05.01.2009 ,Italia ..... Pericol .
H𝖆đ𝖊𝖘 Sunt plecat de două zile de lângă sora mea ,sincer nu înțeleg de ce am venit în Italia. Can m-a informat că mă așteaptă o persoană importantă pentru un nou transport de droguri italiene. Însă, când am ajuns aici ,nu mă aștepta nimeni.
- Vrei niște vin ,frate? aud vocea prietenului meu Can în această încăpere goală a vilei mele din Italia.
- De ce am venit aici ,Can ? De ce mai adus aici ? Nu ne așteptă nimeni! adaug eu curios cu o privire urâtă spre el.
- Suntem în siguranță aici.spune el ușor.
Cum adică suntem în siguranță ? Până acum nu eram s-au ce? Cred că a înnebunit ! Nu trebuia să vin aici.....
- Dar de ce nu eram în siguranță și în Chicago? Doar era sora mea cu noi ,nu era un terorist însetat de sânge. mă îndrept eu spre Can .
- Putem spune că a găsit pe sora ta acel rău care trebuia să ne prindă pe noi. bea el din paharul de vin roșu calm.
- Ce vrei să spui cu asta ? Despre ce rău vorbești? mă răstesc eu la el.
Se ridică după fotoliul care stătea și vine spre mine cu o privire confuză.
- Când am ajuns la sora ta ,știi că aveam un plan să așteptăm să moară,apoi averea este a noastră, ai uitat ? zice el.
- Nu am uitat! zic apăsat spre el.
- Păi cred că a venit momentul să ne luăm averea ,frate! În seara asta petrecem moartea surioarei tale. Distracție plăcută! îmi aruncă el aceste cuvinte ca și cum nu sa întamplat nimic.
- Ce ai spus ? îl prind cu ambele mâini de gulerul cămăși lui și îl izbesc de primul perete care îmi apare în cale.
Se uită la mine confuz de parcă nu a făcut nimic rău, apoi iese puțin din beția lui și mă privește serios și mirat.
- Ușor frate ! Ce ai pățit? Acum averea este a noastră și am scăpat de dușmanul nostru. adaugă el.
- Ce dușman și cum am scăpat? îl împing în perete de nervii ce am.
- Dușmanul nostru Dark Caren a aflat de vila noastră de la Chicago. Am plecat la timp noi ,până să nu murim în mâinile lui ,nu eram pregătiți pentru el.
spune și mă privește tăcut ,beția la afectat mult ,dar eu nu sunt beat.
- Ai idee ce tocmai ai făcut ? Sora mea e acolo ,idiotule ! spun cu voce tare spre el ,nervi mei sunt întinși la maxim .
- Sora ta e moartă! Dark nu lasă pe nimeni viu . Știi și tu asta ! Am reușit, averea este a noastră, iar Dark s-a răzbunat deja pe noi prin intermediul surori tale. Am câștigat ! spune el dur spre mine.
Dau drumul cămăși lui ,sunt în stare de șoc, sora mea nu trebuia să moară din vina mea ,nu pot crede asta ,prietenul meu mi-a întins o capcană, el mi-a omorât sora ..... E numai vina mea! Eu am făcut planul cu averea ,eu ,eu sunt ...eu sunt ......criminalul ...surori mele .... Tremur din toate puterile care le mai am ,mi-am omorât sora ....cum mi-am omorât și părinții... Nu este adevărat ce se întâmplă!
- Idiotule ,nu vreau ca sora mea să moară așa! țip eu spre Can.
- Măcar nu se mai chinuie cu boala care o avea ,acum e liberă! îmi spune Can.
Îmi vine să îl omor ,dar știu cât de prost e atunci când bea și se droghează ,iar ăsta este unul din aceste momente ale lui, el chiar a făcut planul care eu îl așteptăm până să îmi cunosc sora ,el mi-a ascultat ordinele mele .... iar acum sora mea este moartă din vina mea....
- Să petrecem frate! spune el spre mine.
- Care sunt șansele să nu fi omorât pe sora mea ? adaug eu.
- Unu la sută, doar îl știm pe Dark. răspunde Can la întrebare .
Alerg spre cuierul unde mi-am lăsat paltonul și îl îmbrac repede pe mine.
- Vreau un avion spre Chicago! spun lui Can asta.
- Nu poți pleca acolo, Dark e acolo! E periculos pentru noi. mă întrerupe el.
- Am să îmi salvez sora ,nu trebuia să o lăsăm acolo .....poate că la început ,nu țineam la ea ....dar acum....eu țin la sora mea ! îmi bag telefonul în buzunarul de la palton și plec spre ușa de la ieșire.
- Vin cu tine ! aud pe Can venind spre mine.
Sper ca sora mea să nu pățească nimic, nu vreau ca ea să moară din vină mea.
Dacă știam nici nu plecam de acolo. Sunt un laș, mă va distruge pe dinăuntru ochii ei, când se vor uita la mine urât, când va află cine sunt eu . Dar mă risc ,mai bine o știu în viață și supărată pe mine, decât moartă la patru metri sub pământ . Nu o să pot să mă iert dacă sora mea pățește ceva...
- Avionul este gata ! aud vocea unui gardian care mă anunță de plecarea mea spre Chicago.
Eu și Can împreună cu niște oamenii de ai mei ne suim în avionul care ne va duce la locul unde se află sora mea . Nu îmi este mie frică de Dark ,nu îl las să îmi răpească el sora. Nu prermit asta !
Avionul decolează de la sol , ne punem centrurile și așteptam să ajungem unde trebuia să fim de mult și să nu plecam de acolo . Sper să fii bine surioară!
CITEȘTI
HЕART HAUNT
RomanceFacultatea locul cel mai bun pentru a îți forma noul viitor, prietenii noi si viața nouă. Toți tineri visează să studieze la New Music School, cea mai bună facultate din Chicago, însă puțini au norocul sa ajungă acolo. Dar acest lucru nu o împiedică...