Σηκώνομαι επάνω αναστατωμένη και αρχίζω να παίρνω μερικές βαθιές αναπνοές, προκειμένου να καθησυχάσω τον εαυτό μου. Τι γκαντεμιά είναι αυτή που με περιβάλλει;
«Θέλεις να κρυφτώ και να φύγω με την πρώτη ευκαιρία;» με ρωτάει χαμηλόφωνα ο Άγγελος και κουνάω το κεφάλι μου πέρα δώθε, αντανακλαστικά. Δεν μπορώ να κρατήσω άλλα μυστικά από τον Ορέστη· ήδη αισθάνομαι τύψεις για όσα του έχω αποκρύψει.
«Όχι, όχι! Δεν είναι λύση αυτή...»
Με κοιτάζει γεμάτος ανησυχία και αφού αφήσουμε τα ποτήρια στο τραπεζάκι, μου κάνει νόημα να ανοίξω την πόρτα.
«Δεν κάνουμε κάτι κακό...» μου υπενθυμίζει και ξεροκαταπίνω.«Εμείς οι δυο το γνωρίζουμε αυτό... εκείνος, όμως, δεν νομίζω ότι θα σκεφτεί κάτι θετικό...» του εξηγώ και ανασηκώνει τους ώμους του.
«Σε άφησε μόνη σου με τις πιτζάμες σου Πρωτοχρονιάτικα· ήθελες απλά παρέα. Γιατί πρέπει να είναι όλα τόσο περίπλοκα;»
Χωρίς να του απαντήσω, παίρνω μερικές αναπνοές και κατευθύνομαι προς την πόρτα. Παρακαλάω από μέσα μου να μην θυμώσει και έπειτα, την ανοίγω διστακτικά. Ο Ορέστης εμφανίζεται μπροστά μου χωρίς ίχνος συναισθήματος και ανίδεος για τον ποιον πρόκειται να βρει εδώ.
«Να περάσω;» ζητά την άδειά μου και ξεφυσάω. Παίρνω απόφαση ότι κάπου εδώ χωρίζουμε και του απαντάω αδιάφορα.
«Πέρνα...» του κάνω νόημα να μπει και όταν το κάνει, το βλέμμα του πέφτει αμέσως στον Άγγελο, ο οποίος κοιτάζει υπομονετικά την αντίδραση του Ορέστη. Τον νιώθω να σφίγγεται δίπλα μου και ξεφυσάω ανήσυχα.
«Έχεις παρέα βλέπω...» παρατηρεί και δαγκώνω τα χείλη μου αμήχανα.
«Είπαμε να γιορτάσουμε μεταξύ μας την βραδιά... μιας και τα ραντεβού μας, μας έστησαν...» σπεύδω να δικαιολογηθώ, γεμάτη απογοήτευση για την συμπεριφορά του και τον βλέπω να παίζει με την μπάρα στα χείλη του.
«Δεν συνέβη — ούτε συμβαίνει — τίποτα ανάμεσα σε εμένα και την Θάλεια» του εξηγεί ο Άγγελος και εκείνος ρολάρει τα μάτια του.
«Προφανής απάντηση...»
«Είτε το πιστεύεις... είτε όχι... με τον Άγγελο είμαστε μονάχα γείτονες και φίλοι» του αποκρίνομαι και ανασηκώνει τους ώμους του αδιάφορα.
YOU ARE READING
The Rocker
RomanceΗ Θάλεια Ιωάννου βρίσκεται σε τεράστια απόγνωση· ο μόνος τρόπος για να μπορέσει να συνεχίσει τις σπουδές της στο τμήμα Δημοσιογραφίας είναι να βρει μια θέση εργασίας. Οι απέλπιδες τελικά προσπάθειές της την οδηγούν σε ένα τρομερό αδιέξοδο: αποκτά δι...