Hades

1K 63 5
                                    


12.09.2008.Cine este Îngerul?

இĐξм¤πஇ

Ne aflăm în mașina mea, mergând spre clubul unde Îngerul a simțit substanța care mereu ne ascunde un indiciu . Ajunși la locul faptei ne uităm în zonă să vedem dacă mai este o elită de poliție s-au o persoană necunoscută, însă nimic. Skin merge cu arma îndreptată în fața pregătit să tragă în orice clipă.
- Liber! strigă Skin când observă că nu este nimeni prin zonă.
Alya stă în spatele meu cu privirea peste tot din cauza că îi este frică, simt asta ,măcar ochi ei să ne fie de ajutor când eu și Skin nu vedem . Mergem în fața pășind pe treptele de marmură aflate la întrarea prin spate a acestei case.
- Dacă sunt camere de supraveghere? întrebă Alya din spatele meu.
- Nu sunt ! zic eu dur spre ea.
- De unde ști? mă întreba ea dur.
- Eu știu totul ! îi spun eu ,apoi când vede că nu mă interesează ce spune se oprește din vorbit ,Skin ne ascultă fără să se bage în discuție.
Dărăm ușa cu forța mea cât Skin și Alya nu sunt atenți ,iar când au întors capul spre mine eu deja am intrat. Casa este la fel cum am lasat-o , de parcă poliția nu ar fi trecut deloc pe aici. Urcăm scările la etajul unde Îngerul era să fie violată.... Ajunși la etaj începem să mirosim ca niște câini,simțurile noastre nu ne lasă baltă și ne ghidează fix sub locul de sub noi. Skin începe să bage cu forța cuțitul în podea,atunci când reușește o pocnitură se aude și podeaua se crapă , dau cu piciorul în podea ,piciorul meu intră în gaura de sub podea ,uimiți de ce vedem ne aplecăm cu toți să vedem ce indiciu mai ne aduce norocul, vedem un plic ,îl deschid și pe acest plic scrie : ,, Uită-te în spatele tău! " . Întorc privirea ,însă un pistol stă îndreptat la capul meu ,iar într-o fracțiune de secundă Skin și Alya au și ei pistol la cap. Ce se întâmplă?
- Chiar atât de prețios este acel individ pentru voi ? spune omul care are pistolul la tâmpla mea.
- Este fratele meu ! spune Alya speriată de arma care este la capul ei.
- Acel gunoi are o soră? întreabă persoana care are pistolul îndreptat spre Skin.
- Eu sunt sora lui Mike. Am venit în căutarea lui ! spune Alya cu glas ușor.
- Chiar vreți acel pampălău ? întrebă cel din spatele meu.
- Da ,îl vrem! spune Skin mirat de prinderea noastră.
- Atunci vă veți comporta ca atare dacă îl mai vreți în viața, veți face ce vă cerem ! spune cel din spatele meu dur.
- Vom face orice ! spune Alya.
Deodată ne lasă pistoalele de la cap și vedem cum aprinde televizorul .
- Dacă vreți ca Mike să nu pățească nimic ,îmi veți găsi pe această fată și o veți aduce la noi . spune cel care a aprins televizorul.
Când televizorul se aprinde vedem o casă dărăpănată care probabil a fost cea mai mare casă care o știu, ruinele arată de culoare neagră ,deci a fost arsă.
- Această casă aparține celei mai bogate famili din orașul nostru ,familia Smith ... Acum 17 ani casa aceasta a ars ca o tornadă ,distrugând proprietari casei ,împreună cu 200 și ceva de angajați, toți au murit în acea zi... averea rămasă în bănci nu a mai fost luată pentru a o construi,averea rămânând la fica proprietarilor care acum sigur este o domnișoară de 20 ani ,deoarece avea 4 ani când a fost luată de pompieri din acea casă incendiată. Propietara de drept a familiei Smith este domnișoara Angel Smith care voi o veți aduce nouă dacă mai vreți pe Mike în viața! spune tipul dur de la televizor.
,,Angel Smith " este Îngerul.... Dar este oare chiar ea fata care aceștia o caută?
Skin și Alya se uită unul la altul cu mirare se pare că și ei se gândesc la Îngerul care îl cunoaștem cu toți.
- Ce vreți de la ea ? întreb eu pe ei.
- O cunoști? întreabă tipul din partea celălată a camerei.
- Nu . Doar vreau să știm cu ce scop o ademenim aici !mint eu ,iar Skin și Alya mă privesc confuzi.
- La asta nici noi nu vă putem răspunde, șeful nostru a spus că o vrea ,nu și pentru ce ! spune cel de lângă televizor.
- Aveți timp 24 ore să o aduceți, altfel înțelegerea cade! spune cel din colțul camerei dur spre noi.
- O vom aduce dacă ne dați drumul ! spune Skin nervos.
Deodată acești tipi părăsesc încăperea cu toți,ne lasă singuri fără să ne explice mai nimic din ce i-am întrebat. Alya se uită la mine plângând ,iar Skin o consolează.
- Eu pe Angel nu o dau pentru fratele meu ,trebuie să existe altă șansă, nu cred că Angel este fata aceia ,eu știu că Angel este săracă ,nu bogată. spune Alya bâlbâindu-se la mine.
- Adevărul este că nu știm trecutul lui Angel, nu a întrebat-o nimeni de trecut pe ea ...spune Skin gânditor.
- Și dacă îi vor face rău și ei ? spune Alya speriată .
- Întrebarea este ce treabă are Angel cu ei? spune Skin tare.
Plecăm gânditori spre casă fără să spunem nimic. Până și la radio se vorbește de fica averi familiei Smith.
Ajunși acasă vedem pe Îngerul îmbrăcată cu o pereche de colanți și un maieu cam decoltat. Vine spre noi alergând, parcă se bucură că suntem vi. Alya și Skin se uită stânjeniți la ea .
- Ce s-a întâmplat de aveți fețele astea ? ne întrebă Îngerul pe noi.
- Pe tine te vrea.... spune Skin spre ea.
- Ce ?? întrebă Îngerul curioasă.
- Dacă îmi vreau fratele trebuie să te aduc pe tine la ei...spune Alya tristă.
- Ce joc e ăsta Angel ? Ești de partea lor ? întrebă Skin pe Îngerul care este confuză după privire.
Deodată un sunet ciudat se aude de la televizor ,ne îndreptăm privirea spre el și vedem casa aceia din nou ,doar că de data asta cineva apare în peisaj. Un băiat cu părul negru ,trăsături fine ,îmbrăcat la patru ace ,bogat se vede după el ,apare în fața imaginei cu acea casă care presupune a fi a Îngerului . Pe tipul ăsta îl cunosc !
,, - Deci sunteți un moștenitor, dezmoștenit din drepturile familie Smith? întreabă reporterul din televizor cu o privire ciudată.
- Exact ! Nu am venit în platou să ofer informați și să vorbesc despre ce vreau eu, așa că taci ! spune dur acel tip reporterului care tremură când acel tip îi se adresează lui.
- Pentru ce ați venit mai exact ? întrebă reporterul cu o voce ușoară.
- Pentru sora mea ,Angel Smith! spune zâmbind acel tip.
- Aveți ceva să îi spuneți? întrebă reporterul.
- Draga mea surioară ,nu ne am mai văzut de foarte mult timp de când ne-au despărțit oameni aceia ,vreau să te revăd din nou și să știipoți conta pe mine pentru distrugerea averi. Cu drag al tău frate, te astept să apari în viața mea din nou !"

HЕART HAUNT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum