«Θα πας στο στούντιο σήμερα;» με ρωτάει η Αναστασία, καθώς μπαίνουμε στο σπίτι και κουνάω το κεφάλι μου πέρα δώθε, αρνητικά.
«Όχι· τα παιδιά δεν θα κάνουν πρόβα, καθώς ο Νίκος βρίσκεται εκτός Αθηνών και θα επιστρέψει αύριο» την ενημερώνω και κλείνει την πόρτα πίσω μας.
«Με τον Ορέστη... θα βρεθείτε; Είμαι βέβαιη, ότι ανυπομονεί να δει το τατουάζ σου» μου αποκρίνεται, κλείνοντάς μου το μάτι και χαμογελώ. Αφήνω το δερμάτινό μου στον καναπέ και κάθομαι. Ακουμπάω με τα ακροδάχτυλά μου το σημείο της μπλούζας, κάτω από το οποίο βρίσκεται καλυμμένο το τατουάζ που μόλις έκανα. Χαμογελάω πλατιά.
«Για να είμαι ειλικρινής... δεν γνωρίζω. Είχε κάποιες δουλειές να κάνει και μου είπε θα με ενημερώσει αργότερα» της απαντώ και έρχεται να σταθεί απέναντί μου.
«Οι δουλειές αυτές... σχετίζονται με τη Βανέσα;» με ρωτάει κάπως διστακτικά και ξεφυσάω. Το χαμόγελο διαγράφεται από τα χείλη μου· η ερώτησή της με κάνει να αισθάνομαι ένα τεράστιο βάρος και μία δόση ζήλιας.
Η Βανέσα δεν εμφανίζεται πλέον στο στούντιο και το γεγονός αυτό φουντώνει τις φήμες που την θέλουν να περνάει δύσκολα. Εννοώ... ποιον κοροϊδεύω; Μόλις εχθές... μου ανέφερε στο τηλέφωνο, ότι η κατάστασή της χειροτερεύει και δυσκολεύεται πάρα πολύ να κρυφτεί από τα παιδιά και ιδίως από τον Ορέστη. Όπως είναι φυσικό, ο Ορέστης την σκέφτεται συνεχώς και είναι διαρκώς αγχωμένος· έχει καταλάβει, ότι η Βανέσα του κρύβει σημαντικά πράγματα. Είμαι βέβαιη, ότι βρίσκεται μαζί της αυτήν την στιγμή.
«Έτσι νομίζω» της απαντώ, τελικά, και ξεροβήχει.
«Δεν πιστεύω ότι είναι ερωτικό το ζήτημα· μάλλον ανησυχεί για την υγεία της...»
«Το ξέρω. Και — αν με ρωτάς — μου φαίνεται απολύτως λογικό. Τον αποφεύγει συνεχώς...» της εξηγώ και κουνάει το κεφάλι της καταφατικά.
«Δεν μπορεί να κρύβεται για πολύ ακόμα. Αργά ή γρήγορα, θα καταλάβει τι συμβαίνει και... δεν είμαι βέβαιη για το πώς θα το διαχειριστεί...»
Το βλέμμα μου είναι σκυφτό και η διάθεσή μου έχει αλλάξει εντελώς. Έχει δίκιο. Ο Ορέστης δεν είναι χαζός. Παρατηρεί τα πάντα... και ας μην μιλάει.
«Ας αλλάξουμε συζήτηση» μου λέει χαμογελώντας, πιο πολύ για να διώξει το "μαύρο σύννεφο", που μόλις δημιουργήθηκε από πάνω μου.
«Πώς νιώθεις που έκανες τατουάζ;» με ρωτάει και χαμογελάω ελάχιστα, ενθυμούμενη την εμπειρία μου.
YOU ARE READING
The Rocker
RomanceΗ Θάλεια Ιωάννου βρίσκεται σε τεράστια απόγνωση· ο μόνος τρόπος για να μπορέσει να συνεχίσει τις σπουδές της στο τμήμα Δημοσιογραφίας είναι να βρει μια θέση εργασίας. Οι απέλπιδες τελικά προσπάθειές της την οδηγούν σε ένα τρομερό αδιέξοδο: αποκτά δι...