12.09.2008
இA๓ℊℯℓஇPovestim și aflăm suferințe :
După cele aflate ieri de la Alya despre fratele ei și planul lor am decis să rămân,vreau să îmi ajut prietena cu orice pot ,atâta timp cât pot. Deodată aud telefonul meu care sună destul de tare . Ciudat.... Alya este aici cu mine nu mai ușor venea până la mine decât să sune ? În rest nu prea are cine mă suna pe vremea asta . Mă duc spre telefon ,îl ridic în sus după noptieră, mă uit să văd cine sună și mare îmi este mirarea când văd numele doctorului meu pe ecranul acestui telefon . Raspund fără să mă gândesc ,deoarece nu pot lăsa un medic să mă sune e în joc sănătatea mea doar nu sănătatea lui.
Convorbire telefonică:
- Alo ? spun eu imediat ce am răspuns
- Bună ziua ,domnișoara Angel! Am niște vești să dau unei persoane apropiate de voi ,unui părinte de al tău mai exact. spune doctorul mie.
- Nu am familie ... Dați-mi mie răspunsul, vă rog ! spun eu serioasă
- În cazul acesta aș dori să luați loc undeva și să vă calmați. Spuneți-mi când v-ați așezat jos ! spune doctorul cu o voce nu prea frumoasă mie.
Ascult ce spune medicul și mă așez ușor pe pat executând oridinul medicului meu fără să întreb s-au să comentez.
- M-am așezat deja domnule doctor. Despre ce este vorba? întreb eu curioasă și atentă.
- Domnișoară Angel am să vă spun cât de frumos pot și sper să nu vă afectez mult și nici să nu vă panicați... Știți că ați făcut acele analize cu ceva timp în urmă..spune doctorul trăgând aer în piept.
- Da,am făcut analizele acelea ,știu despre ce este vorba. A venit rezultatul ? întreb eu rapid.
- Da rezultatul a venit este în mâinile mele și imediat am să vă explic despre el cu calm și sper ca și tu Angel să fii calmă orice aș spune. spune doctorul încrezător pe mine.
- Mă speriați domnule doctor...de obicei nu vorbiți așa de profund și nu spuneți cuvinte de genu să mă calmez etc. S-a întâmplat ceva? întreb eu speriată.
- Rezultatul analizei nu prea a ieșit atât de bine Angel.... însă pe el se vede clar că plămâni tăi au cam cedat în ultima clipă și s-au agravat cam mult provocând..... se oprește brusc doctorul din vorbit.
- Provocând ce ? Continuați va rog! Spun eu dur la doctor.
- Provocând un.....cancer pulmonar....domnișoara Angel... Îmi pare rău! spune doctorul meu trist de cele spuse de el.
- Adică asta a fost ? În orice clipă pot să părăsesc pământul ? Spuneți-mi! țip eu atât de tare de sigur m-au auzit și cei din casă.
- Îmi pare rău Angel...dar nu știu cum am putea să te ajutam ....nu exista pentru tine noroc de transplant dragă....
Chiar îmi pare rău Angel ! spune doctorul cu o durere în suflet ,îi simt durerea pentru că mereu a fost doctorul meu .
- Cât mai am de trăi? întreb dur .
- Depinde de soarta ta Angel .... acum nu îți pot zice nimic decât să îți fiu aproape până la final. Vreau să vi mâine la un control . Să îți ei medicamentele ! Să nu uiți sunt importante ! Mă atenționează medicul dur cu privire la tot ce fac.
- Așa am să fac ....când ajung acasă le i-au mă țin de ele. spun eu ușor.
- Încă ceva Angel.... Să nu cumva să te aventurezi de aici încolo...Cât stai în banca ta și linistită atât ai sanșe de 50% să trăiești de pe o zi pe alta .Nu uita! spune doctorul dur la adresa mea.
- Nu mă voi mai aventura ,promit! Spun eu cu ultimul glas care îl mai am .
- La revedere domnișoara Angel! spune doctorul rapid și închide telefonul fără a putea zice și eu ceva de rămas bun .Convorbire telefonică încheiată.
