Cu ,,ochii în patru"

511 33 9
                                    

                       இA๓ℊℯℓஇ

10 aprilie 2009 , Viața se scurge printre degete ....

Mă uit pe geamul spitalului, privesc soarele care bate puternic pe corpul meu palid , razele lui îmi înveselește mereu ziua, ador lumina , probabil sunt și ultimele mele clipe alături de lumină.
Mă aflu în spital de aproximativ câteva zile și sunt din ce în ce mai slăbită.
Singura persoană în care am putut avea încredere a fost Alya, imediat după ce m-am internat am luat legătura  cu ea la telefon, a venit la mine cât de repede a putut fără să o vadă cineva și să se afle de starea mea de sănătate.
Cât despre Demon,ei bine.... nu l-am mai văzut de la faza cu taxi-ul. Presupun că își trăiește viața, asta intenționam să fac și eu,dacă nu eram bolnavă, desigur.
Revenind la ce voi face de acum încolo, destul de discretă voi fii, deoarece sunt ultimele mele momente și vreau să le trăiesc cât de mult pot . 
Ușa camerei se deschide și pe ea intra o persoană cu o eșarfă pe cap și o salopetă neagră multă pe corpul ei.
Îți dă eșarfa după cap și se întoarce spre mine...... este Alya. Dar de ce o eșarfă pe cap ? Ce a pățit?
- Nu o să îți vină să crezi cât de riscat este să vin la tine ! spune ea agitată.
- Cum adică este riscant ? o întreb eu.
- Demon a întrebat toată facultatea de tine , s-a oprit la mine ! spune ea.
- La tine ? Ce treabă are el cu tine ?
- Știe că suntem prietene, mă bănuiește că te ascund de el .... Am fost cu ,,ochii în patru" , doar așa costumată ,nu am fost ,,luată la ochii". Cred că și-a pus oamenii să mă urmărească ! adaugă ea , fiind destul de speriată.
- Nu înțeleg de ce face asta ? Orice ne ținea strâns s-a dus ! Nu mai este nimic între noi ! zic eu nervoasă.
- Am vorbit cu avocatul nostru pentru divorțul tău . Aici sunt foile care trebuie trimise lui Demon! Te descurci tu cu astea ? mă întreabă ea.
- Da , le trimit eu să nu te bănuiască pe tine ! Nu trebuie să afle nimic !
- Starea ta cum este astăzi? Doctorul mi-a zis că te va externa cel târziu până diseară.
- Aștept asta de câteva zile... era și timpul ! Nu mai suport o zi aici !
- Am făcut cum mi-ai zis , am închiriat acel apartament pentru noi, vom sta împreună până la final.
- Ești sigură că vrei să stai cu mine ?
- Cea mai sigură! De ce nu aș fii ?
- Alya tu trebuie să îți trăiești viața, a mea se scurge printre degete.... ca apa de la robinet când mă spăl pe mâini. Nu poți să îți perzi timpul tău prețios cu mine ! Nu este corect !
- Nu te voi părăsi nici dacă mă bați!  Eu față de tine am destul timp, am decis ca timpul asta să îl petrec cu cea mai bună prietenă a mea ,nu mă poți face să renunț la asta! Merg să îți iau externarea...
Pleacă pe ușă nervoasă, îi înțeleg nervii ,dar nu vreau să stau în calea fericiri ei . Tot ce vreau este să nu fiu o povară pentru nimeni ! Atât vreau!

.........................După două ore......................

- Suntem gata de plecare ? mă întrebă Alya asigurându-se că am terminat de împachetat și pus hainele care le aveam de luat din spital.
- Da, suntem gata!
Alya îmi i-a valiza și coborâm pe scările spitalului ,ea în față și eu după ea. Suntem acoperite cu o eșarfă pe cap amândouă. Pentru a nu fii văzute.
- Taxi-ul ne așteptă în fața! spune Alya.
- Ok...
Mergem spre locul unde se presupune a ne aștepta un așa zis taxi ,însă nu se vede niciun taxi. Ce se întâmplă?
- Nu spuneai că ne așteptă un taxi?
- Ba da... era tocmai aici! Aici l-am lăsat!
- Alya este o capcană! Ești sigură că nu ai fost urmărită?
- Așa credeam...
- Hai să plecăm de aici cât mai repede !
- Haide !
Mergem în pas alergător spre poarta de la ieșire din spital , uitându-ne cu atenție să nu fim văzute de cineva cunoscut care ne-a întins această capcană,  sper să nu fim prinse.
Alya mă apucă brusc de mână și mă trage după colțul unui perete al spitalului. Îmi face semn cu degetul ei îndreptat spre buzele mele ,semnul să tac este în zonă. Dar de ce?
Îmi face semn să privesc spre porta spitalului, acolo se află o mașină neagră  din ea își face simțită prezența Demon.
- A venit după tine ,chiar m-a urmărit!
- Nu pot să cred că face asta pentru că eu nu am vrut să mai stau forțat lipită de el ,doar de ochii lumii!
- Te vei duce să vorbești cu el?
- Nu ! Nu vreau să afle adevărul !
- Ai o sugestie cum plecăm de aici fără să fim văzute?
-Nu.... nu am....
- Super ! O să fim prinse ,își va da seama că ne ascundem pe undeva, deoarece nu ieșim afară din spital.
- Dar poate așteptă să pleci doar tu din spital ,gen nu cred că știe că eu am fost externată.
- Ai dreptate! Am un plan !
- Ce plan?
- Angel ,eu mă duc să le distrag atenția , atunci când îți fac eu semn sari gardul ăsta și fugi cât te țin picioarele la stație. Ai înțeles?
- Da,am înțeles!
Alya nu spune nimic și pleacă cu eșarfa pe cap spre Demon ,acesta nu observă absolut deloc colțul de unde a plecat Alya. Ea dă să plece spre poarta de ieșire, însă două ,,gorile " de ale lui Demon se pun în fața ei. Demon se duce spre ea rapid , sigur o va lua la întrebări!  Văd cum face semnul să plec și asta și fac ! Sar gardul care nu era atât de înalt, norocul meu ! Fără să mai mă uit în spate mă duc spre cealaltă stradă și mă așez pe banca din stație, așteptându-mi prietena să vină.
După aproximativ 20 minute își face apariția Alya .  A reușit!
- În viața mea nu mai vreau să dau ochii cu acel individ , norocul meu a fost că doamna care am prezentat-o, fiind bunica mea, avea dementa senilă, că altfel eram terminate !
- Te-a pus să îi arăți pacientul la care ai venit?
- Da !
- Nu înțeleg ,de ce ar face asta?
- Presupun că trebuie să îi trimiți mai repede actele de divorț!
- Ai dreptate!
- Următorul autobuz vine în aproximativ zece minute ,stai cu ,,ochii în patru" , sper să nu ne vadă nimeni!
- Și eu sper la fel !
Autobuzul ajunge în stație ,ne suim în el și mergem spre apartamentul închiriat de Alya. Alya îmi cară valiza ,crede că nu sunt în stare să fac asta și singură...
Intrăm în apartament, arată exact cum mi-am dorit , un spațiu deosebit de mare, un apartament aerisit, mobilat complet într-un stil divin , casa visurilor mele , tot ce mi-am dorit !
- Ce părere ai?
- Este minunat ! Mulțumesc ,Alya !
- Nu ai pentru ce iubita !
Ne așezăm amândouă pe canapeau din sufragerie ,fiind destul de obosite la ce aventură am avut astăzi.
- Alya cum de ai știut că acea bătrânică are demență senilă ?
- Până să vin să te iau , m-a confundat cu acea nepoată a ei .
- Cât noroc să avem?
- Cineva acolo sus ,ține cu noi!
- Asta este sigur !

......................După două ore..........................

