Secrete

966 53 4
                                    

20.12.2008. CAN

                      இA๓ℊℯℓஇ

- Ți-a făcut ceva ? De ce te-ai adus aici și apoi a plecat ? spune fratele meu inpacientat de faptul că nu știe de ce ma luat Demon și adus în această vilă.
- Nu mi-a făcut nimic..spun eu ca să îl fac să înceteze cu atâtea întrebări.
- Atunci? Care a fost scopul de a te aduce pe tine aici și de a mă enerva la culme pe mine ? El știe că sunt periculos! De ce nu a continuat ce avea de făcut? mă întreabă pe mine de parcă eu aș știi ce are de gând Demon  de parcă aș fii complice cu el.
- Nu știu... dar nu mai contează! îi zic eu nepăsătoare.
Încerc să mă ridic de pe canapeaua unde ma pus Demon ,sub privirea tuturor ,da oameni fratelui meu sunt și ei în încăpere,nu poate merge fără ei se pare ,preferă să fie mereu cu cineva din cât văd din comportamentul fratelui meu . Cuvintele lui mi-au rămas în minte : ,,-Suntem din lumi diferite ,dar mereu opusele....- Se atrag....." .  Cuvintele spuse de noi în seara asta,au fost cuvintele spuse din inimă, nu știu cum am putut zice așa ceva ,dar simțeam că îl cunosc de o viață pe Demon după acele cuvinte. Încercarea mea cu ridicarea după canapea a luat sfârșit, am fost învinsă de propriul corp ,am căzut  de o amețeală puternică  înapoi pe canapea. Fratele meu a venit spre mine ,încetând să mai pună întrebări . Măcar îl va lasa pe Demon și va da uitări ,așa cum trebuie să fie.
- Surioară te simți bine ? mă întreabă speriat,îi pot citi frica în ochii lui.
- Era totul bine....mă simțeam bine...doar când am vrut să mă ridic ....ma luat amețeala...explic eu fratelui meu în detaliat ce am pățit.
- Hai să mergem acasă, ești obosită de la atâta acțiune ,plus acele citostatice cred că te-au făcut mai moale, așa pare. spune el apoi mă ia de pe canapea în stil de mireasă și mă duce la mașină.
Nu spun nimic, nici când mă pune pe bancheta din spate și el se suie la volan, merge destul de ușor față de Demon.

**************************************

Dimineața a ajuns mai repede decât credeam, am dormit inconștient după ce fratele meu mi-a dat niște pastile.
Astăzi nu știu ce are fratele meu în plan ,însă eu am de gând să mă duc la facultate ,chiar dacă nu prea vrea fratele meu ,încă nu să obișnuit cu ideea că sora lui v-a merge la facultate.
Mă îmbrac cu o pereche de blugi și un tricou de culoare alb, îmi iau geanta care este deja pregătită de facultate și merg spre ieșire.  Cobor treptele ușor sperând că nu am să dau ochi cu cineva ,nu vreau să întârzi la ore din cauza că v-a trebui să explic unde mă duc. Merg ce merg și când să deschid ușa să scap din această vilă, cineva mă prinde de talie și mă trage înapoi .
- Unde plecă surioara mea la ora asta așa de devreme?aud glasul fratelui meu.
- Bună dimineața și ție frățioare! Ce mai faci ? spun eu sperând ca fratele meu să nu mă bage în seamă de data asta.
- Nu va ține această distragere Angel ! După fața ta pare că ai vrea să fugi fără să da-i o explicație,chipul tău arată frică.
Unde te duceai surioară ? mă întreabă el zâmbind de felul în care încerc să scap din explicațiile care trebuie să îi le dau până la urmă fratelui meu.
Privesc în jos puțin supărată că nu pot minți ca restul lumi ,dar până la urmă am fost prinsă și nu pot scăpa. Apoi privesc spre tavan, încercând să evit privirea fratelui meu care se amuză pe starea mea de acum.
- Nu ai de gând să îmi spui ?mă întreba   având o sprâncenă ridicată spre mine și o privire de parcă ar vrea să mă omoare că plec fără să anunț.
- La facultate...acolo mă duc ... spun eu renunțând la planul de a scăpa fără să dau vro explicație.
- Chiar ești sigură de asta? mă întreabă.
- Da. zic dur.
- Bine dar te v-a duce un șofer de al meu la facultate și te v-a lua de acum încolo! mă privește el.
- Știu drumul spre casă! spun eu.
- E mai bine cum zic eu surioară, dacă vrei să mergi la facultate. spune el zâmbind de parcă aș permite eu să pierd facultatea din cauza boli mele.
- Atunci așa să fie, dar mai repede, întârzi! vorbesc eu tare spre el.

HЕART HAUNT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum