Înmormântarea

255 17 5
                                    

10 mai 2010 , Cerul mi te-a luat...


இA u t o r இ

Pe cripta monumentului funerar florile căzute din Mangolia albă se ,,odihnesc" în tăcere împreună cu Angel. Sufletul curat al persoanei înmormântate aici înclină balanța spre ,,o atmosferă tăcută" ,plină de dor și confuzie. Rochia albă ce în general aduce fericirea prin căsătorie de această dată ne duce cu gândul spre ridicarea spre cer a unui suflet pur. Da, Angel a fost înmormântată într-o rochie albă, precum sufletul său. Plecarea sa spre lumea de dincolo , ,, o trecere forțată " , a adus această situație în acest ,,prag".
Acum se rostește ,,un rămas bun " și o ultimă ,,vrajă "(rugăciune) spre un loc liniștit de pe un tărâm necunoscut.
Persoanele care au trecut prin viața ei sunt prezente la acest eveniment sumbru , un loc nu prea plăcut.
Îmbrăcați în culoarea predominantă ,,supărări" (negru) ,aduc un ultim omagiu persoanei ,,căzute " , buchetele de trandafiri albi se înmulțesc pe cripă cu fiecare invitat venit să ,, salute " un ,,Adio " lung pe o perioadă destul de dură.
Lacrimile calde ale Alyei cad pe cripa ,,rece" , împreună cu soțul său își aduc omagiul bine primit .
- Acum trebuia să fie un moment de bucurie ,dragă prietenă, însă cerul mi te-a luat..... și imediat cu plecarea ta ,jumate din inima mea s-a dus și ea..
Nu am putut face nimic pentru a te salva ! Voi trăi cu această durere în suflet pentru tot restul vieți mele......
Odihnește-te în pace suflet bun ! Nu uita de noi ,sper să fi bine acolo sus ! adaugă Alya plină de regrete și supărări, un ultim mesaj pentru prietenă ei care ,, a plecat devreme".
- Sperăm să te odihnești cât de bine poți, suntem alături de tine , ne pare rău pentru această veste ,dar înapoi nu te mai putem aduce Angel.... Odihnă veșnică! Ai grijă de noi de acolo de sus !
adaugă Skin trist de pierderea unei persoane cunoscute lui.
Alya și Skin pun împreună pe criptă buchetul de trandafiri albi. Pleacă din fața mormântului pentru a urma la rând alte persoane să ,, transmită " un ultim mesaj.
- Mulțumesc că ai fost o prietenă superbă ,atât pentru mine cât și pentru sora mea Alya ! Nu am cuvinte să îmi exprim tristețea plecări tale rapide....
Drum bun spre ceruri ! spune Mike și lasă buchetul de trandafiri albi jos.
- Nu te cunosc și nici nu o voi mai face! Dacă nu te arunca-i în fața glonțului eu și Domon ,unul din noi ,era mort... Mulțumesc că mai lăsat să îmi continui viața cu el , sigur acum nu ne mai poți face probleme în relația noastră! Am venit să îți zic eu un ultim mesaj ,deoarece Domi nu a putut veni....
Drum bun și nu te mai întoarce! zice Rosse fericită că a scăpat de adversara ei în dragoste .
- Asistentul tău favorit nu a mai avut soluție pentru a te aduce înapoi.... Îmi pare așa de rău Angel ! Nu trebuia să te las singură! Vom găsi vinovatul! Drum bun spre cer și odihnă veșnică să ai ! adaugă Ivan trist.
- Deși am stat ceva cu ochii pe tine și ți-am cauzat probleme, tot nu pot înțelege cum ochii mei și ai lui Luca nu au văzut primejdia de la acest eveniment. Drum lin spre cer Angel ! adaugă Vlad ,urmat de Luca , ambi își lasă buchetele jos și pleacă triști .
