30 ianuarie 2020 , complicație.
இζłℓł†ħஇ
Mă trezesc cu o durere de cap insuportabilă, caut prin pat telefonul meu , având ochii închiși , mâna mea ,,pipăie " patul în locul telefonului ating ceva cald de parcă aș atinge mâna cuiva. Deschid ușor ochii și privesc spre mâna mea . Sar ,,arsă" din pat când observ că o persoană necunoscută stă în pat cu mine , las capul în jos și privesc corpul meu gol . Sunt dezbrăcată? Cum de am ajuns în această situație și ce am făcut seara trecută ? Nu e bine... Trebuie să plec !
Îmi pun sutienul pe mine , rochia și apuc pantofi după jos și fug . Am uitat să ma uit la fața persoanei cu care am dormit seara trecută , dar nu îmi pasă, el v-a rămâne un necunoscut . Probabil Damian deja e nervos ca nu sunt unde trebuie să fiu. Ce am făcut?
Intru pe ușă și ochii lui Damian sunt pe mine , el mă ,, vânează " cu privirea lui , sigur e nervos .... Ce am făcut?
- Unde ai fost ? Te-am căutat peste tot Lilith . Doar ți-am zis să rămâi pe canapea și să servești ce vrei ! De ce ai plecat de acolo și unde te-ai dus ? mă întreabă Damian venind spre mine și prinzându-mă de brațe puternic.
- Mă doare .... spun eu oftând de durere.
El mă strânge și mai tare de brațe și mă privește în față zâmbind de durerea mea. Mă eliberează după cinci minte și mă împinge în ușa de la intrare.
- Explică ! Unde ai fost ? zice el .
- La un hotel . îi spun eu speriată .
Îmi masez brațele unde am fost apucat de el , sigur se vor învineți.
- Tu ? La hotel ? Cum ? Nu ți-am lăsat bani la tine să te poți caza undeva . Cine te-a primit pe degeaba ? mă întreabă el, apoi se întoarce spre o măsuță și prinde în mână paharul de alcool al său.
- Nu știu.... adaug eu.
- Explica Lilith ! strigă la mine Damian.
- M-am trezit la hotel .... zic eu speriată.
- Mai era cineva cu tine ?
- Da.. Nu îl cunosc! Nu m-am uitat să văd cine era .... m-am speriat și am fugit . zic și mă îndepărtez cu niște pași în spate .
Damian aruncă paharul cu alcool pe jos de nervi , paharul se sparge în bucăți mici ,unele dintre bucăți ajung la picioarele mele .
- Ivan ? strigă Damian .
Ivan apare grăbit și coboară treptele.
- Da sefu ? zice el.
- Închide-o în cameră ! Să nu mai iasă de acolo fără acordul meu .
- Da sefu !
Ivan mă prinde de talie și mă ia pe sus .
- Ivan ? îl strigă Damian din nou .
Ivan se întoarce la Damian cu mine în brațe.
- Da sefu ?
- Află cu cine a petrecut seara Lilith !
- Da sefu !
Ivan se întoarce și merge spre camera mea. Am scăpat ușor ! Mă așteptam să fie mai rău ... Dar ce am făcut seara trecută? Cum de nu îmi aduc aminte nimic ? Cine era acel bărbat ?
- Cineva a ,,dat-o în bară" , nu ? mă întrebă Ivan când mă cară spre camera mea .
- Se putea și mai rău de atât.... mă bucur că am scăpat așa ușor. zic eu.
- Nu chiar. Vrea să aflu cu cine ai fost seara trecută. Nu vrei să îmi ușurezi munca și să îmi spui pe unde ai umblat și cu cine ? mă întrebă Ivan curios.
- Ți-aș spune dar nici eu nu știu ce am făcut... știu doar că am băut alcool și dimineața m-am trezit la hotel în pat cu un necunoscut. Speriată am fugit fără să mai văd cine era acel bărbat și nici nu am întrebat ce s-a întâmplat.... explic eu lui Ivan care mă ascultă.
- O primă aventură ? mă întrebă el.
- Din câte știu eu până acum nu am mai avut alta.
- Și ce plan crezi că are Damian cu bărbatul acela ?
- Nu știu... până la urmă a fost doar o aventură fără să vreau să se întâmple. Nu știu de ce îl caută... zic eu confuză.
- Însă tu cum te simți?
- Groaznic ! Nu știu ce am făcut o noapte întreagă și cu cine.... Capul mă doare și sunt destul de confuză. Voi avea nevoie de liniște un timp. zic eu.
- Damian te-a închis în camera ta... deci vei avea destul timp să meditezi la ce ai făcut și să treci peste . Liniște vei avea destulă până te v-a lăsa să umpli după el din nou. adaugă Ivan.
Ivan intra pe ușa camerei mele și mă așează în pat . Îmi dă pantofi jos din picioare și îmi pune o pătură pe mine.
- Nu e nevoie de pătură ! Însă îți mulțumesc că mai adus până aici .
- Eu zic să dormi . Poate îți vei aminti ce s-a întâmplat și vei avea o gândire mai lucidă. îmi spune Ivan blând.
Se ridică și se îndreaptă spre ușă.
- Ivan ?
- Da ? se întoarce spre mine el.
- Uneori în sufletul meu te consider un frate. îi zic eu și el mă privește mirat.
- Mulțumesc ! Și eu te consider o soră. Ai grijă de tine și dormi liniștită! îmi spune el .
Iese pe ușă fără să mai apuc să zic ceva.
Ivan a plecat în căutarea acelui bărbat cu care eu am petrecut noaptea trecută.
Stau pe gânduri de ceva vreme și tot nu îmi explic ce am făcut de am ajuns la hotel cu o persoană necunoscută.
Închid ochii și adorm cu gândul la situația mea.După 2 ore...
Ușa camerei mele este trântită tare , eu mă trezesc din somnul meu dulce și privesc să văd cine se află în camera mea . În dreptul uși sta Damian cu o țigară în mână . Ce caută el aici ?
- Lilith vino la mine ! îmi dă el comandă.
Mă ridic din pat și mă duc aproape de el. Aștept să văd ce are de zis , însă palma lui ,, aterizează " pe obrazul meu. Damian mi-a dat o palmă ?
- De ce ai făcut asta ? îl întreb eu.
- Nu vrei să îmi explici pe unde ai umblat și cu cine ? Ivan și grupul meu nu au găsit informații multe ,deoarece hotelul unde te-ai dus a avut camerele de filmat stricate . Cum explici asta ? mă întreabă nervos Damian.
- Am avut doar o aventură Damian ! Sunt conștientă și eu că nu este bine . Dar nu e nevoie să îmi dai o palmă, deoarece nu sunt singurul om de pe această planetă care a pățit asta. Plus nu cunosc acea persoană, nu cunosc ce am făcut seara trecută.... știu doar că am băut mult..bărbatul acela probabil a și uitat de mine . explic eu.
- Te-ai întrebat dacă ,, puritatea ta" mai este la locui ei ? mă întreabă el.
Mintea mea odihnită după un somn bun revine . Da am dormit în același pat cu un bărbat. Dar eu și acel bărbat am făcut ceva ? Mă prăbușesc în genunchi pe jos . Asta nu am luat în calcul ! Eu eram goală în pat cu el... noi am făcut... eu chiar am făcut sex cu un necunoscut ? Nu se poate !
- Acum îți dai seama ce ai făcut? mă întreabă Damian.
- Eu nu țin minte să fi făcut ceva... zic eu îngândurată.
- Acum că ești conștientă de prostia pe care ai făcut-o , poate ești conștientă și de faptul că eu sunt salvatorul tău . Acum analizez cât de mult te-am ajutat și tu în rest să fi cuminte te arunci la alții în brațele lor. E corect așa ?
- Ce vrei să spui? îl întreb eu.
- Dacă la alții te arunci așa de ușor ce ar fi să te arunci și la mine la fel ? spune Damian.
- Ce ? întreb eu .
Damian mă ia pe sus și mă aruncă în pat . Ce face ? Se dezbracă de cămașă și o aruncă prin cameră. Își dă cureaua jos de la pantaloni și apoi pantaloni și rămâne în boxeri.
-Damian, ce faci ? îl întreb eu.
Nu spune nimic trage de rochia mea și mi-o rupe , eu încerc să scap de sub el dar nu pot e foarte greu .
- Nu te mai agita ! îmi ordonă el.
Imediat ce rochia mea rupta dezvălui sutienul îmi dau seama că eu nu am chiloți pe mine ,unde sunt chiloți mei ? Damian observa asta și eu încerc să îl implor să mă lase în pace , dar nu ascultă și începe să mă muște de gât.
Trage de sutienul meu până îl rupe și apoi muscaturi apar și în zona bustului meu . Nu mă pot feri de ce se întâmplă, efectiv nu am putere...
Damian își lasă boxeri de pe el și rămâne gol . Eu nu mă uit în jos ,deoarece frica mă apasă și mai tare.
Deodată simt cum îl interiorul vaginului meu își face loc partea masculină a lui Damian. El chiar mă violează și eu nu pot scăpa!
- Damian ... nu ! zic eu cu toată puterea mea ultimele cuvinte printre lacrimi.
-Shh . adaugă el să tac.
Face mișcări de dute-vino în interiorul meu și eu încep să gem de durere.
Îl împing cu brațele mele, dar nici nu se mișcă. Efectiv orice fac nu mă ajută cu nimic sunt o pradă fără ajutor în gura leului. De la faptul că mi s-a întâmplat această situație leșin de frică. Lacrimile mele reci cad pe obraz și cad într-un somn adânc....
CITEȘTI
HЕART HAUNT
RomanceFacultatea locul cel mai bun pentru a îți forma noul viitor, prietenii noi si viața nouă. Toți tineri visează să studieze la New Music School, cea mai bună facultate din Chicago, însă puțini au norocul sa ajungă acolo. Dar acest lucru nu o împiedică...