BU BÖLÜMÜ ÇOK YOĞUN İSTEK ÜZERİNE YAZDIM İYİ OKUMALAR
Melis-Bakın ne dicem, ilk defa bi belaya bulaşmak yerine polise başvurucam.
Nisa-Meraba Memur Bey, ben Melis Doğan hani şu kehanet kızı... Bi ihbarda bulunucam. Müstakbel kocam yani nişanlımı ve beni öldürmeye çalışan amcalarımız diriltme gücü olan bi kızın peşinde onu bulurlarsa bizi öldürücekler. Bu arada ne nişanlısı diceksiniz, daha 16 yaşındayım ama yaklaşık 1 gün önce nişanlandım.
Melis-Senin ciddi anne olman gerekmiyo muydu?
Nisa-O nişanlanana kadardı.
Zeynep-Aytekin neden gelmedi?
Berke-Ateşi 39'a çıkmış.
Sanem-Ama Nisa haklı. Polis napıcak?
Melis-Umurumda değil,sadece bela istemiyorum.
Sanem-Ya sana kızı tanıyorum diyorum!
Melis-Sonuç?
Sanem-Ne biliyim telefon numarası falan var ararız işte ben buluşalım derim siz de gelirsiniz. Benim güçlerimi nasıl aldıysan onunkini de alırsın.
Melis-Hee çok kolaydı.
İlayda-Ama bak bi bakıma Sanem haklı. Bugüne kadar hangi sorunumuzu polisle çözdük acaba?
Berke-Daha doğrusu çözmeye çalıştık ama olmadı.
Melis-Yok ben mutlu olmıyım illa bişey çıkcak bunun altından!
Koray-Sakin ol.
Melis-Olamam! Tamam mı? Benim amcamı yakalamışlar seninkini de yakalasalar olmaz mıymış?
Sanem-Alooo? Telefon numarası var diyodum.
Melis-Peki. Ara.
Sanem telefonu eline aldı. Hepimiz ona gözlerimizi dikip bakmaya başladık.
"Çalıyo işte ne bakıyosunuz... Hey! Gülfem nasılsın? Şey... bişey dicektim. Buluşalım mı? Bak lütfen buluşalım çok kötü şeyler oldu. Yardımına ihtiyacım var. Tamam. Ne zaman gelirsin? Peki. Bay bay."
Telefonu kapatınca zaferle güldü. "yarım saat sonra ormana gelicek."
Melis-Toparlanın! Halletmemiz gereken bi iş daha var.
Berfin-Ben de geliyorum.
Melis-Tabiiki hayır! Sen burda kal tamam mı?
Berfin-ama...
Melis-Berfin...lütfen.
Berfin-Tamam.
Sıkı sıkı sarıldım kardeşime. Ve-tekrar belki de tekrar ve hatta tekrar hattanında hattası tekrar tekrar tekrar tekrar yaşadığımız macera türlerine benzeyecek olayı yaşamak için kendimi hazırladım.
***************************************
Melis-Anladım Sanem. Burda saklanıcam. Tamam.
Sanem-Önlem alıyorum.
Gülfem dediği kız geldi.
Gülfem-Selam Sanem! Hayırdır noldu?
Sanem hemen ağlamaya başladı.
"Güçlerimi kaybettim!"
Gülfem hemen Sanem'e sarıldı.
Gülfem-Bu nasıl oldu? Yakalandın mı?
Sanem-hayır. Melis Doğan yaptı.
Gülfem-O Kehanet Kızı'mı?
Sanem neden plana aykırı davranıyo? Siktir! Kandırdı bizi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçler Okulu 2
FantasyArtık Lise 3'e gidiyoruz. Bi yaş daha büyüdük. Onca olay yaşadık. Ama eminimki bizim hayatımızda aksiyon biter artık sakin yaşicaz kuralları olmadığı için bir sürü macera yaşamaya devam edicez. Kesinlikle eminim bundan. Eski arkadaşlar başka okula g...