir erkek varsa girer." dedik.
Koşarak salona gittim. Ilayda ve Mert ayrı kanepelerde yatıyorlardı. Önce İlayda'nın yanına gittim. Koray'da hemen arkamdan geldi ve Mert'i dürtmeye başladı.
Ben dürtmeninde ötesine geçtim. Adeta dövüyordum.
"Ilayda kalk! "
"Ya siktir git! Uyuyacağım!"
"Abin geldi manyak!"
Hemen yatakta doğruldu. Çantasını sırtına taktı ve benim odama doğru koşmaya başladı. Biz mal mal arkasından bakarken oflayarak geri geldi. Çantasını koltuğun yanına fırlattı ve bana gözlerini dikti. "Allah belanı versin Melis. "
"Berfin kayıp. Abin kaçırmış olabilir mi?"
Kaşlarını çattı. "Kaçırsa beni kaçırır, Berfin'i n'apsın?"
"Bilmem. Seni kaçırdık ya... Kardeşime karşılık kardeşin gibi birşey yapmışsa?"
"Yok artık! Hem büyük ihtimalle o şu an parti mekanında uyuşturucu kullanan var mı diye kontrol eden polislerle uğraşıyordur. "
Söylediği çok mantıklıydı. Gerçi polisi bizden biri aramadıysa kim aradı çok merak ediyorum.
Koray yanıma gelip omzumdan dürttü. "Melis, Berfin'in nerede olduğunu öğrendik ya hala neyi soruyorsun kıza?"
Elimi alnıma vurup "Doğru yaa!" diye bağırdım.
Mert oflayıp "Uykusu var uykusu..." diye söylendi.
Koray, Mert'in yanına oturdu. "Berfin evden kaçıp İzzie Bar'a gitmiş. Hadi hazırlanın bara gidiyoruz. "
Mert, tamam, deyince İlayda'yı kolundan tuttuğum gibi bizim odaya götürdüm. Ilayda çantasını koluna takıp odama girdi.
"Burada giyin. " dedim ve ben de dolabımdan bir kot pantolon çıkardım. Ben pantolonumu giderken İlayda'da giyinmeye başladı. Bir yandan da söyleniyordu.
"Melis zaten sen söylemesen de ben giyinmek için buraya gelecektim. Fesat manyak!"
Göz devirdim. "Tamam Barbie tamam. "
Pantolonumu giydim. İlayda'da üstünü giyinince odadan çıktık ve montlarımızı giyip evden çıktık.

Güçler Okulu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin