Επεισόδιο 17

1.2K 112 63
                                    

Βρέχει. Με το ζόρι σηκώθηκα από το κρεβάτι, καθώς έκανε κρύο και το μόνο που ήθελα... ήταν να κουλουριαστώ κάτω από τα σκεπάσματα. Ήξερα, όμως, ότι δεν θα μπορούσα σε καμία περίπτωση να γλιτώσω τη σημερινή μέρα. Ούτε την αυριανή... ούτε καν την μεθαυριανή.

Τα μάτια μου στρέφονται στο παράθυρο και 'τρέχουν' έξω από αυτό. Βρίσκομαι στο περιοδικό και προσπαθώ να γράψω μερικές σημειώσεις για το συγκρότημα και... τον τραγουδιστή τους. Κοιτάζω τον κόσμο να περνάει και ασυναίσθητα το μυαλό μου πηγαίνει στον Ορέστη· ένα περίεργο σφίξιμο κάνει την καρδιά μου, σχεδόν, να σταματήσει. Σκεπτόμενη το πώς θα πέρασε εχθές το βράδυ, ενόσω εγώ βρισκόμουν στον καναπέ μου με τον κουβά παγωτού στο χέρι, δεν μπορώ παρά να αισθανθώ ταραγμένη και λυπημένη. Δεν ξέρω καν για ποιον λόγο νιώθω έτσι.

Με τα δάκτυλα του χεριού μου καθαρίζω με κυκλικές κινήσεις την υγρασία που έχει μαζευτεί στο παράθυρο και η οποία με εμποδίζει να διακρίνω με λεπτομέρεια, όσα συμβαίνουν απ' έξω. Κοιτάζω για μερικά δευτερόλεπτα και αναστενάζω μελαγχολικά. Γιατί με ενοχλεί τόσο το τι κάνει με τη Βανέσα; Δεν θα έπρεπε να αισθάνομαι έτσι για έναν άνθρωπο σαν τον Ορέστη· αν κρίνω από το γούστο του στις γυναίκες... δεν θα είχα καμία ελπίδα να μπω στην καρδιά του. Αν, δηλαδή, υπάρχει καρδιά εκεί κάπου...

Το βλέμμα μου επιστρέφει στο γραφείο μου και τα χαρτιά που έχω απλώσει μπροστά μου. Σημειώσεις από εδώ, σημειώσεις από εκεί, σημειώσεις παραπέρα. Φοβάμαι ότι δεν μπορώ να βρω ακριβώς τις λέξεις που να τον περιγράφουν. Προσπαθώ να γράψω μερικά επίθετα και φράσεις που τον χαρακτηρίζουν, όμως μου φαίνεται τρομερά δύσκολο.

Περίεργος.
Δύσκολος.
Επαναστατικός.
Λιγομίλητος.
Θρασύς.
Περίπλοκος.
Όμορφος.

Καθώς σημειώνω αυτή τη λέξη, κουνάω το κεφάλι μου πέρα δώθε. Ρίχνω μια ματιά στα όσα έχω γράψει πιο πάνω και αντιλαμβάνομαι, ότι τα περισσότερα επίθετα είναι αρνητικά. Ίσως να φταίει το χθεσινό βράδυ. Ίσως να μου φταίει, γενικότερα η παρουσία του. Δεν έχω τίποτα θετικό να γράψω.

Καπνίζει πάρα πολύ (σαν φουγάρο).
Είναι στον κόσμο του.
Είναι αλαζόνας.
Αλλά... έχει ωραία φωνή.
Όμως... βγάζει τα μάτια του με την μάνατζέρ του.

Ο κόσμος θα διψούσε για τέτοιου είδους κουτσομπολιά. Κουτσομπολιά... που αυτομάτως θα κατέστρεφαν και την πορεία του συγκροτήματος. Δεν θα ήθελα, σε καμία περίπτωση, να συμβεί κάτι τέτοιο.

The RockerWhere stories live. Discover now