Mediada Ushan var.
Nereye gitsem. Dur bi arıyım kızları. Telefon? Koray'dan kaçarken telefonu evde unuttum. Şansıma tüküriyim. Ama yok, ben şansıma tükürsem rüzgardan bana geri gelir. O derece yani. Ben de evden çıktığım gibi geri döndüm ve kapıda bir Ushan'la karşılaştım.
Ushan-Noldu?
Melis-Ben telaşla evden çıkınca telefonumu evde unutmuşum. Gidicek bi yerim yok.
Ushan-Farkında mısın az önce telefonumu EVDE unuttum dedin. Yani senin bi evin varken nasıl kalıcak yerin yok?
Ushan bana tek kaşını kaldırarak bakarken "Defolup gidiyim ben o zaman. " dedim.
Ofladı ve "Geç içeri. " dedi. Salona geçip şöminenin önüne oturdum. Ushan da yanıma oturdu.
Ushan-Eee anlatıcak mısın?
Derin bi nefes aldım ve sesimin titrememesini diledim. "Aldatıldım. "
Ushan-Ovv. Kötü olmuş.
Melis-Yok bi de iyi olucaktı.
Ushan-Melis. Sakin.
Melis-Ya 9. sınıftan beri sevgiliyiz. Ölümden döndük resmen. Aynı evde kalıyoduk çünkü ailelerimiz üvey çıktı ve bizi öldürüceklerdi ama o daha uzun bi hikaye boşver. Ve-ben onu başka bi kızla öpüşürken gördüm. Oha!
Gözümden akmaya başlayan damlaları elimin tersiyle sildim.
Ushan-Ve Melis intikam ateşiyle yanaarr. dedi aksiyonlu bi ses biçimiyle.
Melis-Ne gibi bi intikam?
Ushan-Hani olur ya filmlerde falan aldatılan taraf kendine yeni bi sevgili yapıp eski sevgilisinin karşısında poz verir.
Melis-Yani o sahte sevgilim sen mi oluyosun?
Ushan-Sanırım öyle.
Tek kaşımı kaldırmaya çalıştım ama kaldıramıyorum ki ben de yapabildiğim kadar yaptım. Ushan bu halime tuhaf bi şekilde baktı ve "Tek kaşını kaldıramıyosun di mi?" Dedi.
Kafamı olumsuz şkilde sallayarak hayır dedim.
"Bak böyle. " bana tek kaşını kaldırınca elimle kaşlarına vurdum. "İndir şu kaşını. "
Ushan-Sonuç olarak sevgili olucak mıyız?
Melis-Saçmalama! Daha yeni tanıştık.
Ushan-Sahte diyorum.
Melis-Hee. Yani...bilemiyorum. Boşver yaa.
Ushan-Tamam.
Melis-Ama ben çok sıkıldım daral geldi biraz dolaşalım.
Ushan-Saate baktın mı sen?
Başımı pencereye çevirince havanın neredeyse tamamen kararacağını fark ettim. Anlaşılan bu gece bu evde kalıyorum.
İLAYDANIN AĞZINDAN
Bi ses duyuyodum. Hani varya şu kalp ritimlerini gösteren makine. Biiip biip diye ötüyodu. Öttüğüne göre kalbim atıyo. Yaşıyorum. Başımı kaldırıp bi ayna aradım. Duvarda bi ayna görünce kalkıp karşısına geçtim. Dudağımın sağ alt köşesi patlamıştı. Alnımın sağ üst tarafında yara bandı vardı. Çenemde hafif sıyrıklar vardı. Sol omzum çok acıyodu. Omzuma açıp baktığımda mosmor olduğunu gördüm. Ağrıyan bir başka yerim: bacaklarım. Hastane elbisesini havaya kaldırıp bacaklarıma baktım. Bacaklarımda bir sürü çizik vardı. Derin değillerdi ama sayısı çok olduğu için acıyolardı. Ayy canım çok acıyo. Acısada öldürmeeezzz. Ne diyorum lan ben? Kapı birden açılınca elbiseyi hemen indirip bacaklarımı kapattım. Nisa ve Zeynep gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçler Okulu 2
FantasíaArtık Lise 3'e gidiyoruz. Bi yaş daha büyüdük. Onca olay yaşadık. Ama eminimki bizim hayatımızda aksiyon biter artık sakin yaşicaz kuralları olmadığı için bir sürü macera yaşamaya devam edicez. Kesinlikle eminim bundan. Eski arkadaşlar başka okula g...