Rămân pe pat în gurile mele ....chiar nu mai am mult de trăi ...dar vreau să prind ziua când am să o las pe Alya cu cineva care să nu îmi ducă lipsa. Oare pot sta până la ziua aceia ?
Deodată ușa din această cameră se târnește cu putere de peretele camerei . Întorc privirea să văd cine este și dau de Alya,Skin și de Demon. Oare de ce au venit ? Mă prefac că nu am nimic, nu am să spun la nimeni problema mea să nu se îngrijoreze nimeni pentru mine.
- Angel ? Este timpul să mergem în acea casă pentru indiciu! vine ea grăbită la mine .
Aud ce spune dar clar nu pot mă duce ,doctorul a zis să nu mă aventurez dacă vreau să trăiesc o zi în plus ...Sunt sigură că își v-a găsi și fratele fără mine cât și indiciul. Îmi pare rău grupă!
- Angel nu spui nimic? Ce este cu tine ? Nici pregătită de plecare nu ești și pari palidă la față. Ai pățit ceva ? mă întreabă Alya îngrijorată .
- Nu am nimic...doar că m-am răzgândit... Demon avea dreptate este prea periculos pentru mine ,plus mirosul a venit de la etaj sigur veți găsi locul fără mine. Nu pot veni Alya ,îmi pare rău! Spun eu supărată.
- Dar aseară ai spus ceva și acum spui altceva .... Ce este cu tine Angel ?spune ea privindu-mă profund în ochi.
Îmi feresc privirea spre cei doi băieți care mă privesc și ei mirați de decizia mea și îi înțeleg și eu aș fi făcut la fel de vedeam pe unu în starea mea.
Oftez puternic dar nu spun nimic care să îmi strice rorul de actriță în viața reală pe care o am de trăit.
- Deci nu vrei să mă ajuți? Spune Alya cu o lacrimă în ochi.
-Uite ce e Alya ,nu mă simt bine ,când vi voi fi aici,vă aștept cu vești bune! Spun eu ei zâmbind în colțul guri să nu par tristă de ce știu.
Alya și băieți se uită atent la mine de parcă ar cauta un motiv să vădă de ce nu mai sunt fata care aseară se lupta să fie lăsată să meargă. De ar ști ei ce am!
- Bun , cum Îngerul nu vine, vom merge singuri! E mai bine că nu vine ,nu se descurcă ea la acțiunile noastre .spune Demon victorios că l-am ascultat și nu am mers în planul lor.
- Succes ! Să aduceți vești bune! spun eu blând la ei.
- O să aducem multe vești dacă le vom găsi fără simțul tău. spune Șkin trist de alegerea mea.
- Veți găsi! Sunt sigură! spun eu la ei.
Alya aprobă din cap ce am zis și pleacă pe ușa împăcată, Skin o urmează fără să spună nimic ,dar Demon nu se mișcă deloc rămâne ca o stană de piatră.
- O să vorbim despre comportamentul tău când ne întoarcem,să te pregătești de vorbit ! spune el dur spre mine.
După ce spune asta pleacă și el din camera trântind ușa după el puternic de parcă nu îi convine ceva. Uit de tot ce s-a întâmplat și stau cu gândul că sunt de două zile fără pastile și nu este un semn bun ,oricând pot cădea...nici doctorul meu nu știe unde sunt și pare că totul e normal la mine ,dar trebuie să i-au acele pastile cât mai repede dacă vreau să fiu cu Alya timpul de care ea are nevoie să își găsească fratele pierdut de mult timp . Acel frate al ei îmi v-a lua locul când eu nu o să mai pot fi lângă Alya . Măcar să îmi las prietena pe mâini bune. Trec din gandurile mele și i-au telecomanda și aprind pe canalul de știri, macar până vine ei să nu mă plictisesc. Deodată aprins televizorul imaginea unei case imense cunoscute îmi apare în minte . O lacrimă îmi cade pe obraz și dezamăgirea mă cuprinde din nou ,amintirile din zilele acelea când părinți mei au murit din cauza la focul din această casă acum ruină de culoare neagră apărută la televizor .