Am aranjat hainele în dulapul meu ,avem fiecare camera noastă. Alya mă verifică uneori forțat, îi este frică să nu pat ceva cât nu sunt supravegheată.
Ușa se deschide pentru a o suta oară în ultimele două ore . Este prea agitată!
- De data asta cu ce ocazie in vizita la mine Alya ?
- Știi doar , mă asiguram că ești bine !
- Alya vino aici! bat eu cu palma în pat
- Da, ce este ?
- Draga mea prietenă,  exagerezi ! Uite ce este nu pot să mor așa repede , ai încredere în mine, dacă mă simt rău te strig ,avem camerele apropiate ,sigur mă vei auzi , nu mai sta așa îngrijorată  te rog !
- Vreau ca totul să fie bine,Angel!
- Va fii , îți promit!
- Mie frică Angel ! Țin prea mult la tine să te pierd ,nu este corect că vei pleca prea devreme ....
- Nimic în lumea asta nu este corect ! Dar vezi partea bună, acum sunt aici cu tine, mă simt bine , vreau la fel să te simți și tu . Te rog, fă asta pentru mine!
- Voi încerca!  Dacă asta îți dorești de la mine, asta fac!
- Da asta îmi doresc!
- Scuze , nu vreau să te fac mai agitată, dar în contextul asta eu sunt mai agitată decât tine!
- Văd! îi zic eu râzând.
Toată seara ne-am uitat la filme , am dansat pe melodii vechi , chiar am și jucat un joc de mimă , alături de Alya timpul meu trece plin de momente frumoase. Dacă aș fii întâlnit-o pe Alya acum ceva ani în urmă, acum puteam spune că sunt împlinită, dar nu este târziu nici acum ! Ea îmi redă fericirea de care am nevoie ! Cât despre fratele meu , am auzit că a plecat din țară, a renunțat ușor la mine... averea care nu a putut o avea la făcut să vină la mine...
- Deci la ce te gândești?
- La așa-zisul meu frate !
- Despre?
- Mă gândeam că ar fii fost minunat dacă nu doar averea mea îl interesa...
- Aici îți dau dreptate!
- Alya îmi poți face un favor?
- Desigur !
- Il poți anunța pe fratele meu când voi muri că îmi doresc să îl văd la înmormântarea mea ?
- Mă miră că încă îl consideri frate la câte a făcut!
- Te rog, Alya ! Îmi faci favoarea asta ?
- Mă jur , Angel!
Ușa de la intrare se face destul de auzită, soneria sună fără întrerupere și
cineva dă cu pumnul masiv în ușă.
Cine poate să fie la ora asta ?
- Dacă te-a găsit Demon?
- Fie ce o fii ,nu sunt la spital acum , deci nu are ce vedea.
- Dacă așa zici..... mă duc să răspund!
- Bine ,eu stau aici!
Mirosul ăsta..... este mirosul lui , de cum a intrat pe ușă l-am simțit.... cred că asta înseamnă când stai lângă cineva mai mult timp îi înveți obiceiurile și mirosul ,dar și multe altele..
- Știu că este aici cu tine! Angel vino la mine! îl aud cum mă strigă.
- Nu este aici ! Îți pierzi timpul degeaba!
- Nu mă poți minți Alya ,îi simt mirosul!
Se pare că nu sunt singura care simte mirosul unei persoane...
- Angel !
- Nu înțelegi că nu este aici ! Pleacă din casa mea !
Mă ridic din pat și merg spre el , nu este bine ce fac ,dar nu va pleca dacă nu mă fac auzită și văzută .
- Sunt aici ! răspund eu.
- În final ,te-am găsit!
Vine el spre mine și mă prinde într-o îmbrățișare mare.
- Eu vă las ! Am de dat un telefon! adaugă Alya și pleacă în camera ei.
- De ce nu mi-ai răspuns la mesaje și apeluri ? De ce nu mai căutat?
- Ce rost mai are , Demon?
- Mi-a fost dor de tine, știi....?
- Demon ce suntem noi ?
- La ce te referi ?
- De ce mă cauți ? Noi nu suntem împreună, totul a fost un joc !
- Nu îmi poate fii dor de o amică?
- Atât de dor încât să răstorni lumea din facultate pentru mine ? Nu crezi că ai exagerat puțin cam mult?
- Scuze , chiar voiam să știu unde ești,eram curios !
- Acum mai găsit, mai văzut , ai vorbit cu mine ,cred că este timpul să îți vezi de drum ,nu crezi ?
- Dar nervoasă mai ești!
- Mai ai ceva de adăugat?
- Nu cred.
Mă duc spre geanta mea care este agățată în cuier , umblu în ea și iau de acolo actele de divorț și le pun în mâinile sale.
- Ce sunt astea ?
- Actele de divorț,  eu am semnat e rândul tău!
- Actele, de ce ?
- De ce ,ce ?
- Pentru ce divorțăm?
- Păi,de ce am rămâne căsătoriți?
- Nu știu....
- Îți dau un pix ?
-Nu este nevoie ,am deja !
Semnează pe foi și îmi returnează actele înapoi.
- Ne vedem în instanță atunci !
- Ne vedem la tribunal !
Plecă trântind ușa în urma lui ,nici măcar la revedere de la mine nu și-a luat , dar nici motivul pentru care a venit nu îl cunosc.... cred ca același motiv a avut și el..... divorțul!



P.S. La mulți ani ,tuturor femeilor și fetelor ! Să aveți parte numai de bucurii, sănătate și toate visele să vi se îndeplinească! O primăvară minunată vă doresc !




HЕART HAUNT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum