{Λατρεύωωωωωωωωωωωωω τους Coldplay!!! :)) Ξέρω, ξέρω δεν σας νοιάζει, απλά έπρεπε κάπου να το πω ^_^}
Την κοιτάζω και προσπαθώ να παραμείνω ψύχραιμη. Δεν μπορώ να καταλάβω, πώς αισθάνεται αυτή την στιγμή· ήταν μαζί αρκετό καιρό, όπως και να έχει.
Ξεροβήχω και πιέζω τα χείλη μου, γεμάτη αμηχανία. Είχα σκοπό, να μην ανοίξω μαζί της αυτή τη συζήτηση, όμως δεν αντέχω άλλο. Δεν έχει νόημα να κρύβομαι.«Σας άκουσα...» της αποκρίνομαι και με παρατηρεί, χωρίς να καταλαβαίνει.
«Τι εννοείς;» με ρωτάει και σταυρώνει τα χέρια της στο στήθος της. Τα μάτια της είναι επικεντρωμένα στα δικά μου.
«Εκείνο το βράδυ. Τότε... που ο Σωτήρης σου είπε, ότι εγώ είμαι υπεύθυνη για την άσχημη κατάσταση της σχέσης σας...» της αποκαλύπτω και γουρλώνει τα μάτια της, έκπληκτη.
«Έχει δίκιο... το ξέρω. Έχω αρχίσει, όμως, να ψάχνω σπίτι...»Τα χείλη της είναι, τώρα, μισάνοιχτα. Τα χέρια της πέφτουν κάτω, σαν να είναι αέρινα.
«Δεν φταις εσύ Θάλεια... για τον Θεό!» μου λέει, με υψωμένη φωνή και ξεφυσάει, αναστατωμένη.
«Αυτός ο ηλ*θιος φταίει... που ξεστόμισε κάτι τέτοιο! Δεν υπήρχε περίπτωση, να έπαιρνα το μέρος του... το ξέρεις, έτσι δεν είναι;» με ρωτάει, γεμάτη παράπονο και ξεροκαταπίνω. Τα μάτια της είναι δακρυσμένα. Νιώθω ένα περίεργο σφίξιμο στο στομάχι.«Το ξέρω...» της απαντώ στεναχωρημένη και πιέζει τα χείλη της, προσπαθώντας να συγκρατήσει τα δάκρυά της.
«Τότε... γιατί φεύγεις, χωρίς να μου το πεις; Σου ζήτησα εγώ, ποτέ, να φύγεις; Σε έδιωξα από εδώ μέσα;» με ρωτάει και κουνάω το κεφάλι μου πέρα δώθε, αρνητικά.
«Καταλαβαίνω, ότι ίσως θέλεις να μείνεις μόνη σου... όμως... θα προτιμούσα να μου το είχες πει. Εγώ τον χώρισα. Δεν υπήρχε περίπτωση να έμενα μαζί του... την στιγμή που μιλάει άσχημα για εσένα. Είσαι αδερφή μου, Θάλεια! Γιατί να θέλω να σε διώξω;» με ρωτάει με δάκρυα στα μάτια και αρχίζω να αισθάνομαι και τα δικά μου να βουρκώνουν.«Ήσασταν καιρό μαζί... ήταν φυσικό επόμενο, να θέλετε να συγκατοικήσετε...»
«Όχι, Θάλεια! Δεν ήταν φυσικό επόμενο! Αυτά τα πράγματα... δεν τα κυνηγάς. Έρχονται από μόνα τους. Το ότι ήταν έτοιμος εκείνος... δεν σημαίνει, ότι ήμουν και εγώ...» μου αποκρίνεται και ξεφυσάει.
«Δεν με πειράζει να βρεις ένα δικό σου σπίτι. Αν, όμως, συμβεί κάτι τέτοιο, δεν θέλω να γίνει, επειδή νομίζεις ότι σε διώχνω...»
YOU ARE READING
The Rocker
RomanceΗ Θάλεια Ιωάννου βρίσκεται σε τεράστια απόγνωση· ο μόνος τρόπος για να μπορέσει να συνεχίσει τις σπουδές της στο τμήμα Δημοσιογραφίας είναι να βρει μια θέση εργασίας. Οι απέλπιδες τελικά προσπάθειές της την οδηγούν σε ένα τρομερό αδιέξοδο: αποκτά δι...