Regrupare

130 11 0
                                    

12 ianuarie 2020 , Unde sunt mulți puterea crește..

இĐξм¤πஇ

Au trecut două zile de la incidentul din casa familiei Tomson ( familia Tomson : Mike,Cleo,Max). Luca și Hades m-au anunțat de venirea lor în țară, deoarece vor să ajute la cazul Mike și la afacerea mea care până acum era una stabilă, dar noua grupare nu înțelege regulile .
Am tot căutat informați despre ei , dar nu am găsit ceva ajutător.
Am rugat familia Tomson( Mike, Cleo și Max ) să stea la familia Walker ( Alya , Skin , Kevin și Sofia ) pentru a preveni un nou incident ce se poate întâmpla pe neașteptate și eu să nu fiu în zonă.
Toți s-au lăsat pe mâna mea ,deci eu conduc acum familile prietenilor mei până găsim o rezolvare asupra celor noi veniți în oraș cu chef de crime.
Familia Diaz( Vlad ,Ana Ștefan) , familia Noire ( Luca, Samantha și Trix ) și familia Smith ( Hades ,Ștefania și Herry ) vor locui și ei în casa familiei Walker , nu ne facem griji pe unde vor dormi ,deoarece casa Alyei este aproape cât un hotel. Faima ei ca și cântăreață și actriță a ajutat-o să își cumpere casa visurilor. Casa lor fiind atât de mare , mă ajută să pozitionez toate familile în ea și să le urmăresc din umbră. Probabil vă întrebați dacă și eu voi locui la Skin , răspunsul este ,,nu". Eu față de ei imi pot purta de grijă singur.
Am analizat și problemele familiilor de care am grijă și ei au următoarele probleme :
~Hades a forțat pe Ștefania să vină cu copilul aici pentru siguranță. Ștefania nu este deloc încântată de decizia lui Hades. Uneori cei doi se mai certă.
~Mike și Cleo se tot cearta din frica lui Cleo de al piede pe Max din vina lui Mike. Ceva obișnuit la ei în ultimul timp.
~ Alya a rămas supărată pe Mike . Skin îi este alături . Skin chiar caută informați și ajutor pentru datoria lui Mike ,deoarece vrea să o vadă pe soția lui fericită, fără griji la adresa fratelui ei care ,,o dă mereu în bară ".
~ Luca și Samantha împreună cu copilul lor Trix au venit din Anglia pentru a ne ajuta la caz , motivul lor fiind că ne sunt prieteni și prieteni se ajută în orice moment.
- Vlad și Ana se bucură de venirea lui Luca și a soției sale . Petrec mult timp împreună la vorbă cele două famili.
~ Copii sunt fericiți , petrec timp împreună , școală s-a anulat la unii dintre ei pe motiv de protecție ,deci copii sunt bine lângă familia lor.
Am ajuns și eu în seara asta la casa Walker ,invitat la o cinste între amici.
Alya mă primește în casa ospitalieră de fel cum este ea, mă așez pe fotoliu față în față cu canapelele unde ceilalți bărbați ai familiilor stau la un pahar de vin.
Gust și eu din vinul pus pe masă și privesc în jurul meu cum se desfășoară atmosfera, fără a spune un cuvânt, majoritatea mă privesc așteptând ca eu să ,,sparg gheața" ,dar nu am nici o informație fixă ca să dezbat subiectul .
Femeile beau și ele suc ,au zis că sunt prea neliniștite să bea alcool.
Liniștea se așterne deodată și privesc toți ochii pe mine.
- Ce vă uitați așa ? îi întreb eu .
- Demon ai venit cu vro rezolvare la această situație? întrebă Luca.
- Nu încă... zic eu direct.
- Dacă el nu poate rezolva nu v-a rezolva nimeni ! spune Alya agitată.
- E vina lui Mike că niciodată nu are capul pe umeri și nu se gândește deloc la familia lui. spune Cleo revoltată pe soțul ei care o privește tăcut.
- Vă rog să vă calmați , Demon este unul sigur , nu poate să ne facă față la toți cu întrebările noastre . Plus nu se găsesc informați așa de ușor . spune Hades.
- Trebuie să facem ceva nu putem sta mereu izolați uni cu alți . spune Samantha.
- Ce oare am putea face? întrebă Vlad.
Telefonul meu sună, ies afară și răspund. După aproximativ un timp ,intru înapoi.
Da,ați ghicit ! Am informați noi...
- Uite , a revenit ! spune Ana .
- Informați noi ? întrebă Skin.
- Da . zic eu.
- Deci , ce ai aflat? întreabă Alya.
- Noua gașcă venită în oraș chiar sunt experți ca și mine în afacerile ilegale. Liderul este un bărbat tânăr, încă nu îi cunosc numele . El a venit la braț cu o domnișoară în prima sa zi în acest oraș.
Vocile susțin că ea ar fi soția lui. Deci și-a adus și familia pe meleagurile noastre , garantat nu vor pleca curând.
Se ocupa cu transporturile de droguri ,carne vie și arme. Și pe lângă toate astea au avut membri ce au explodat bombe nucleare în anumite orașe ca fapt divers de terorism ,deci sunt extrem de periculoși. Adoră să producă ,,crime în lanț" .
- Fratele meu nu mai are șansă de scăpare.... nu și de data aceasta....spune Alya tristă spre noi .
- Hai să nu ne descurajăm , încă îl avem pe Demon de partea noastră , găsește el o rezolvare ! spune Luca.
-Dar el e singur contra lor....spune Ana.
- Nu e singur ,ne are pe noi și are mafia lui la picioarele sale . Deci nu e singur ! adaugă Hades încrezător.
- Te ascultăm Demon ! spune Skin.
- Dacă el ne atacă familia .... De ce nu atacăm și noi familia lui ? zic eu.
- Asta este Demon pe care îl știu eu ! zice Vlad .
- Dar cum să facem asta ? zice Alya.
- Cum el a venit cu cineva la braț în acest oraș, nu ar vrea să plece fără ea.
Prima dată trebuie să aflăm cine e fata care l-a însoțit pe lider aici , ce legatura are ea cu el ? Apoi să aflăm cine este el.
adaug eu la conversație.
- Asta are sens ! aplaudă Ștefania și Samantha .
Cu fiecare informație aflată despre ei în plus sunt la un pas tot mai aproape de învingerea lor . Ei nu mă lasă pe mine și afacerea mea în pace ,atunci nici eu nu îi las pe ei să scape așa de ușor.
- Mâine dimineață plecăm la informații despre fata aceia și despre liderul lor. Imposibil să nu găsim pe cineva să ne aducă la cunoștință informați vitale despre ei și despre scopul lor. spun eu.
- Da . spun toți la unison.
Voi castiga aceasta luptă ,indiferent de prețul pe care trebuie să îl plătesc.
Vin spre voi ,așteptați-mă !




HЕART HAUNT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum