Adevărul lui Hades

739 49 7
                                    

02.02.2009, Adevărul ieșe la iveală.

இA๓ℊℯℓஇ

Un plâns de copil mă sperie din visele mele ,deschid ochii și mă îndrept spre partea stânga a mea ,partea unde am plasat pe Ava. Ochii ei albaștri se observă prin ,,pătratul" de perne pus în jurul ei să nu cadă din pat. Abia acum am realizat că o am și pe Ava . Mână mea se așează din instinct pe burtica ei, ochii ei insistenți ,dar asemănători,,raiului" mă privesc profund. Deodată ce îmi vede fața se liniștește și nu mai plânge. Toți avem vise urâte, chiar și Ava! Oh ,Lily , dacă trăiai să îți vezi comoara cum o văd eu.
Gândurile mele sunt oprite de niște bătăi în ușa, se vede că musafirii ajung la noi de dimineață...
- Intră ! spun eu cu voce tare puțin să nu o speri pe Ava.
În fața ușei ,apare fratele meu ,Hades pe care nu îl așteptam la ora asta la mine ,având chipul lui , tâmp" în
acțiune. Acum ce mai vrea ,oare?
- Sper că nu deranjez ,surioară! spune el în șoaptă.
- Nu vorbi așa! Ava s-a trezit deja ! spun eu spre fratele meu.
Zâmbește fericit cum niciodată nu l-am mai văzut așa,apoi vine spre patul unde mă aflu eu și Ava. Ciudat!
- Deci aici avem o mini Angel ? întreabă el.
- Da . Nu este evident asta ,frate ? întreb eu .
- Ce te aprinzi așa? mă privește el.
Se duce spre Ava și ii sărută mânuțele, fetița îl privește confuză la fel cum sunt și eu ,confuză de prezența fratelui meu în starea asta atât de absentă la el.
- Care e planul tău pe ziua de astăzi ,surioară? spune el după ce vede că plec spre dulap să îmi iau hainele.
- Bănuiesc că voi merge la școală ,am lipsit cam mult...spun eu singura pe mine .
- Surioară fără supărare, dar cred că ai uitat o parte din sufletul tău la mine în brațe. mă întorc să văd la ce se referă și o văd pe Ava în brațele lui.
Deci din nou am uitat de Ava la asta sa referit fratele meu ,cât de proasta să fiu ? Nici o mamă nu își uită copilul....doar că mama lui Ava nu sunt eu ....,dar trebuie să umplu acest gol.
- Ava va veni cu mine astăzi! spun eu spre Hades.
- Surioară cum să duci un bebeluș în acel mediu ? Ai înnebunit? zice el.
- Nu a zis nimeni că merg cu ea la facultate,Hades ! zic eu grăbită.
- Păi unde mergeți? mă întrebă el curios.
- Eu și Ava vom merge la niște cumpărături între fete ,nu avem voie ? încerc eu să mă scot din interogatoriul fratelui meu.
- Păi și facultatea? întrebă din nou fratele meu enervant.
- Mai poate aștepta !Acum stai cu Ava puțin până mă schimb și eu. zic eu direct.
Fratele meu aprobă din cap și merg spre baie unde mă îmbrac în această ținută:

Îmi iau geanta pe umăr punând în ea unele lucruri pentru Ava din dulap sub privirea fratelui meu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi iau geanta pe umăr punând în ea unele lucruri pentru Ava din dulap sub privirea fratelui meu .
- Ce faci cu acele haine pentru Ava ,surioară? spune el.
- Păi o îmbrac cu unele și pe altele le iau pentru a putea alege mai ușor mărimea ei la haine. Ce pui atâtea întrebării? arcuiesc eu o sprânceană spre fratele meu care mă irită.

HЕART HAUNT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum