26 aprilie 2009, ,, Dacă drumul ne duce pe căi diferite ,uneori trebuie să le urmăm "
இA๓ℊℯℓஇ
Zilele trec destul de rapid și frumos alături de Demon, nu țin minte să fii avut o zi rea de când el este împreună cu mine ,practic ne completăm unul pe altul și sigur și el simte asta ,deoarece nu este o zi fără ca noi să nu fim mai aproape unul de altul ,atât fizic cât și sufletesc. Nu îmi imaginez viața fără el!
Seara asta este una foarte tensionată pentru mine și Alya ,nu este nimic grav.. doar că e dificil de ales o rochie pentru petrecerea ce v-a avea loc în seara asta. Da,am fost invitate la o petrecere unde v-a fii și Demon, gazda petreceri nimeni altcineva decât Skin,prietenul iubitului meu.
Nu am vrut să mă duc singură, deoarece Demon cunoaște multe persoane și v-a socializa cu ele și eu voi sta mută în prezența lui . Așa am decis să o iau și pe Alya cu mine, ea fiind foarte încântată să meargă la petrecere, acest stil de distracție e preferatul ei.
- Să port rochia roșie scurtă s-au pe cea albastră lungă? mă întrebă Alya.
- Cea roșie scurtă îți vine mai bine , cealaltă te face să arăți precum un preot petrecăreț și nu ai vrea asta !spun eu amuzată de situație.
- Chiar e momentul de glume ? Nici nu ai găsit cu ce te îmbraci, eu măcar fac alegeri ,dar tu ,tu ce îți iei pe tine ? mă întrebă Alya curioasă.
- Prima rochie ce îmi apare în ochii, a mea e ! spun eu fără ezitare.
- Serios ? Nu știu cum de Demon te place ! Uneori nu te aranjezi deloc !
- Poate că nu e materialist și iubește cu sufletul nu cu materialul .
- Ai noroc că te iubește!
- Stiu.
Da,am cel mai mare noroc în iubire , Demon e permanent ,,prizonierul inimi mele " , nu aș vedea o distanțare între noi în această viață.
Deschid dulapul meu ,închid ochii și întind mână în dulap unde apuc o rochie la nimereală. Deschid ochii și văd rochia ce am ales-o:
M-am îmbrăcat cu ea ,fără a cere părerea lui Alya , am luat niște pantofi asemănători cu rochia și o geantă la fel , am pus peste o jachetă de piele neagră, m-am machiat și am lăsat parul pe spate . Sunt pregătită de petrecere !
Alya apare în fața mea pregătită și ea.
Chemam un taxi și plecam spre petrecere. Ajunse la locul unde se ține petrecerea ,privim în jur aglomerația ce se află aici , nu mă așteptam să fie atât de multe persoane .
- Eu mă duc să mă plimb ,rămâi pe canapea s-au vi cu mine ? întrebă Alya.
- Rămân pe canapea ,trebuie să apară iubitul meu și doar aici la intrare mă poate vedea unde sunt . zic eu.
-Plictisitoare ca întotdeauna! Bine ,așteptați iubitul care deja a întârziat, eu merg sa petrec !
O văd cum se pierde în mulțime și dusă este. Dar nu este nici o urmă de Demon.
Am vorbit la telefon dimineața și mi-a zis că nu v-a întârzia, însă a întârziat...
Timpul trece rapid și deja îmi dau seama că aproape se face două ore de când iubitul meu nu a dat un semn ,eu am și băut niște suc între timp și am stat conectată la telefon în speranța că v-a da mesaj s-au v-a apărea în orice moment . Niciodată nu a făcut asta!
Nu mai stau pe gânduri și plec și eu în mulțime. Caut cu privirea pe Alya ,însă nici urma de ea. Unde oare s-a dus ?
Observ pe Skin cu niște băieți, dar nici urma de Demon...
Merg afară să o caut pe Alya , însă observ mașina lui Demon în parcarea de lângă casă. Merg spre mașină și fix acum simt cum ,,cerul îmi pică în cap".
Demon sărută o fată blondă care este așezată pe capota mașini sale. Sufletul meu se sparge în bucăți, o lacrima apare pe chipul meu trist și simt ca nu mai am aer. Demon m-a înșelat cu cineva și eu îl așteptam de două ore pe o canapea care mirosea îngrozitor a fum..
Tremur de furie ,dar și de supărare.
Plec fără a fii văzută, caut pe Alya ,însă nu dau de ea , intru în mulțime și mă îndrept spre ușă. Renunț la căutarea lui Alya ,îi dau un mesaj ,anunțând că plec ,sun un taxi și direcția spre casa..
Ajunsă în casă ,lacrimile mele fac contact cu fața mea. Demon m-a înșelat!
Capul începe să mă doare și amețesc...
Cu toată forța ce o mai am fac un bagaj ,sun un taxi și plec din oraș.
Nu pot sta undeva unde așa zisă iubire a mea ,nu este a mea...
Deschid telefon și mă duc în contacte căutând numele lui Alya :
,, Sper că ai să mă poți ierta ,însă sufletul meu a simțit să facă asta , am plecat din oraș, nu știu când ne vom mai revederea. Ai fost ,vei rămâne și vei fi cea mai bună prietenă pe care eu am putut o avea. Nu îți face griji sunt bine ! Sper să fii si tu !
Situațiile disperate ,cer măsuri disperate.
Sper să înțelegi plecarea mea , fac asta pentru a mă regăsi pe mine . Îți mulțumesc că mi-ai fost alături în orice situație. Cu bine Alya ! "
Taxi-ul iese din oraș, direcția către primul aeroport. Voi folosi averea familiei mele pentru escapada asta.
Cu bine viata mea veche, bine ai venit viața mea nouă ! Sufletul meu este profund rănit de Demon..
Nu aș mai putea iubi vreodată la fel..
Văd niște lumini puternice ce vin în direcția cu taxi-ul unde mă aflu.
Într-o fracțiune de secundă o mașină neagră intra în noi ,mașina noastră fiind aruncată de pe autostradă într-un mal , o data cu căderea ei și conștiința mea se pierde . Ochii mei se închid și adorm într-un somn profund...
Oare chiar mai există viață după o iubire și un accident dezastros?
Aud pentru ultima dată un zgomot puternic ,cred că mașina a explodat cu noi în ea... ăla fiind ultimul sunet ce l-am auzit ... probabil și ultimul semn de viață...Acest capitol a fost puțin mai scurt ,deoarece face diferența începutului nou al cărți, fiți pe fază!
CITEȘTI
HЕART HAUNT
RomanceFacultatea locul cel mai bun pentru a îți forma noul viitor, prietenii noi si viața nouă. Toți tineri visează să studieze la New Music School, cea mai bună facultate din Chicago, însă puțini au norocul sa ajungă acolo. Dar acest lucru nu o împiedică...