Fratele meu

971 53 4
                                    

12.09.2008 , Fratele meu .

                       இA๓ℊℯℓஇ

Rămân în acest depozit părăsit cu fratele meu ,da,este fratele meu ,dar nu prea a fost un frate atât de bun. Se uită la mine de câteva minute ,apoi se plimbă dintr-o parte în alta ,mă amețește și pe mine la ce ture face.
- Vrei să încetezi cu comportamentul ăsta? Știu că nu ai nevoie de averea mea .... de ce mai chemat atunci ?spun eu lui Hades.
- Nu am voie să îmi văd surioara? întreabă el spre mine.
- Ai voie ! Dar până acum nu prea ți-a păsat de sora ta....acum fix îți pasă? îl întreb eu nervoasă.
- Da, am greșit! Bate-mă ! Ceartă-mă ! Înjură-mă ! Dar niciodată nu înceta să ți la fratele tău . spune el agitat.
- Te-am așteptat  atâția ani ,unde ai fost când aveam nevoie de tine ? Unde a fost așa zisul meu frate când aveam nevoie de el ? îl întreb eu.
- Știi că între mine și părinți noștri nu a existat așa de multă iubire . spune el dur spre mine de parcă eu sunt devină de neînțelegea dintre ei.
- Eu am așteptat să vi în acea zi blestemată acasă, toți te-am așteptat ca o familie ,dar tu nu ai venit nici după incident . Tata și mama voiau să te pună din nou în posesia averi chiar dacă tu ai făcut atât rău familiei noastre . Nu purta nimeni pică pe tine ! Chiar dacă te-ai alăturat mafiei Italiene la 15 ani ai tăi, nimeni nu purta pică pe tine și îți voiam toată familia sănătate să ai chiar dacă nu erai cu noi, ne făcusem griji pentru tine. Și tu ce ai făcut?spun eu cuvinte dure spre fratele meu care se pare că îl cam afectează văd asta pe chipul lui.
- Surioară...te rog ....nu am vrut...spune el trist.
- Vrei să îți aduc aminte ce ai făcut? spun dur spre el.
- Nu este nevoie.... știu ce am făcut....spune el privindu-mă cu colțul ochiului său spre mine.
- Ai trimis italieni care aveai datori la ei din cauza că nu puteai sta fără să consumi droguri...acei oamenii nu au venit să ceară bani tatălui meu, dacă veneau îi dădeam, ei au venit să ne omoare pentru a se răzbuna pe tine....și au reușit ,părinți noștri nu mai sunt aici din câte vezi ! spun eu plângând tare cu,, lacrimi de crocodil".
- Am scăpat de vicile mele surioară ! Regret că nu am scăpat mai devreme de ele,nu am vrut să se întâmple ce s-a întâmplat ....spune el cu lacrimii în ochii .
- Să aduci părinți noștri  înapoi poți?îl întreb eu pe el.
- Dacă aș putea aș merge să îi aduc ,aș da orice chiar și viața mea pentru ei! spune el supărat pe ce a făcut.
- Totul s-a dus ! Casă, familie ,neamuri, angajați, cunoștințe, prieteni ,totul!!! Am rămas într-o singură zi fără nimic! Tu îți dai seama ce am pățit? spun eu fratelui meu dur.
-Știu....Îmi pare rău Angel ! spune el .
- După ce am aflat că părinți noștri au murit și că voi fi dusă la orfelinat am asteptat să apari să mă ei ...dar nu ai venit...nimeni nu a venit după mine! spun eu cu voce tare spre el.
- Știam că având 15 ani nu mă vor lăsa să te iau de la orfelinat....am așteptat până am făcut 18 ani ,dar apoi nu prea mai aveam timp să mă întorc în țară, mi-am făcut afaceri în Italia....spune el.
- A contat mai mult bani decât sora ta ,nu ? Eu aveam averea puteai trăi și tu din ea ! Nu trebuia să te mai duci în Italia după cele întâmplate! țip eu la el.
- De ce nu ai folosit averea aia deloc ?mă întreba el dur.
- Averea aia numai probleme ne-a adus ! Din cauza baniilor nu mai suntem ce eram o dată! spun eu dur.
- Nu ai de gând să o folosești deloc ?întrebă Hades.
- Nu am ! spun eu dur și serioasă.
- Dar dacă nu o folosești ce vei face cu ea ,o ți la muzeu? spune Hades.
