Müdür: Peki Berfin'in gücü ne?
Melis: Ateş ve Toprak elementi.
Müdür: Berfin kaç yaşındaydn sen?
Berfin: 16 ama okula erken başladım yani lise 3. sınıfım.
Müdür başını sallayıp kağıda bişeyler yazdı.
Müdür: Tamam kaydını yaptım. Okulumuza hoş geldin Berfin.
Berfin gülümseyip heyecanla odadan çıktı. Kapıyı kapattığımızda Berfin heyecanla tepinmeye başladı.
Berfin: Yaşasn!
Melis: Tamam, bi dur yerinde.
Berfin nihayet uslu bi kız gibi durdu. Beraber snıfa gittik. Habire sorular sorup durdu.
Berfin: Hocalar nasıl? İnşallah havalı diillerdir, hani varya götü kalkık olanlar. Hani şu dün senin eve gelen arkadaşların var ya onlarla aynı sınıfta mı olucam? Eğer öyleyse çok sevinirim çünkü cidden çok tuhaflar ve bu iyi bişey bence.
Nihayet sınıfa gelince Berfin'e oturucak boş bi yer baktık. Berfin, benim oturduğum sıranın sağ tarafındakine oturdu. Aytekin'de yanında oturuyodu.
Ushan sınıfa girince gülümseyip yanıma oturdu. Ben de gülümsemesine karşılık verdim.
Ushan: Nasılsın?
Melis: İyiyim. Sen?
Ushan: İyiyim de senin haberin yok İlayda'ya doğum günü yapıcaz.
Melis: Bana niye söylenmedi?
Ushan: Zaten bi ton olay var başında bi de bunla ilgilenmesin dedik ama merak etme partiye katılıcaksın.
Zeynep elinde bi kutuyla geldi.
Zeynep: Pasta geldiii.
Ushan: Sen oyalarsın İlayda'yı. Di mi Mert?
Mert: Siz beni yok sayın.
Melis: Neden?
Mert:. Yok say işte.
sınıftan çıktı.
Melis: Derdi ne bunun?
Nisa beni omuzlarımdan tutup sarsmaya ve bağırmaya başladı.
Nisa: Şİmdi onu düşünücek zamanımız yok! Ortamı hazırlamalıyıııııııııız.
Melis:Ne bağırıyoooon!
Nisa nihayet beni bıraktı. Al bak Koray'da girdi sınıfa. Yanında Berke'yle beraber.
Koray: Yalnız ben bahçede Barbie'yi gördüm.
Melis: Nisa, Zeynep siz gidin kızı oyalayın.
Nisa ve Zeynep sınıftan çıkınca geri kalanlarımız hep beraber bütün masaları duvar kenarına ittirdik. Öğretmen masasını sınıfın ortasına koyduk. Yanına br sıra daha getirdik. İçecekler için bardak çıkardık ve hepsine tek tek ice-tea doldurduk. İlayda pek de kola seven bi insan değil çünkü.
İçecekleri doldurduktan sonrapastanın üstüne mumları koyduk. Pastanın üstüne bir de tel maytaplardan koyduk. Tamamdır!
Aytekin akıllı tahtaya bi flaş taktı. Flaşta bir video vardı.
Melis: O ne?
Aytekin: İlayda gelince görürsün.
Gülmeye başladı. Çok merak ettim neye güldü.
Melis: Tamam o zaman ben merdivenlerin yanında bekliyorum gelirse haber veririm.
NİSANIN AĞZINDAN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçler Okulu 2
FantasyArtık Lise 3'e gidiyoruz. Bi yaş daha büyüdük. Onca olay yaşadık. Ama eminimki bizim hayatımızda aksiyon biter artık sakin yaşicaz kuralları olmadığı için bir sürü macera yaşamaya devam edicez. Kesinlikle eminim bundan. Eski arkadaşlar başka okula g...