[Ακούστε και το τραγούδι αν θέλετε, να μπείτε στο mood ^_^]
Το βλέμμα του επιστρέφει στο δικό μου και ξεροκαταπίνω. Τα σκούρα του μάτια με περιεργάζονται, καθώς παίζει με την μπάρα στα χείλη του και δεν μπορώ, παρά να εστιάσω σε εκείνο το σημείο. Δεν λέει το παραμικρό. Μονάχα με κοιτάζει.
«Θα κοιταζόμαστε στα μάτια για πολύ ακόμα;» τον ρωτάω, κάπως αμήχανα και αρχίζει να περπατά αργά προς το μέρος μου.
«Δεν θα με πείραζε καθόλου. Με εξιτάρει πολύ το βλέμμα σου...» μου απαντά, χωρίς δισταγμό και δαγκώνω τα χείλη μου, ντροπιασμένη. Η καρδιά μου θέλει να βγει από μέσα μου. Νομίζω ότι θα λιποθυμήσω.
Πλησιάζει στο κρεβάτι, όπου βρίσκομαι και αποφασίζει, τελικά, να καθίσει ακριβώς δίπλα μου. Οι παλμοί μου έχουν ανέβει κατά πολύ και το σώμα μου έχει ζεσταθεί για τα καλά. Είναι τόσο κοντά μου, που το κορμί του ακουμπά το δικό μου. Με το ζόρι αναπνέω. Θεέ μου... το άρωμά του...
«Ορέστη...» σχεδόν ψιθυρίζω το όνομά του — αν και δεν το κάνω καθόλου συχνά — νιώθοντας εντελώς ταραγμένη. Δεν τον κοιτάζω. Μου προκαλεί τεράστιο πανικό η παρουσία του και είμαι βέβαιη ότι μπορεί να το καταλάβει...
Το πρόσωπό του πλησιάζει το δικό μου και φέρνει τα δάκτυλα του δεξιού του χεριού στον λαιμό και τον αυχένα μου, χαϊδεύοντας τον. Μου έχει κοπεί η ανάσα.
«Γιατί δεν με κοιτάς στα μάτια;» με ρωτάει, τελικά, και η καρδιά μου χάνει έναν χτύπο.
Κάτι μέσα μου, με κάνει να γυρίσω και να καρφώσω το βλέμμα μου στο δικό του. Δεν θέλω να είμαι δειλή. Είναι εδώ μαζί μου και έχω την ευκαιρία να του δείξω πόσο τον θέλω...
«Το βλέμμα σου...» προσπαθώ να του πω κοιτάζοντάς τον στα μάτια και ξεροκαταπίνω. Το χέρι του συνεχίζει να χαϊδεύει τον αυχένα μου και με το ζόρι κρατιέμαι να μην κλείσω τα βλέφαρά μου και αφεθώ στο άγγιγμά του.
«Το βλέμμα μου... τι;» με ρωτάει τάχα μου αθώα, κάνοντας ότι δεν καταλαβαίνει και η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή.
«Θεέ μου...» αναφωνώ. Εισπνέω βαθιά και αποστρέφω το βλέμμα μου από το δικό του, ταραγμένη. Μου προκαλεί ζαλάδα το άγγιγμά του, το βλέμμα του... η παρουσία του. Τρέμω ολόκληρη...
Κλείνω τα μάτια μου και τα καλύπτω με τα δυο μου χέρια. Προσπαθώ να ηρεμήσω, εισπνέοντας και εκπνέοντας αργά, όμως η ατμόσφαιρα παραείναι βαριά. Κατεβάζει το χέρι του από τον αυχένα μου και βγάζει τα χέρια μου από το πρόσωπό μου, κλείνοντάς τα στα δικά του. Παναγία μου! Αυτή η αίσθηση...
YOU ARE READING
The Rocker
RomanceΗ Θάλεια Ιωάννου βρίσκεται σε τεράστια απόγνωση· ο μόνος τρόπος για να μπορέσει να συνεχίσει τις σπουδές της στο τμήμα Δημοσιογραφίας είναι να βρει μια θέση εργασίας. Οι απέλπιδες τελικά προσπάθειές της την οδηγούν σε ένα τρομερό αδιέξοδο: αποκτά δι...