இĐξм¤πஇ
1 mai 2010 , Sufletul te cântăO seară de sâmbătă cam aglomerată pentru mine . De ce ? Da,facultatea de artă a dat roade!
Unele weekend-uri le petrec pe scenă.
Sună super, nu? Deși am o singură melodie compusă de mine. Vreți să o auziți? Sigur ! Cum de nu ați vrea la ce bărbat vă cântă ? Sunt în cabina de probă ,îmbrăcat la patru ace,așteptând să fiu chemat să îmi execut talentul pe scena din acest local prestigios. Trebuie să fiu un spion bun în fața autorităților,nimeni nu se gândește că muzicianul e un mafiot ,știți și voi ,v-am mai zis. Oricum ,îmi aștept strigarea !
- Demon ! E timpul ! Strălucește cu piesa ta ! mă strigă șeful.
Ajuns pe scenă cu reflectoarele în față ,întâmpinat de mulțimea nebună care mă aplaudă nebunesc ,mai ales domnișoarele și doamnele.
Încep să fac ce știu eu mai bine , mă așez pe scaunul din mijlocul scenei cu chitara mea în mână ,observând pe Alya și Skin care mă privesc din juriu .
Ce surpriză! Nu mă așteptam să îl văd!
Foarte multă lumea în seara asta. Nu am mai prins așa , cât mai mulți cu atât mai bine. Las tot deoparte și încep:~ Stau singur în cameră și privesc
Ești singura persoană pe care o doresc
Dar plecarea ta a fost furtunoasă
Fă bine și vino acasă !Cuvintele mele nu pot exprima ce simt
Dorul de tine mă apasă subit
Nu am putere să fiu fericit
Doar în brațele tale mă simțeam iubit.Mă simt iubit ×2
Nimic în lume nu doare mai tare
Decât când tot ce iubești dispare
Dacă aș putea să te mai văd o data
Sigur m-aș simți acasăCuvintele mele nu pot exprima ce simt
Dorul de tine mă apasă subit
Nu am putere să fiu fericit
Doar în brațele tale mă simțeam iubit.Mă simt iubit ×2
Aș rupe bucăți din mine
Aș da tot ce pot
Să te aduc aproape
Atât cât mai pot...x2Cuvintele mele nu pot exprima ce simt
Dorul de tine mă apasă subit
Nu am putere să fiu fericit
Doar în brațele tale mă simțeam iubit.Mă simt iubit ×2 ~
Aplauze,fluierături și țipete, chiar le-a plăcut . Asta mă face să mă simt bine!
Nu e cel mai reușit cantec ,dar măcar sunt cuvinte pe care le simt cu toată inima mea.. ,,Fa bine și vino acasă, Angel !".
Mă îndrept spre cabina de probă,imediat cum pășesc în ea sunt întâmpinat de Skin și Alya.
- Nu mă așteptam să îmi văd prieteni la un spectacol de genul ăsta ! Dar mă bucur că sunteți aici și că ați fost prezenți la debutul meu din această seară.
- Nu am venit tocmai pentru a asculta muzică, nici nu știam că ai eveniment în seara asta! spune Alya .
- Pai cum sunteți persoane foarte ocupate ,nu mă miră... adaug eu.
- Avem vești despre Angel.... adaugă Skin cu o voce ușoară.
- Ceee? spun eu cu o privire uimită.
Nu mă așteptam la asta ! Au vești despre Angel ? După atâta timp cât ea nu a mai dat un semn.. e impresionant!
- În noaptea când a plecat ,taxi-ul care o ducea spre aeroport a facut un accident grav...șoferul a murit.... celelalt pacient a fost dus în stare critică la spital....nu se mai știe nimic despre acest caz....adaugă Alya supărată.
- E adevărat? întreb eu.
- Se pare că este..... am găsit probe! Le-am trimis pe e-mailul tău, te poți uita la ziua accidentului în direct. adaugă Skin serios.
