Επεισόδιο 31

1.3K 113 105
                                    

Ακούω το ξυπνητήρι να χτυπάει και ανοίγω απότομα τα μάτια μου. Δεν κοιμόμουν. Όλη τη νύχτα στριφογυρνούσα στο κρεβάτι μου και προσπαθούσα με κάθε τρόπο να απωθήσω τις αρνητικές σκέψεις. Ίσως να ήταν ιδέα μου· ίσως όσα άκουσα να ήταν μονάχα μία κακόγουστη φάρσα... ίσως πάλι και όχι. Στη θύμηση και μόνο των χθεσινών γεγονότων, αισθάνομαι τα μάτια μου να βουρκώνουν. Πρέπει να κάνω κάτι γι'αυτό. Το κλίμα εδώ μέσα... έχει αρχίσει να γίνεται κάπως βαρύ και ασφυκτικό.

Σηκώνομαι με τα χίλια ζόρια από το κρεβάτι και ξεφυσάω. Δυστυχώς, είναι Κυριακή και αυτό σημαίνει ότι η Αναστασία θα είναι στο σπίτι. Αν μπορούσα να έβρισκα κάποιον τρόπο να την αποφύγω... θα το έκανα. Προς το παρόν... δεν θέλω να ξέρει ότι άκουσα τη χθεσινή της συζήτηση με τον Σωτήρη. Έχω ήδη κάποια χρήματα στην άκρη... και νομίζω ότι ήρθε η ώρα να τα αξιοποιήσω καταλλήλως... νοικιάζοντας ένα μικρό διαμέρισμα. Δεν με ενδιαφέρει να είναι κάτι εξεζητημένο.

Ξέρω πολύ καλά, ότι ίσως χρειαστεί να παρατήσω τις σπουδές μου μέχρι να σταθώ στα πόδια μου, όμως είναι η μόνη λύση. Δεν θέλω να είμαι βάρος κανενός. Καταλαβαίνω πότε αρχίζω να γίνομαι ανεπιθύμητη και είναι ολοφάνερο... ότι αυτό ακριβώς συμβαίνει με τον Σωτήρη και την Αναστασία. Χαίρομαι που με υποστήριξε εχθές, παρά την επιμονή του αγοριού της, όμως δεν θέλω σε καμία περίπτωση να αποτελέσω την αιτία χωρισμού τους.

Αρπάζω το μαύρο κολάν και το μακρύ γκρι πουλόβερ μου από την ντουλάπα και κατευθύνομαι προς την τουαλέτα. Πλένω το πρόσωπο και τα δόντια μου και έπειτα, φοράω τα ρούχα μου. Πιάνω το concealer από το νεσεσέρ μου και τοποθετώ αρκετό στην περιοχή των ματιών μου, θέλοντας να αφανίσω οποιοδήποτε ίχνος αϋπνίας και κούρασης. Στη συνέχεια, προσθέτω λίγη μάσκαρα και ρουζ για να ζωντανεύσω το χλωμό μου πρόσωπο και τελειώνω με ένα διαφανές ενυδατικό χειλιών.

Βγαίνω από το μπάνιο και αποφασίζω να πάω στην κουζίνα. Προτού το κάνω όμως, παίρνω μια βαθιά ανάσα και ξεφυσάω. Ανοίγω την πόρτα και προχωρώ προς το σαλόνι. Δεν βλέπω πουθενά την Αναστασία.

«Αναστασία!» φωνάζω, όμως δεν λαμβάνω καμία απάντηση. Ίσως κοιμάται ακόμα.

Μπαίνω στην κουζίνα και πιάνω τον γαλλικό από τον πάγκο, ώστε να φτιάξω καφέ. Δεν νομίζω ότι θα καταφέρει  να  με  ξυπνήσει, όμως και η παραμικρή  βοήθεια  αυτή την στιγμή είναι χρήσιμη.
Καθώς ετοιμάζω τον καφέ, ακούω τη φωνή της Αναστασίας.

The RockerWhere stories live. Discover now