Mediada Güçler Okulu öğrencilerin Party Hard halinin temsili videosu var. Bu filmi çok seviyodum ayrıca bu şarkısı için hazırladıkları videonun uygun olduğunu düşündüm.
Öğlen arası olmuştu. Hepimiz birer canga, ayran ve pide aldık. Tabii Nisa canga yerine petito aldı.
Zeynep: Ya ne zaman bişey saklamaya kalkışsam size yakalanıyorum. Şansızım yaa.
İlayda: Ben daha şansızım. Şansıma tüküriyim.
Melis: Ben şansıma tükürsem rüzgardan bana geri gelir.
Berfin: Ben daha tükürmeden içince boğulurum.
Zeynep: Ben o tükürük topunu yapmaya çalışırken ölürüm zaten.
Nisa: Ben şimdi size bi tükürcem.
İlayda: Böyle bi tükürcek.
Melis: Ay ne tükürükmüş yaa.
Nisa: Tükürük fantazisi.
Zeynep: Ayy Nisa!
Nisa: Ne ayy Nisa?! Mete senin tam olarak neyin lan?
Zeynep: Arkadaşım.
Nisa: Nasıl bi arkadaş?
Zeynep: Beni hastanede karıştırmışlar; gerçek annem bu.
Nisa ve Zeynep'in kafasına bi tokat attı.
Zeynep: Ya sadece arkadaşım! Aramızda sizindüşündüğünüz gibi lanet bişey yok.
İlayda ayranını içerken birden öksürmeye başladı. Öksürmesi bitince gözlerini Zeynep'e sabitledi.
İlayda: Lanet bişey mi? Rap müzik sana kafa yapıyo.
Aytekin, Doğuş ve Umut elinde birer çayla yanımıza geldiler. Aytekin bana bakıp sırıttı.
Aytekin: Naber Melis?
Melis: İyi sen?
Aytekin: İyi iyi. Naber İlayda?
İlayda: Herkese tek tek sorucak mısın?
Aytekin: Evet. En son Mert'e sorcam.
Mert'in adını vurgulayarak söyleyince İlayda şöyle bi göz devirdi. Kızmıştı belli. Ve-Aytekin bu durumdan biraz korkmuştu.İlayda hiç bişey söylemeden ayağa kalktı tam gidecekken Aytek İlayda'nın kolunu tuttu.
Aytekin: Barbie alınma yaa otur şuraya.
İlayda oflayıp oturdu. Aytekin çayını içerken İlayda intikam almak için bardağa vurdu ve Aytekin çay dökülmesin diye bardaktan bi seferde kocaman bi yudum almak zorunda kaldı. Çay boğazına takılınca öksürmeye başladı. Ama ağzı doluydu ve ağzını açıp öksüremiyodu. Öksürüğünü tutmaya çalışırken çok tuhaf sesler çıkarmaya başladı. Biz de bu tuhaf seslere gülmeye başladık. Doğuş ve Umut çaylarından bi yudum almışlardı. Doğuş daha fazla dayanamayıp çayı Aytekin'in yüzüne püskürtü. Umut çayı burnundan fışkırttı ve Aytekin'de öyle. Biz kızlar da hem gülüyor hem de, ıyyy, gibi sesler çıkarıyoduk.
Doğuş: Bi çay içiyim dedim fışkırttım yaa şansıma tüküriyim!
Bu cümle üstüne daha çok güldük.
Umut: Asıl ben şansıma tükürüyim burnumdan çıktı.
Aytekin: Lan oğlum suratıma tükürdün, önce ben tükürcem şansıma!
Kahkahalarımız daha çok artarken kantinde çalan şarkı değişti ve Cem Adrian-Herkes Gider Mi çalmaya başladı. Kantin görevlisinin bizi duymicanı bildiğimiz halde bağırdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçler Okulu 2
FantasiArtık Lise 3'e gidiyoruz. Bi yaş daha büyüdük. Onca olay yaşadık. Ama eminimki bizim hayatımızda aksiyon biter artık sakin yaşicaz kuralları olmadığı için bir sürü macera yaşamaya devam edicez. Kesinlikle eminim bundan. Eski arkadaşlar başka okula g...