Pe lângă subiect

454 26 9
                                    

11 aprilie 2009 , Undeva în Italia..

O perspectivă secundară

                    ۝ H𝖆đ𝖊𝖘 ۝ 

Sicilia , draga mea, Sicilia..... A trecut o vreme lungă de când am fost plecat de aici ,dar am revenit cât de repede am putut înapoi la casa mea. Am abandonat căutările surori mele, de ce? Practic este de negăsit.... Nu mi-a dat șansa să îi explic nimic... nu are încredere deloc în fratele ei...asta chiar mă doare! Sper să o pot reîntâlni, până nu este prea târziu pentru noi...
Am renunțat la prietenia mea cu Can , acel fost ,,prieten" , el chiar dorea moartea surori mele ,fără pic de resentimente era . Așa ,,prieten" să tot ai ! Ultima dată când mi-am văzut sora ,atunci a fost finalul prieteniei noastre . Chiar nu a înțeles deloc ce a însemnat sora mea pentru mine .
De dat înapoi timpul ,nu se poate , dacă s-ar putea aș face asta , sigur nu mi-aș fi mințit sora... i-aș fii spus direct .....
Promit că am să mă întorc după sora mea ,după ce îmi rezolv treburile!
Niște pași rapizi vin spre mine , ăsta nu e semn bun .....
- Domnule Hades , avem o problemă cu transportul de cannabis...poliția a oprit transportul, șoferul s-a sinucis să nu fie prins , marfa a fost confiscată , nu am putut o recupera , ce facem ? spune asta ,, mâna mea dreaptă ", Ricardo.
- Păi ,am mai putea face ceva ? Nu vreau să dăm de bănuit... Misiunea a eșuat! Caută alt șofer! adaug eu nervos
- Da ,domnule Hades ! zice și pleacă.
Transporturile de droguri în ultimul timp nu prea ajung unde trebuie,sigur este un ,,turnător " printre noi ,trebuie să aflu cine ! Dar ,cum ?
Telefonul îmi vibrează insistent pe masă, mă întind spre masa din sticlă de lângă mine , prind telefonul și privesc pe ecran ,pe ecran apare: Detectivul Stole , acesta este detectivul care l-am lăsat în căutare surori mele ,înainte de a pleca de acolo m-am asigurat că nu îmi las sora să trăiască până nu vorbește cu mine pentru ultima ei clipă, chiar dacă v-a dura ceva , știu că am să o găsesc!
- Da ? întreb eu la telefon.
- Domnule Hades ,am găsit o pistă în căutarea surori dumneavoastre.
- Super ! Așteptam asta de ceva vreme! Ce ați aflat? întreb eu curios.
- Se pare că sora dumneavoastră este încă în orașul unde ați lăsat-o, desigur nu știu dacă o să mă credeți, dar sora dumneavoastră a divorțat de așa zisul șef al mafiei.
Auzind asta mă înec instant cu aer , sora mea cu Demon? Erau căsătoriți ?
- Explică-mi tot ! zic dur spre detectiv.
- Despărțirea lor a fost o bombă pentru oamenii mafiei , respectul domnului Demon a scăzut, oameni cred că nu  a fost în stare să aibă grijă de soția lui și despre copilul lor nu se știe nimic.
-Sora mea unde este ? întreb eu.
- S-a mutat ,nu știu sigur unde....
- Află! Vreau să știu că este bine, atât ea , cât și fetița ei !
- Da ,domnule !
Închid telefonul ,mintea mea zboară spre sora mea , cine ar fii crezut ,sora mea chiar s-a căsătorit cu cineva și are și copil....
Nu o credeam în stare de așa ceva... Nu o credeam în stare nici că v-a avea curând cu copil .... acum ce pot să fac ?
Trebuie să o înțeleg ! Chiar de este greu.
Una dintre servitoarele casei mele intra pe ușă, ce mai este acum?
- Domnule Hades , domnul Luka Work vrea să vă vorbească! Vă așteptă jos în camera de așteptare . spune ea.
Luka este aici ? Dar cum de știe că am sosit ? De ce a venit?
- Luka se află aici ? o întreb încă o dată pe servitoare sunt uimit și eu.
- Da ,este aici ! Îi transmit ceva,domnule ? mă întrebă servitoarea curioasă .
-Nu. Cobor imediat!
Servitoarea dă din cap în semn că a înțeles și pleacă din cameră. Luka dușmanul mea este aici! Ziua asta chiar este interesantă!
Cobor de la etaj și mă duc precum o ,,furtună" spre camera de așteptare.
Intru pe ea și deja îmi zăresc dumanul cu un pahar, plin de alcool , Luka este un tip destul de realizat pe plan criminal, considerat unul dintre cei mai buni criminali ai lumi ,nu a fost prins niciodată de vrun organ de stat... Povestea lui este una misterioasă, nu are prieteni, singurul lui interes este să ucidă și să își câștige bani de ,,trai în lux" , zvonurile despre el , acele ,,barfe" că este periculos sunt complet adevărate.... l-am analizat ceva ani și chiar se pricepe la ce face.