- Este bine Angel ? întreb.
- După accident nu se mai știe nimic..Prietena mea nu era bine și noi nu am fost lângă ea... Și știi de ce s-a ajuns la asta Demon! Vreau să aflu dacă trăiește, dacă este bine ! Nu vreau să mor până nu o mai văd o data! zice Alya dur spre mine.
- Noi nu avem puterea ta, Demon ! Tu încă lucrezi pentru mafie ,ești liderul!
Nu poți afla prin sursele tale nimic despre asta ? Chiar am avea nevoie..
spune Skin.
După atâta timp aflu ceva despre ea... Aflu că a fost în periculos din cauza mea! Sper să fie bine! Nu mi-aș ierta dacă a pățit ceva rău de tot din cauza mea,sper să fii fost bine după accident.
- Mă voi interesa să aflu ,promit ,,familie" ! le zic lor.
De ce ,,familie" ? Pai ei sunt singurele persoane ce nu ma vor într-un cavou sub 2 metri de pământ. Trebuie să îmi îndrept greșeala,atât de ei cât și de Angel, o voi găsi, pot face asta !
-Demon ? Avem un mesaj anonim de la cineva pentru tine ! vocea lui Luca răsună în toată cabina de probă .
- Cine mai vrea să îmi ia capul? întreb eu zâmbind.
- Nu știu , dar sigur ai un bilețel anonim! zice Luca.
Îi iau biletul din mâna și îl desfac sub privirea Alyei și a lui Skin care sunt confuzi . Am primit mereu mesaje de la dusmani. Nu mă miră nimic!
Deschid mesajul și observ un fel de poezie ori cantec ,ce e asta ?
- Ce scrie acolo ? întrebă Alya.- ,, Cântecul inimii mele
Nu ești sentimental deloc,deloc
Asta e felul tău, bag mâna-n foc.
Să mă anunțe cineva
Când acest om va fi om, nu actor de cinema.Zi după zi, teatrul e în inima ta, știi.
Zbori dintr-o floare în alta,
Oare când ți se va pune pata?Lași multe fete în sentimente,
Poate prinzi și tu ceva regrete.
Filmul asta nu e doar despre tine,
Oare ai ceva iubire în tine?Uite că foaia s-a schimbat,
Și tu dispari treptat,treptat
Oare ai inima împăcată,
Când e vorba de o fată?Fără pic de regrete,
Cu sufletul tău plin de defecte.
Roata se va întoarce într-o direcție,
Și tu pici direct în sentimente.Astăzi roata s-a schimbat,
Încet, încet eu te-am privat.
Acest mesaj necunoscut e de la mine,
Sigur știi tu cine l-a scris pentru tine."- Asta e... wow.... ! Cine să îți scrie asta ?
Sigur e de la o fată, ai ranit-o atât încât te-a descris perfect ! zice Alya râzând.
Skin începe și el să râdă. Cu așa amici cine mai are nevoie de dușmani ?
Cine a scris asta mie? Și de ce ?
Nu am mai avut contact cu fetele în ultimul timp sunt o persoană ocupată.
- Ai vro idee cine te-a descris ?zice Skin amuzat de situație.
- Nu... Dar nu avem timp de asta ! Să o căutam pe Angel ! zic eu.Deși nu le-am la scris cântece și poezi, sper să fie cât de cât ok. Nu am mai scris vreodată asa ceva . Promit că următorul capitol va fii mai lung,însă acesta s-a bazat pe o parte din nebunia ce va urma în continuare! Spor la citit !
Vă mulțumesc!
CITEȘTI
HЕART HAUNT
RomanceFacultatea locul cel mai bun pentru a îți forma noul viitor, prietenii noi si viața nouă. Toți tineri visează să studieze la New Music School, cea mai bună facultate din Chicago, însă puțini au norocul sa ajungă acolo. Dar acest lucru nu o împiedică...