- Uite Hades ! Știi ce rău au adus bani în familia noastră ,atunci știi și de ce nu o folosesc ! Ori ești de acord cu mine o dată în viața asta ,ori nu mai am un frate care m-a abandonat! spun eu serioasă spre el .
Oftează puternic și se întoarce cu spatele la mine ,întoarcerea asta a făcut -o și atunci când a plecat în Italia fără să asculte ce spunea tatăl nostru și mama noastră și a greșit tot ce a făcut.
O va face din nou ? Va greși iar ?
- Poate ai dreptate ! Averea aia ne-a adus ghinion ca și goană după bani..spune el trist de dreptatea mea.
- Acum e treaba ta ce decizi ....eu mi-am făcut datoria pe lumea asta ...acum e rândul tău să te împaci cu tine....poate nu o să mai fiu aici când ei acea decizie....dar te rog, ia decizia aia buna! spun eu ca o mamă fratelui meu.
- O să fii aici când mă înfrunt cu ce am făcut și când o să mă împac cu asta ! spune el sigur pe el.
- Hades....tu nu știi lucrul care îl ascund de  toți, însă îți zic nu mai e mult până plec, înțelege, nu ai fost aici când trebuia ,exact ca și la incidentul cu părinți noștri la fel și în situația mea care va fi mai curând decât crezi! spun eu dur spre fratele meu.
- Nu înțeleg unde bați surioară ! Dar eu vreau să aflu acum ce se întâmplă ,nu altă dată. spune el.
- Atunci vei afla ,dar îți vei da seama că ai venit aproape de finalul surori tale și dacă nu vi să îți ei rămas bun de la mine ,atunci vei face aceiași greșeală cum ai făcut cu părinți noștri! Aceiași situație este chiar dacă nu vezi ! spun eu directă și dură spre el.
- Care este situația? Spune !! spune el apropindu-se  de mine.
- Ai venit aproape de finalul meu....mă bucur să te văd .....chiar dacă este ultima noastră clipă probabil așa...a fost să fie ! spun eu tristă fratelui meu.
- Cum adică ultima clipă? Nu înțeleg ce spui surioară, dar acum că te-am găsit, nu te las să pleci ! spune el dur.
- Nu plec de bună voie ,plec forțată ! spun eu lui.
- Cine are tupeul să te forțeze fără știrea mea ? întreabă el nervos .
- Boala mea.... sănătatea mea ,mă forțează cum vrea ea ...fără să vreau eu ! Nici nu depune mult efort ! spun eu serioasă.
- Angel..... ești bolnavă? De ce nu mi-ai spus ? Ce boală ai ?Vom găsi o soluție! spune el curios și speriat de ce am spus.
-Nu este o soluție ..eu..am.. o boală...am.. cancer....cancer ..... pulmonar ....nu pot schimba asta! spun eu ținând și plângând la fratele meu.
O lacrimă îi cade și lui pe obraz ,apoi apar mai multe, nu mai spune nimic ,doar se uită la mine trist ,privirea lui este una goală, suferă cumva ? Nu l-am mai văzut niciodată așa.... Ce e în mintea lui acum oare ?
- Urmezi tratamentul ceva ? întreabă cu toată forța care o mai are în el.
- Urmez,dar îmi trebuie un transplant ..spun eu dură.
- Asta e simplu surioară! Dăm bani și îl obținem repede ,dacă asta te salvează așa v-a fi ! spune el ca un erou care ma salvat de la moarte.
- Nu dăm bani! Lăsăm cum vrea să fie de sus ! spun eu .
- Nu ai luat din avere nici pentru această chestie importantă numită viața ta ,nu ? spune el curios.
- Nu am luat...nu voi lua ! spun eu .
- Atunci îți dau de la mine ,numai te rog ,nu face prostia de a nu încerca să te salvezi ,avem de trăit mult împreună de aici încolo, nu vreau să te pierd și pe tine ! Nu mă lăsa singur în lumea asta, să nu cumva să faci asta !spune el agitat ,tremurând cum nu a făcut-o niciodată .
- Nu pot accepta bani tăi! Nu am treabă eu cu bani! Nu pot face asta ! spun eu .