- Mai mă analizezi mult? adaugă Luka.
- Probabil ! De ce ai venit aici ?
- Presupun că ai uitat datoria ta la mine . Am venit să îți aduc aminte !
- Păi mi-ai spus că atunci când vei dori ceva eu voi rezolva și așa ne achitam.
- Chiar îmi doresc ceva ,surprinzător, nu? spune el cu un zâmbet în colțul guri ,presupun că nu e bine ce vrea.
- Te ascult !
Viața mea a fost plină de capcane ,am trecut peste ele ,dar când eram tânăr, fără minte ,am comis multe probleme, una dintre ele a fost să mă înscriu la o competiție și să concurez cu Luka.... După ce m-a înfrânt, asta fiind acum 8 ani , mi-a spus că îi rămân dator , am rămas dator ,bani nu a vrut de la mine.
Dar, oare cum îi achit datoria ?
- Am fost informat că tu ai avea o soră.
- Chiar am!
- Am fost curios să văd dacă vă asemănați , am fost surprins să aflu că sora ta nu a prins nici un comportamentul prost de la tine.
- Ce treabă are viața mea cu datoria care trebuie să ți-o dau ?
- Nu viața ta mă interesează!
- Atunci ?
- Mă interesează sora ta !
- Sora mea ? Ce treabă are ea în asta ?
- Nu te-ai prins ,deja ?
Oh,nu! Vrea să îi dau pe sora mea ? A înnebunit? El crede că am control asupra vieți surori mele ? Și de ce mi-as da sora unui tip ca el ?
- Ce ai spus ? îl întreb eu nervos.
- Sora ta în schimbul datoriei tale !
- Cred că ai febră, probabil trebuie să consulți un medic, Luka !
- Chiar deloc ! Am venit să primesc datoria ta față de mine înapoi !
-Nu îți pot da pe sora mea!
- Nu cred că m-am făcut înțeles, dacă nu îmi dai  pe sora ta ....iadul pentru tine chiar se v-a dezlănțui! Nu glumesc deloc! Sper să înțelegi asta !
- Sora mea nu este un obiect ! Ești nebun ?
- Nu am zis că este un obiect , am zis că o vreau ,atât!
- Retrageți cuvintele Luka!
- Niciodată! Când vreau ceva nu mă las!
Strâng pumnul și pe neașteptate pumnul meu face contact cu fața lui Luka. Gardieni mei vin și îl țin să nu poate da în mine. Luka mă privește nervos, nu se aștepta la asta  , credea că îmi este frică de el.
- O să plătești pentru ce ai făcut!
- Singura mea datorie fața de tine trebuie să o plătesc , însă sora mea nu întra în asta , nu am pus pariu pe ea !
- Doar dacă sora ta , v-a fii ,, în mâna mea" , doar atunci datoria ta v-a fi achitată, eu zic să te gândești la asta!
-M-am gândit deja ! Gardieni luați-l din fața mea ,acum !
Tipul aste este o pacoste , degeaba este el periculos dacă minte nu are deloc, cum să te aștepți ca cineva să își dea sora pe mâna unuia ca el ?  Total nebun! Nici nu știu eu unde este sora mea și fix să îi dau eu pe sora mea aveam chef acum! Ce om !
Gradul de prostie la uni mă amuză . Trecând peste asta ,am destulă treabă pe cap să mă gândesc la asta. Vrea datoria înapoi? Să vină să ceară datoria, nu pe sora mea !
Pun mâna pe telefon și sun pe Ricardo.
- Da,domnule Hades ? îmi răspunde el.
- Unde ești, Ricardo?
- Am mers până la un negociator de droguri, vrea să facă o comandă la noi.
- Rezolvă treaba cu el și apoi vino la mine ,avem ceva de discutat!
- Da domnule!
Îi închid telefonul în fața lui Ricardo și mă așez pe o canapea. În final liniște!
De când am ajuns în Sicilia am întâmpinat destule probleme ,unele au putut fii rezolvate , altele nu.
Telefonul sună din nou și îmi strică liniștea și gândurile.
- Alo ? Ce mai e acum ? adaug eu.
- Domnule Hades , a trebuit să îl  omor pe Vande , el era un turnător , am investigat cazul și el a spus politiei de marfa noastă, lucra pentru altă mafie ,nu a vrut să spună pentru cine ,a ridicat pistolul să mă omoare și l-am împușcat, înainte ca el să aibă plăcerea asta ,nebuna ! Ce fac cu cadavrul ăsta?
- Îl duci la cimitir și îl îngropi, acolo nimeni nu îl v-a căuta! îi zic eu.
- Da,domnule !
Convorbirea mea cu Ricardo se închide,  lucrurile se vor așterne bine ,am găsit ,,turnătorul " . Ce bine ! O veste bună pentru ziua de astăzi!
Cum lucrurile s-au mai așternut în împărăția mea ,cred că ar fii momentul să se ,,așterne lucrurile " și în relația mea cu sora mea. Mă întorc înapoi la sora mea ! Vin surioară!




HЕART HAUNT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum