20.12.2008.
இA๓ℊℯℓஇ
Au trecut 3 luni și câteva zile de când sunt alături de fratele meu. Am avut cele mai ciudate luni din viața mea. Hades ,fratele meu, mi-a interzis vorbitul cu Alya și prieteni ei...m-a lăsat să mă duc la scoala ,însă urmărită mereu de cineva ,când Alya apărea în fața mea ,prietenul fratelui meu mă lua de acolo fără să mă lase să zic un cuvânt. Hades a fost cu mine toate zilele astea a mers cu mine și la spital.
Am aflat de curând că nici transplantul nu m-ar ajuta mult, deoarece a avansat mult plămâni mei. Hades este îngrijorat văd asta . Skin a încercat să se ia de unul din prieteni fratelui meu că nu mă lasă să vorbesc cu el. Demon m-a privit de câteva ori ,însă de apropiat ,nu a putut. Mereu am avut sentimentul că are ceva de spus ,dar sigur nu a putut spune. Alya a plâns după mine de câteva ori ,deoarece nu știe de ce nu mai vorbesc cu ea ,când fratele a văzut că am numărul lui Alya pe telefon ,mi-a aruncat telefonul de la etajul casei și bucăți s-a făcut . Da,m-am mutat la vila fratelui meu ,paparazzi sunt mereu cu ochii pe noi și a spus că este cel mai bine așa, fratele meu încearcă să mă facă fericită și văd că îi merge ,dar mă supără distanța mea de Alya.
- Surioară la ce te gândești așa intens? aud vocea lui Hades.
- Nici nu am observat când ai apărut, m-ai speriat! spun eu surprinsă de prezența fratelui meu în camera mea.
- Ce face prințesa mea ?mă întreba el .
- Frate , crezi că mai am mult de trăi ? îl întreb eu serioasă.
De ceva vreme sunt îngrijorată de starea mea de sănătate de asta stau mai mult pe acasă, nu vreau să mă forțez cu ceva . Nu vreau nici să plec de pe lumea asta repede ,abia mi-am găsit fratele și simt că nu pot îl lăsa.
- Nu te îngrijora atâta surioară, știm amundoi că tu ești cea mai puternică și că un cancer nu te v-a doborî. spune el punând mâna pe mâinile mele.
- Ai dreptate ! spun încrezătoare.
Îmi aplică un sărut frățesc pe frunte, apoi mă îmbrățișează puternic de parcă nu mai ma văzut de o eternitate de timp. Deodată un bubuit puternic se aude cu niște voci ale oamenilor care păzesc casa fratelui meu. Ce se întâmplă? Chiar nu înteleg.. Fratele meu aleargă spre locul unde sa produc bubuitura. Mă duc și eu în mers ușor după el ,deoarece nu pot alerga . Aud niște oameni care se bat și un foc de armă, mă grăbesc ,deoarece nu vreau ca fratele meu să pățească ceva, când ajung la locul faptei văd cum fratele meu la prins pe Skin ,stă în spatele lui ținând la capul lui Skin pistolul.
- Cine dracu ești și ce cauți în casa mea?
întreba fratele meu pe Skin dur.
- Am venit la Angel ,vreau să vorbesc cu ea. spune Skin serios.
- Ce treabă ai tu cu sora mea ?întrebă fratele meu.
Cobor treptele spre ei ,sunetul pantofilor din picioarele mele îi face pe cei doi să privească în direcția mea.
- Frate dă-i drumul! spun eu ușor.
- Cine este el surioară? mă întreba fratele meu curios.
-Hades te rog lasă pistolul ,nu v-a face rău Skin. spun eu.
Fratele meu se uită urât la Skin însă lasă pistolul jos și se depărtează de el câțiva pași, apoi mă privește confuz.
- Ce vrei Skin? De ce ai venit aici? îl întreb eu privindu-l.
- Ce căcat mai este și asta Angel ? Ce ți-a făcut Alya să o detești așa de mult? Știi că prietena ta suferă după tine ,încât nici Mike ,fratele ei nu o poate face să nu mai sufere ,crede că ai pățit ceva. spune Skin cu voce tare.
- Spune-i lui Alya că sunt bine, să fie și ea bine și să nu mai mă caute. spun eu dur.
- Din cauza lui te comporți așa ? întrebă Skin făcând referire la Hades.
- Nu ai înțeles ce a spus surioara mea? Vrei să îți repet eu? întrebă Hades.
- Ce joc este asta? Te lași controlată de fratele tău? De ce ? țipă Skin la mine.
- Eu am decis asta ,nu fratele meu ! Cred că ar fii bine să pleci ! îi spun eu lui Skin.
- Ai auzit? Pleacă! Arată fratele meu ieșirea lui Skin din casă.
- E urât ce faci Angel ! Ai promis Alyei prietenia și de când cu găsirea fratelui ei ,nu ai mai vorbit cu ea. De ce ? mă întreba ,dar nu pleacă.
- Nu ai de gând să spui nimic? spune Skin furios.
- Am spus ce trebuia spus... spun eu ușor.
Mă întorc cu spatele în direcția de urcare spre scări și plec spre etaj. Fiecare pas parcă mă apasă din cauza celor auzite de Skin despre Alya.
- Nu e frumos să fugi! îmi atrage prietenul lui Alya atenția.
Nu spun nimic, doar plec spre etaj sub privirea ambelor părți masculine.
Aud niște pași alergând spre mine,mă întorc și observ cum sunt apucată de mâna de Skin,fratele meu vine și el alergând înspre noi.
- Ce faci Skin?îl întreb.
- Te-ai gândit că nu numai pe Alya o rănești? Pe lângă ea și pe mine mă faci să sufăr. spune el cât îmi tine brațul strâns.
- Ia mâna de pe sora mea ,altfel te omor cu mâna mea ! ajunge fratele meu lângă noi.
Gardieni din casă vin și ei aici, privind scena din fața lor ,sigur la ordinele fratelui meu vor ataca pe Skin.
- De ce suferi din cauza mea? întreb curioasă.
-Află că dacă Alya nu își revine din starea ei de depresie, am să te omor și pe tine și pe fratele tău, deoarece nu suport să o văd pe Alya cum se plânge din cauza ta și pe tine nici nu te interesează de starea ei. Ca iubit al ei nu permit să o faci tu să sufere ,nici tu și nici fratele tău . spune dur și tare spre mine .
,,Iubit al ei "??? Alya are iubit pe Skin ? De ce nu mi- a spus ? Oare de când sunt împreună? Sigur mi-a ascuns multe lucruri nu numai despre fratele ei se vede asta la câte se află despre ea. Ce fel de prietenă e Alya ? Deja m-a supărat, nu am de ce să mă supăr pentru o prietenă care mă lasă în club singură, ascunde despre fratele ei Mike și ascunde că are iubit....apoi se mai și plânge...nu o mai înțeleg.. chiar nu înțeleg nimic din ce se întâmplă...
Cele auzite mă fac să mă simt foarte rău și simt mici înțepături la plămâni. Skin ia mâna după mine la insistențele din ochii fratelui meu nervos .
- Ascultă bine la mine băiete! Să nu te mai apropi niciodată așa de sora mea daca nu vrei să ai probleme mari ,dar niciodată să nu mai faci asta cât trăiești. S-a înțeles ?spune Hades nervos pe Skin.
Cât cei doi se ceartă, micile înțepături se fac din ce în ce mai puternice. Ce se întâmplă cu mine ? Mă simt din ce în ce mai rău și asta nu este deloc plăcut.
Cei doi se ceartă și își aruncă priviri urâte,vreau să le spun să înceteze,dar nu apuc să zic asta,deoarece ridic mâna spre fratele meu, apoi o înțepătură puternică mă face să mă dezechilibrez ,căzând la pământ ,privirea fratelui meu este îngrijorătoare, văd cum se repede să vină spre mine lăsând pe Skin uimit . Dar nu apuc să mai văd ceva că mă ia o amețeală și o durere de cap puternică.
- Te rog ,surioară ,rezistă ! aud vocea fratelui meu.
- Ce se întâmplă cu ea? întreabă Skin.
-Pleacă nu e treaba ta! spune fratele meu dur lui Skin.
Durerea devine mai mare și singurul meu gând este îndreptat spre fratele meu care s-a cam speriat după cum se vede din vorbele lui. Încerc să ridic privirea spre el,dar parcă ochii mei nu vor să se mai deschidă.
- Surioară ,mă auzi ? întrebă el speriat.
Dau să vorbesc însă nu pot, parcă sunt blocată de acea durere . Ce se întâmplă cu mine ? Nu pot mă mișcă, nu pot deschide ochii și nu pot vorbi ,dar aud tot ce este în jurul meu . Oare am plecat în altă lume ? Nu cred ,altfel nu auzeam pe fratele meu. Trebuie să mă trezesc!
Dar cum să fac asta ? Nu știu.... Deodată gândirea mi se încețoșează și o stare de moleșeală apare în corpul meu ,mă duc încet, încet spre întuneric....****************
Mă trezesc cu o durere de cap insuportabilă și cu o stare ciudată de oboseală fizică. Ce am pățit? Deschid ochii ușor și realizez că sunt într-o cameră de spital. Unde oare este fratele meu ? Îmi amintesc tot ce sa întâmplat și mă bucur extrem de mult despre faptul că nu am abandonat pământul încă. Aparatele sună destul de tare și deși sunt obișnuită cu ele ,sper ca sfârșitul meu să nu fie aproape de ele.
Îmi plimb capul ,analizând pereți albi ai spitalului, cred că a trecut vro 20 de minute de când sunt trează și nimeni nu a venit să mă viziteze.
Deodată ușa se deschide ,îndrept privirea spre ea și văd pe fratele meu îmbrăcat într-un halat alb ,papuci de spital și mănuși în mână pe față având o mască . E nouă modă la spital oare ?
-Prințesa mea ce mă bucur că te-ai trezit ! Fratele tău este aici cu tine! Nu te forța să vorbești să nu obosești. Îți explic eu totul, doar ascultă! Starea ta sa înrăutățit și ai făcut o criză pulmonară combinată cu cancerul pulmonar,te rog ,nu te speria ,ești bine, acum suntem la terapie intensivă, doctorul spune că vei mai face crize de genul ,însă să nu disperam ,ele sunt trecătoare. Te vor monitoriza în noaptea asta ,iar dimineața te vor duce la un salon normal, va fii bine iubita mea soră, voi sta cu tine aici, nu plec! spune fratele meu serios .
- De ....ce...ești îmbrăcat....așa? îl întreb cu toată forța, nu știam că după o criză se vorbește atât de greu.
- Poate fiindcă suntem la terapie intensivă și aici nu este voie să aducem noi vizitatori bacteri străine. Așa că m-am îmbrăcat după regulament ca să pot să te văd. Te rog ,nu te forța! îmi explică el grijuliu.
- Vreau...acasă! spun serioasă fratelui meu .
- Sunt sigur că mâine voo ieși de aici cu tine, însă în seara asta stăm aici ,draga mea ! Mai speriat rău! Să nu mai faci așa ,te rog! Să nu îți mai speri fratele !
spune el disperat .
Mie teamă și mie de boala mea ,nu numai lui ,aș fii vrut să fie totul normal ,însă nu s-a putut... E greu să mă uit la Hades și să nu plâng când îmi dau seama că aș putea pleca de lângă el, oricând, fără să vreau .
- Sunt aici surioară! spune punând mâna mea.
Hades este cel mai grijuliu frate din mulți care i-am văzut la cunoștințele mele . De când nu mai are vici s-a schimbat complet. Mă bucur mult pentru el ,deoarece în final a luat-o pe drumul cel corect. Îl văd cum sta pe scaunul alb și vechi lângă patul meu de spital, văd pe clipul lui panica când se uită la aparatele de care eu sunt atașata. Mă întreb ce să întâmplat cu Skin ,însă sunt sigură că fratele meu la pus să plece ,apoi ma dus la spital .
O stare de oboseală mă apucă prea rapid ,nici nu îmi dau seama de ce am această stare ,cred că de la tratamentul din perfuzie. Închid ochii ușor,privind pe fratele meu care mă privește confuz de plecarea mea la somn. Nu îi spun nimic ,deoarece oboseala a venit prea rapid și pentru mine. Adorm în neștire,știind că fratele meu este apoape de mine . Sper să îl revăd după ce mă trezesc, deoarece acum vreau să dorm puțin ...puțin mai mult ...
CITEȘTI
HЕART HAUNT
RomanceFacultatea locul cel mai bun pentru a îți forma noul viitor, prietenii noi si viața nouă. Toți tineri visează să studieze la New Music School, cea mai bună facultate din Chicago, însă puțini au norocul sa ajungă acolo. Dar acest lucru nu o împiedică...