- Ce situație ,nu ? În cazul meu și al părinților noștri bani au adus ghinion ,dar în cazul tău ei aduc noroc. Cum poate fi atât de bizară această chestie ? Nu am răspuns...spune el pe gânduri.
- Din această cauză nu am să îi folosesc ,dacă pe voi v-a pedepsit , iar când este nevoie de ei pedepsesc ,atunci când este și mai mare nevoie de ei și nu sunt folosiți ,în cazul meu ,atunci eu îi pedepseasc pe ei . spun eu logic.
- Dar e în joc viața ta ! spune fratele meu.
- Mă risc de dragul nostru! spun eu .
- Nu poți  face asta! Nu te las! Oricât de mult ghinion ne-a adus ,acum se vor revanșa și vor aduce noroc în cazul tău! văd pe fratele meu cum vorbește din suflet ,așa îmi pare.
- Și de pedepsit când îi pedepsim ,dacă nu acum este cel mai bun moment? întreb eu .
- Nu putem risca viața ta ....nu merge așa....nu se poate așa! Te rog acceptă asta ! mă roagă fratele meu cu mâinile pe mâinile mele.
- Vedem noi până la urmă, te rog nu mă presa astăzi cu asta . spun eu lui.
- Cine sunt  cei care te-au adus aici ? Îi știi tu ,știu că îi cunoști. Cine sunt ei ? întrebă fratele meu.
- Niște prieteni care îi ajut ....dar acum cred că nu mai am la ce îi ajuta...au găsit pe Mike. spun eu sigură pe mine.
- Acel trădător de Mike este periculos, nu știu dacă e bine că l-au luat sub apripa lor ,un om care trădează o dată, poate trăda și de o mie de ori fără să se uite în spatele la ce a lăsat.  spune fratele meu dur.
- Ce vrei să spui ? Ce ști? întreb eu .
- Un singur lucru știu surioară ,acel trădător să nu se apropie de tine dacă mai vrea să trăiască!spune fratele meu serios.
- Ți-a făcut ceva de îl detești ? îl întreb eu.
- M-a dat la oameni care eram dator ,m-a trădat deși îmi era prieten....apoi din vina lui acei oamenii răi au ajuns la casa părinților noștri....el este unul dintre ucigași familiei noastre ,vreau să îi pedepsesc pe toți! spune fratele meu cu o durere în suflet .
Deci fratele lui Alya este unul dintre responsabili cu moartea familiei mele ....eu nu pot avea așa prieteni ,care salvează un ucigaș... oare știu ce face el? Alya oare știe cine este fratele ei ?
- Te gândești la ceva Angel ? mă întreabă fratele meu.
- Sora lui Mike este prietena mea cea mai bună....ce fac în cazul ăsta?îl întreb pe fratele meu care mă privește.
- În cazul ăsta nu mai este prietena ta ,deoarece acum stă în mâinile fratelui ei ,nu îl v-a trăda pe el pentru tine,sigur ești capabilă de asta. spune el spre mine.
- Deci ce voi face ?întreb pe fratele meu din nou.
- Vei pleca cu mine în lumea asta de aici încolo surioară ! Nu îți mai voi da drumul pentru nimic în lumea asta! Te vei face bine ,apoi vom sta împreună și vom râde la amintirile cu părinți noștri care din vina mea nu mai sunt cu noi. spune dur Hades.
- Să renunț de tot la Alya ? întreb cu o durere pe sufletul meu.
- Asculți pe fratele tău care a trecut prin viața măcar o dată ? mă întreba el .
- Ascult... spun eu după ce am luat o decizie .
- Așa mă gândeam și eu surioară ! Haide ! Vom merge la apartamentul meu să povestim! îmi întinde mâna fratele meu spre mine.
- Apoi vei vedea și tu apartamentul meu ! îi spun eu lui.
- Desigur, sunt curios unde a trăit sora mea în tot acest timp! spune el serios.
Îl prind de mâna pe fratele meu și pornim spre apartamentul lui ,sigur mă voi obișnui zilele astea cu faptul că fratele meu sa întors din nou la mine și de data asta pentru totdeauna fără ca măcar să stiu despre această vizită neașteptată...bine că am găsit cu cine să o las pe Alya ...sper să fie bine de aici încolo! Eu rămân cu fratele meu și ea să facă la fel !

HЕART HAUNT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum