Κλείνω τα μάτια μου και παίρνω μερικές βαθιές αναπνοές. Αισθάνομαι τα χέρια του Ορέστη να με χαϊδεύουν και δαγκώνω το κάτω χείλος μου απαλά. Νιώθω την καυτή του αναπνοή να χτυπά τον λαιμό μου και έπειτα, τα χείλη του να με φιλούν με πάθος στο ίδιο σημείο. Φέρνω τα χέρια μου γύρω του και τον αγκαλιάζω· η επαφή των γυμνών κορμιών μας, μου δημιουργεί μία αίσθηση αδυναμίας και μου προκαλεί έντονη ζαλάδα.
«Μωρό μου...» μου ψιθυρίζει και το βλέμμα του αναζητά τώρα το δικό μου. Παρατηρώντας τα μάτια του, καταλαβαίνω ότι νιώθει αμηχανία και... αβεβαιότητα. Θέλει να είναι σίγουρος ότι δεν μου φέρθηκε άσχημα...
«Ελπίζω... να... δεν...» προσπαθεί να μου πει, όμως οι λέξεις σκαλώνουν στα χείλη του· ο φόβος είναι ζωγραφισμένος στο πρόσωπό του. Δείχνει ευάλωτος μπροστά μου και αυτό μου φαίνεται κάπως περίεργο.«Δεν έχω ξανανιώσει, όπως ένιωσα απόψε μαζί σου, Ορέστη...» του απαντώ γεμάτη ειλικρίνεια, ελπίζοντας ότι τα λόγια μου θα του προσφέρουν κάποιου είδους ανακούφιση· οι κινήσεις του, ο τρόπος που μου φέρθηκε... δεν θα μπορούσαν να περιγραφούν με λέξεις. Ήταν πολύ τρυφερός μαζί μου...
«Υπάρχει περίπτωση... να έχεις μετανιώσει;» με ρωτάει ανήσυχα και του χαμογελάω γλυκά. Κουνάω το κεφάλι μου πέρα δώθε, αρνητικά. Ξεφυσάει.
«Ξέρεις... ήθελα πολύ να κάνουμε έρωτα...» μου εκμυστηρεύεται, αφήνοντας ένα τρυφερό φιλί στα χείλη μου.
«Το μυαλό μου είχε πάρει φωτιά όλον αυτόν τον καιρό...» συνεχίζει και χαϊδεύει απαλά τα ανακατεμένα μου μαλλιά. Ένα γνώριμο, τώρα, κάψιμο κατακλύζει τα μέσα μου, δίνοντάς μου ώθηση να τον σφίξω λίγο περισσότερο στην αγκαλιά μου.
«Με κάνεις να αισθάνομαι πράγματα, γατάκι, που δεν έχω ξανανιώσει...» μου αποκρίνεται κοιτάζοντας με στα μάτια και δαγκώνω τα χείλη μου δυνατά. Το πονηρό του χαμόγελο, με προκαλεί να χαμογελάσω κι εγώ.
«Αν και... απόψε μου απέδειξες... ότι είσαι μάλλον αγριόγατα... και αυτό με τρελαίνει ακόμα περισσότερο...» σχολιάζει και ξεσπάμε σε γέλια. Κατεβάζει τα χέρια του χαμηλά και χαϊδεύει με τα ακροδάχτυλα του το κορμί μου. Τα χείλη μας ενώνονται και έπειτα, αρχίζει να αφήνει υγρά φιλιά στον λαιμό μου. Μου αρέσει, όταν με φιλάει εκεί· στέλνει μικρούς 'ηλεκτρισμούς' σε ολόκληρο το σώμα μου και σχεδόν με οδηγεί στην απόλυτη τρέλα...
KAMU SEDANG MEMBACA
The Rocker
RomansaΗ Θάλεια Ιωάννου βρίσκεται σε τεράστια απόγνωση· ο μόνος τρόπος για να μπορέσει να συνεχίσει τις σπουδές της στο τμήμα Δημοσιογραφίας είναι να βρει μια θέση εργασίας. Οι απέλπιδες τελικά προσπάθειές της την οδηγούν σε ένα τρομερό αδιέξοδο: αποκτά δι...