Επεισόδιο 41

1.1K 102 43
                                    

[Το παρόν κεφάλαιο εμπεριέχει "βαριά" θέματα και ίσως προκαλέσει αρνητικά συναισθήματα στον αναγνώστη!]

[Συνιστάται να παίζει η μουσική, καθώς διαβάζετε!] 


Την κοιτάζω προσπαθώντας να κρύψω την έκπληξή μου και σπεύδει να συμπληρώσει.
«Δεν θέλω να μάθει κανένας γι'αυτήν τη συνάντηση» με προειδοποιεί και χαμηλώνει τη φωνή της, ώστε να είναι σίγουρη, ότι την ακούω μονάχα εγώ.
«Ειδικά... ο Ορέστης» μου τονίζει και ξεροκαταπίνω.

«Δεν έχω ιδέα,  τι ακριβώς θέλεις να συζητήσουμε... όμως δεν επιθυμώ να διακινδυνεύσω τη θέση μου...» της εξηγώ και ξεφυσάει.

«Πίστεψέ με... θα είναι καλύτερα για όλους μας. Ποτέ μου δεν έκρυψα πράγματα από τον Ορέστη... όμως αυτή τη φορά... είναι διαφορετικά...» προσπαθεί να μου πει, αποφεύγοντας να με κοιτάξει. Κάτι την απασχολεί. Είναι πασιφανές...

«Κοίταξε... αν πρόκειται για την σχέση μου με εκείνον--» πάω να της πω, όμως με διακόπτει.

«Όχι. Δεν θα στεκόμουν ποτέ εμπόδιο στην ευτυχία του!»

Τα βλέμματά μας συναντιούνται και η αμηχανία είναι ολοφάνερη. Ρίχνει άλλη μια ματιά έξω από το παράθυρο και στρέφεται και πάλι προς το μέρος μου.
«Σε παρακαλώ. Θέλω να σου μιλήσω...» με εκλιπαρεί, σχεδόν, και ξεροκαταπίνω. Θα αναγκαστώ να κρύψω από τον Ορέστη τη συνάντησή μου μαζί της· ίσως να μην μου βγει σε καλό... όμως... νομίζω ότι πρέπει να την ακούσω, ό,τι και αν έχει να μου πει.

Την παρατηρώ με  μεγάλη  προσοχή  και  περιέργεια και πιέζω τα χείλη μου μεταξύ τους νευρικά.
«Καλώς. Όμως αν--»

«Αν το μάθει... είμαι υπεύθυνη...» με προλαβαίνει και, αφού μου ρίξει μια τελευταία ματιά, ανοίγει την πόρτα και βγαίνει από το γραφείο, αφήνοντάς με  εντελώς  μπερδεμένη...

[...]

Έχει πάει 21:15 και για να είμαι ειλικρινής... αγχώνομαι. Δεν έχω καταφέρει να σκεφτώ κάτι άλλο, πέρα από τη συνάντησή μου με τη Βανέσα. Τον Ορέστη, τον έχω δει ελάχιστα σήμερα και έτσι,  δεν του έχω αναφέρει τι θα κάνω απόψε· είμαι βέβαιη, ότι θα θέλει να με γυρίσει εκείνος σπίτι, όμως θα πρέπει να του πω κάποιο ψέμα... ώστε να μπορέσω να τον αποφύγω. Το τελευταίο πράγμα που επιθυμώ, όμως,  είναι να τσακωθώ μαζί του. Γιατί πρέπει να μπλέκω πάντοτε σε τέτοια μπερδέματα;

The RockerOù les histoires vivent. Découvrez maintenant