,, Se împlinesc 17 ani de când acestă casă care acum a rămas o ruină a ars din temeli ,17 ani de când mai bine de 200 persoane au murit printre care și proprietari casei. Ne dăm deja seama că această casă a avut proprietari bogați și poate majoritatea lumi se întreba de ce nu au luat neamurile casa și averea rămasă în bănci. Noi avem deja răspunsul după ani de căutări. Deci se pare că familia Smith au avut o fată numita Angel Smith, fetița a fost dusă la spital cu traume și lovituri puternice ,atunci când casa a ars fetița se juca în casă lângă părinți ei . Nimeni nu stie sursa care a aprins focul dar se vorbește despre o crimă la nivel mondial. Fetița a fost îngrijită și dusă la un orfelinat . Pe lângă asta părinți ei au avut de la început un testament care lasă totul pe numele ficei lor ,toată averea lor, așa că decizia averi o are Angel Smith după spusele zise de așa zisa
judecătorie,toată averea aparține ficei familiei Smith ,Angel Smith care nici acum nu a venit să ridice averea pe motiv că nu are nevoie de ea încă.
Iar de vă întrebați despre ce sumă este vorba ,sincer nici nu ne putem imagina ca o familie a fost atât de bogată. Bani nu pot fi numărați . Cam atât cu știrea asta trecem la alta! "Plâng cu lacrimi amare ,uitasem complet de această zi ,nici psihologul nu mă ajutat să uit suferința prin care am trecut atunci ...mă jucam cu părinți mei la etajul casei, apoi dintr-o dată căldura se intensifică , tata sesizează asta ,ne lasă pe mine și mama să ne jucăm în continuare și pleacă să vadă ce se întâmplă ,când deschide ușa vedem focul ce ardea peste tot din ce în ce mai aproape de noi. Tata sună la salvare deodată ce vede totul se apropie de noi și stăm cu toți în brațele unul la altul . Sirenele poliției și ale pompierilor ajung la destinație însă eu și părinți mei suntem căzuți pe jos de la fum ,tata se ridică cu greu să mă ia în brațe să mă ducă la fereastră să mă ia un om cu scara ,mama nu se mai mișcă, desi tata a strigat la ea mult timp.
Când tata mă dă în brațele prompierului deodată în acea fracțiune de secundă se aude un zgomot puternic , întorc capul să văd de ce se aude zgomot în locul unde era mami și tati dar pompierul nu mă lasă, mă zbat până mă scapă și când privesc la locul unde era tata și mama nu mai văd pe niciunul dintre ei ,văd doar foc și bucăți din acoperis cazut peste mami și tatăl meu ,nici unul dintre ei nu mai mișcă desi eu țipam la ei . Focul ardea tot mai tare și pompieri nu făceau față. Am fost luată de salvare cu forța și am leșinat în drum spre spital ...după ce m-am trezit credeam că voi fi cu părinți mei dar nu i-am văzut pe ei și o privire rece, o doamnă de la un orfelinat care mi-a dat veste că părinți mei au murit și că mă vor duce la orfelinat până vine cineva să mă ia....am așteptat supărată să vină vrun neam cunoscut să mă ia și să mă ducă acasă, nici nu credea că părinți mei au murit.....dar nu a venit nemeni.....
Când am plecat de la orfelinat venise mătușa mea din partea tatălui meu ,voia o parte din avere ,dar nu i-am dat nimic desi statea pe capul meu că dacă eu nu o vreau o ia ea . Nu am dat averea părinților la nimeni și nici nu o voi da!
Orice s-ar întâmpla sper că acolo sus mama și tata să fie mândri de mine!
CITEȘTI
HЕART HAUNT
RomanceFacultatea locul cel mai bun pentru a îți forma noul viitor, prietenii noi si viața nouă. Toți tineri visează să studieze la New Music School, cea mai bună facultate din Chicago, însă puțini au norocul sa ajungă acolo. Dar acest lucru nu o împiedică...