Επεισόδιο 45

919 87 35
                                    

[Πρωτοχρονιά]

«Δεν έχω ιδέα τι να φορέσω για την αποψινή βραδιά!» φωνάζω στην Αναστασία και την παρακολουθώ, καθώς κατευθύνεται προς την ντουλάπα μου και αρχίζει να ψάχνει — με τεράστια προσήλωση — στα ρούχα μου.

«Υπερβάλλεις Θάλεια μου... είμαι βέβαιη, ότι κάτι θα βρούμε» προσπαθεί να με καθησυχάσει αλλά δεν τα καταφέρνει ιδιαίτερα. Γιατί έχω αγχωθεί τόσο πολύ;

«Θέλω να με δει απόψε και να του πέσει το σαγόνι...»

«Ναι ναι... και να του σηκωθεί --»

«Μην το πεις!» την σταματώ, προτού προλάβει να ολοκληρώσει την σκέψη της και μου χαμογελάει πονηρά.

«Να του σηκωθεί το φρύδι ήθελα να πω... πού πήγε το μυαλουδάκι σου, κούκλα μου;» με περιπαίζει και ρολάρω τα μάτια μου ενοχλημένη. Τελευταία, με πειράζει συνεχώς και μου πετάει υπονοούμενα για την σεξουαλική μου ζωή με τον Ορέστη. Δεν έχουμε προχωρήσει ακόμα, παρόλο που έχουμε έρθει πολύ κοντά.
«Πρέπει να σε βάλει κάτω επειγόντως... προτού το κάνεις εσύ, μεγάλε μου γύπα»

«Αναστασία! Σταμάτα...»

«Το γουστάρεις το παλικάρι... ή δεν το γουστάρεις;» με ρωτάει με το βλέμμα της στραμμένο επάνω μου και ανασηκώνω τους ώμους μου ηττημένη.

«Εσύ τι πιστεύεις;» της απαντώ με ερώτηση και δείχνει λιγάκι σκεπτική.

«Ωραία... γιατί τον κρατάς στον πάγο; Δεν αισθάνεσαι κάποια έλξη, κάποια ορμή... κάτι ερωτικό τέλος πάντων;» με ρωτάει ωμά και δαγκώνω τα χείλη μου αμήχανα.

«Εννοείται τον θέλω...» της αποκρίνομαι με κάθε ειλικρίνεια και αφού αφήσει στο κρεβάτι τα ρούχα που κρατάει στα χέρια της, με πλησιάζει και ανοίγει τα χέρια της διάπλατα για να με αγκαλιάσει. Ανταποδίδω την αγκαλιά.

«Ο Ορέστης δεν είναι σαν εκείνον· ενδιαφέρεται πραγματικά για εσένα... και είμαι βέβαιη, ότι σε θέλει πολύ. Προσπάθησε να χαλαρώσεις μαζί του και θα δεις ότι όλα θα γίνουν πιο εύκολα...» με συμβουλεύει κοιτάζοντάς με στα μάτια και μου χαμογελά.
«Δεν σου λέω ότι πρέπει να βιαστείς, απλά καταλαβαίνω ότι φοβάσαι... και αυτό σε κρατάει πίσω... Δεν θα είναι όλες οι εμπειρίες σου ίδιες· δώσε του την ευκαιρία να σου το αποδείξει...» συνεχίζει να μου μιλάει και αναστενάζω βαθιά.

The RockerWhere stories live. Discover now