[Δύο ώρες αργότερα]
Ανοίγω τα μάτια μου και εντοπίζω τον Ορέστη καθισμένο στην άκρη του κρεβατιού με την πλάτη του προς το μέρος μου. Τα χέρια του βρίσκονται στο πρόσωπό του και τον ακούω, ξαφνικά, να αναστενάζει. Βλεφαρίζω και πιέζω τα χείλη μου μεταξύ τους ανήσυχη· έχω παρατηρήσει, ότι όσα βράδια ξαπλώνουμε μαζί, ξυπνάει νωρίς το ξημέρωμα ή δυσκολεύεται να κοιμηθεί. Είναι συνεχώς ανήσυχος και φαίνεται πάντοτε βυθισμένος στις σκέψεις του. Κάτι βαθύτερο τον απασχολεί και είμαι βέβαιη, ότι αυτό το κάτι... τον έχει πονέσει πολύ.
Λες και διαισθάνθηκε ότι τον κοιτάζω, στρέφει το κεφάλι του προς τα πίσω και το βλέμμα του πέφτει στο δικό μου· παρατηρώ, ότι συνοφρυώνεται.
«Γατάκι;» μου αποκρίνεται και ανασηκώνομαι, ώστε να τον βλέπω καλύτερα.
«Δεν μπορείς να κοιμηθείς;» τον ρωτάω γεμάτη περιέργεια και ανασηκώνει τους ώμους του αδιάφορα. Γυρίζει το σώμα του, ώστε να έχει καλύτερη οπτική επαφή μαζί μου.
«Θέλεις να καπνίσεις;» τον ρωτάω, καταλαβαίνοντας ότι θα ήθελε να το κάνει, εάν βρισκόταν σπίτι του.Με πλησιάζει και με δυο κινήσεις βρίσκεται δίπλα μου. Χωρίς προειδοποίηση, ενώνει τα χείλη του με τα δικά μου σε ένα απαλό φιλί.
«Δεν χρειάζεται να ανησυχείς για εμένα...» μου λέει και ρολάρω τα μάτια μου.«Δεν θα μου πεις εσύ Ορέστη μου, αν και πόσο θα ανησυχήσω για εσένα...» προσπαθώ να τον βάλω στη θέση του και παίζει με την μπάρα στα χείλη του, χωρίς να πάρει τα μάτια του από τα δικά μου.
«Γιατί πάντα μου πας κόντρα γατάκι;» με ρωτάει τονίζοντας την τελευταία λέξη και ξεφυσάω.
«Για τον ίδιο λόγο που μου πας και εσύ...»
Για μερικά δευτερόλεπτα, το βλέμμα του επικεντρώνεται στο δικό μου και το πρόσωπό του αποκτά μια έκφραση, σαν να προσπαθεί να διαβάσει τις σκέψεις μου. Σε λίγο, τα μάτια του παρατηρούν τα χείλη μου, τα οποία δαγκώνω ασυναίσθητα γεμάτη αμηχανία και προσμονή· το γεγονός ότι το μικρό φωτάκι στο κομοδίνο είναι η μοναδική πηγή φωτός στο δωμάτιο, δημιουργεί μία περίεργη — μάλλον καλύτερα... μία ερωτική — ατμόσφαιρα, την οποία σαφέστατα αντιλαμβανόμαστε και οι δύο. Δεν μπορώ να αρνηθώ την ερωτική έλξη που αισθάνομαι για εκείνον, ούτε να παραβλέψω το πόσο επιζητώ το άγγιγμά του· είμαι βέβαιη, πως ένας τέτοιος άνδρας μπορεί να σε κάψει ολόκληρη χωρίς να διστάσει ή να σε πάρει μαζί του στην κόλαση... αρκεί να του το επιτρέψεις.
YOU ARE READING
The Rocker
RomanceΗ Θάλεια Ιωάννου βρίσκεται σε τεράστια απόγνωση· ο μόνος τρόπος για να μπορέσει να συνεχίσει τις σπουδές της στο τμήμα Δημοσιογραφίας είναι να βρει μια θέση εργασίας. Οι απέλπιδες τελικά προσπάθειές της την οδηγούν σε ένα τρομερό αδιέξοδο: αποκτά δι...