இA๓ℊℯℓஇ
03.02.2009. Cum se simte inima?
Drumul spre casa lui Demon a fost destul de lung, nu mă așteptam să prefere un loc de genul , îl știam ca și băiatul ,,prins în lux". În fața ,,casei" lui , am pus casă în ghilimele ,deoarece acesta numai casă nu este mai degrabă palat, întrarea este păzită de doi gardieni,destul de serioși, porțiile din fața sunt deschise de alții doi oameni, aceste porții de metal sunt chiar foarte înalte, pot spune cu ușurință că au doi metri jumate, cum evadez eu cu Ava de aici ? Pare a fii o închisoare! Camerele de filmat sunt vizibile și afară cât și la ieșire din curte. Mașina în care suntem ajunge în fața ușii de la intrare. La ușa ne așteaptă patru femei care sunt îmbrăcate ca menajerele din filme. Visez eu cumva? Ce clasic pare totul aici! Doi bărbați îmbrăcați la costum vin și ne deschid ușile mașini. Mă uit spre Demon ,dar el nu schițează nici un sentiment. Ne dăm jos din mașină, îmi deschide bărbatul în costum de pe partea mea ușa din spate. O i-au pe Ava în brațe ,unde Demon stă cu privirea pe mine. Ne îndreptăm spre intrarea în ,,casă " ,stând apropiați unul de altul.
Doamnele își apleacă capul în jos în semn de salutare cred, vreau să deschid gura să le salut,dar sunt trasă în ,, casă " rapid de Demon. Ce e cu atâta grabă? Și unde mai e omenia dacă nu salutăm lumea?
Cum am și intrat alții domnii îmbrăcați la costum închid ușa care se deschide în ambele părți.
Rămân uimită de cât lux poate exista în lumea asta. Nu sunt pasionată de lux în general,dar se pare că Demon e opusul meu. Pe toate zilele mele, unde am ajuns?
O femeie o preia pe Ava din brațele mele. Demon mă trage de braț atunci când vreau să o i-au pe Ava din mâna acestei menajere.
- Lasă-mă! De ce a luat-o pe Ava ? îl întreb eu nervoasă.
- Nu e acum momentul să discutăm de Ava ,avem multe de discutat . Ava e pe mâini bune,ai încredere! zice el.
Mă trage după el sub primirea multor bărbații și femeii care fac parte din personal. Ne urcăm la ultimul etaj, înaintăm pe un hol lung și în capătul holului intrăm pe o ușa, apoi mergem în fața puțin și deschidem altă ușă. Ajungem la un dormitor destul de ....negru...toată încăperea este predominantă de culoarea negru.Este doar o parte din dormitor, până și camera asta este prea mare pentru a fii făcută într-o poză.
- Toată lumea crede că suntem soț și soție....deci există regulii ,,în lumea mea", nu se cuvine ca tu să nu le cunoști. zice el dur.
- Reguli? Suntem în vrun film și eu nu știu? îl întreb amuzată de situație,deși el este destul de serios.
- Nu vei părăsi casa asta! E periculos de acum încolo pentru tine și Ava! adaugă el spre mine.
- Ce? Adică sunt sechestrată aici? Ava și eu nu dorim asta ! Nu ăsta era planul!
Își trece mână prin parul său negru și nici nu prea pune în seamă cuvintele care eu le zic lui.
- Viața mea e complicată ! Trebuie să mă înțelegi și tu și Ava ! adaugă el.
Planul meu a fost complet dat peste cap ,dacă nu pot ieși din palatul ăsta plin de oamenii de ai lui ,cum reușesc să evadez cu Ava? De ce am ghinionul ăsta?
- Pe lângă că nu aveți voie afară fără mine , nu doresc implicarea ta în treburile casnice ale casei, nu doresc enervarea mea , nu doresc să aud că ai făcut vro problemă care să te pună pe tine ,pe mine și pe Ava în pericol. Nu vorbi cu nimeni dacă e nevoie! se uită el la mine serios.
- Nu crezi că e prea de tot? Nu mă așteptam la asta când am fost de acord cu tine despre planul nostru. zic eu.
- Sunt multe care nu le știi despre mine. Nu numai faptul că soția unui mafiot are și alte regulii nu numai astea. Dar promit ții le explic pe rând și le facem pe rând. o spune de parcă e așa ușor.
- Și cum rămâne cu facultatea ? spun eu grăbită.
- Vom merge împreună la ea ca un cuplu ! adaugă el.
- Cine va sta cu Ava cât noi suntem plecați? întreb eu curioasă.
- Am angajat deja două bone care vor fii supravegheate non-stop de către toți gardieni mei la orice secundă. Ava va fii cea mai în siguranță ! cuvintele lui mă fac să fiu uimită.
- Efectiv ai pus totul la punct ,nu? îl întreb eu.
- Categoric da! spune el.
Sunt complet derutată, am ajuns într-un ,,blestem" din care nu am să ies curând ,e numai vina mea că am băgat-o și pe Ava în asta !
- Pot ieși din planul nostru acum ? îl întreb eu pe el .
- Nu. Deja ești în plan și vom juca acest plan până la capăt, nu uita ce ai zis !
- Unde este camera mea ? mă uit spre el cu o privire ucigătoare.
- Mă faci să râd ! Suntem soț și soție, dormim împreună în camera asta, nimeni nu trebuie să creadă altceva, nici cei din casă, cine știe pe unde le, ,,umblă "gura. zice el amuzat de situație.
- Nu pot să cred așa ceva! Este deja un chin pentru mine ! Nu auzi ce spui? sunt destul de serioasă și eu acum.
- Te vei obișnui! Plus orice vrei apeși pe butonul de deasupra capului tău de lângă pat ,cum apeși butonul ,cum un angajat va veni să audă comanda ta. Doar trebuie să fii o soție de mafiot extraordinară ,atât îți cer !
CITEȘTI
HЕART HAUNT
RomanceFacultatea locul cel mai bun pentru a îți forma noul viitor, prietenii noi si viața nouă. Toți tineri visează să studieze la New Music School, cea mai bună facultate din Chicago, însă puțini au norocul sa ajungă acolo. Dar acest lucru nu o împiedică...