Για μερικά δευτερόλεπτα με κοιτάζει στα μάτια τόσο έντονα, που με κάνει να ξεχάσω το πού ακριβώς βρίσκομαι· τα χέρια του χαϊδεύουν απαλά τη μέση μου, προκαλώντας σε όλο μου το σώμα ένα παράξενο μούδιασμα. Αισθάνομαι την ανάσα μου να έχει κοπεί και τους παλμούς μου να έχουν ανέβει επικίνδυνα. Ξεροκαταπίνω.
«Αν θες, μπορείς να έρθεις μαζί μου...» μου αποκρίνεται σπάζοντας την αμήχανη σιωπή και βγάζει τα χέρια του από πάνω μου. Τα σώματά μας 'ξεκολλάνε' το ένα από το άλλο και νιώθω, αμέσως, ένα περίεργο κενό.
Δεν περιμένει να του απαντήσω. Βγαίνει από το γραφείο φουριόζος και καταλαβαίνω ότι πάει να φύγει. Πιάνω κακήν κακώς τα πράγματά μου και, με γρήγορους βηματισμούς, κατευθύνομαι προς την έξοδο. Η καρδιά μου χτυπάει απίστευτα γρήγορα, τόσο που νομίζω ότι θα βγει ανά πάσα στιγμή από μέσα μου!
Βγαίνω από το κτήριο και κοιτάζω τριγύρω· το βλέμμα μου τον εντοπίζει να πλησιάζει με τη μηχανή, από το πάρκινγκ. Τα μάτια του καρφώνονται στα δικά μου και υπενθυμίζω στον εαυτό μου να αναπνέει. Φτάνει μπροστά μου και πιέζω τα χείλη μου μεταξύ τους. Με τα χίλια ζόρια βγαίνουν οι λέξεις απόψε.
«Θέλεις αλήθεια να έρθω;» τον ρωτάω τελικά, νιώθοντας κάπως ανασφαλής ξαφνικά και παίζει με την μπάρα στα χείλη του. Χαμηλώνω το βλέμμα μου ντροπιασμένη και γυρίζω πλάτη προς το μέρος του, για να κλειδώσω την πόρτα. Τι ήθελα και ρώτησα; Είμαι χαζή. Ο τύπος δεν γουστάρει τις ανασφαλείς γυναίκες...
«Υπάρχει λόγος να αμφιβάλλεις;» με ρωτάει και γυρίζω να τον αντικρίσω. Μου έχουν κοπεί τα πόδια. Για ποιον λόγο αισθάνομαι τόσο ευάλωτη κοντά του;
«Ίσως...να προτιμάς τη συντροφιά κάποιας άλλης... εννοώ...» του απαντώ, αναφερόμενη στη Βανέσα και δαγκώνω τη γλώσσα μου, για να με σταματήσω από τις ασυναρτησίες που λέω. Ρολάρει τα μάτια του και αποστρέφει το πρόσωπό του από το δικό μου. Η Βανέσα δεν ήρθε καν απόψε...
Μπράβο Θάλεια! Δείξε του ότι ζηλεύεις... ότι είσαι αδύναμη! Να δεις για πότε θα απομακρυνθεί...
«Η Βανέσα είναι στη Θεσσαλονίκη. Αλλά και να ήταν εδώ... μαζί σου θα έβγαινα» μου αποκρίνεται αδιάφορα και επιστρέφει το βλέμμα του στο δικό μου. Δαγκώνω το κάτω χείλος μου.
«Θα έρθεις;» με ρωτάει ανυπόμονα και κουνάω το κεφάλι μου καταφατικά. Δεν μπορώ να καταλάβω· τι τρέχει με εκείνη; Μαζί δεν είναι... αλλά...
YOU ARE READING
The Rocker
RomanceΗ Θάλεια Ιωάννου βρίσκεται σε τεράστια απόγνωση· ο μόνος τρόπος για να μπορέσει να συνεχίσει τις σπουδές της στο τμήμα Δημοσιογραφίας είναι να βρει μια θέση εργασίας. Οι απέλπιδες τελικά προσπάθειές της την οδηγούν σε ένα τρομερό αδιέξοδο: αποκτά δι...