- Eram sigură și încă sunt că ai fi fost cea mai bună cumnată pe care eu am putut o avea . Nu ne-am cunoscut mult,dar la fel ca și fratele tău ,am văzut acel suflet mare din vorbele de la prima noastră întâlnire. Hades a căzut o dată cu tine ! Drum lin spre ceruri, cumnată ! adaugă Ștefania.
- Dacă pe vremea aia te-ai fi îndrăgostit de mine ,poate nici nu te aduceam la acest eveniment Angel....Dar trecutul e trecut ! Condoleanțe Angel ! adaugă Derek.
- Nu trebuia să te bagi în fața glonutului meu... Însă a fost alegerea ta ! Rămâne între noi această conversație. Adio Angel ! adaugă Can în șoaptă , lăsând buchetul jos.
Cu pași ,, grei" , abia ținându-se pe picioare, Hades merge spre locul unde sora lui se odihnește de aici încolo....
Fiecare pas care îl străbate în drumul spre mormântul lui Angel ,îl îndepărtează și mai mult de sora lui.
Cu sufletul ,,greu" ,zbuciumat de tragicul accident ,mergând sprijinit cu ultimele sale puteri de Ștefania, ajunge la locul unde o parte din el se află.
- Sunt cel mai rău frate din lume ,nu am fost acolo când aveai nevoie de mine ! Sunt cel mai prost ! Promit surioară că lucrurile nu vor rămâne așa....voi omorî cu mâna mea pe cel ce viața ti-a luat-o ! Nu voi avea pace până acel criminal nu este prins și pedepsit pentru fapta lui !
Nici nu pot să îți spun la revedere...
Îmi vei lipsi rău! Mor de dorul tău, precum mor de dorul familiei ! Sunt disperat și supărat! Nu știu cum voi trece prin asta ! Voi veni mereu aici ,nu te las singură... Pe curând surioară! adaugă Hades plin de lacrimi, buchetul cade pe cripa lui Angel din mâna lui, Ștefania și Mike îl duc la cel mai apropiat scaun , puterea lui Hades s-a scurs ...
După ce toți invitați și-au adus omagile ,lumea pleacă spre casă . Hades privește de pe scaun la sicriul surori lui. Încă nu îi vine a crede ce vede.
Alya și Skin urmează un ultim ,,Condoleanțe" și pleacă spre luna de miere stabilită deja. Nu au putut anula vacanța ,până la urmă Angel ar vrea să îi vadă fericiți, nu triști...
Ștefania a fost ,, forțată " de locul său de muncă să plece înapoi în Italia ,unde v-a lua locul lui Hades pentru un timp ,până ce iubitul ei v-a trece peste momentul tulburător din viața lui.
Demon nu s-a prezentat la tristul eveniment , nimeni înafară de Rosse, nu știe unde se află și de ce nu a venit..
Viața tuturor trebuie să continue ,chiar și fără Angel...
În grija lui Can a rămas Hades , sigur nu face față despărțiri de sora lui.
- Frate Hades ,hai să mergem! adaugă Can.
- Du-te tu primul! Eu mai rămân puțin cu sora mea...adaugă Hades trist.
- Trebuie să te pui pe picioare , mafia are nevoie de tine! Ștefania nu o poate ține în frâu mult.. Ești conștient de asta, nu? întreabă Can fără vro remușcare.
- Sunt ! Însă aici se află jumate din sufletul meu .... îmi e greu să mă despart de acest loc. zice Hades.
Împreună cu Can petrec ceva timp în aceasta zonă și apoi pleacă spre casă.
Hades începe să caute camerele de filmat de la nunta și orice informație.
Vrea cu toate puterile sale să afle vinovatul de uciderea surori sale.
Can pe de altă parte ,încearcă să îl încetinească se teme de faptul că Hades îl poate omorî și încearcă să împiedice adevărul să apară.
Rosse pleacă la părinți săi în vizită după ce află că mama ei nu se simte chiar bine și este bolnavă. Înainte de plecare se duce la Demon să îl anunțe, însă îl găsește făcând bagajele , susține că merge într-o călătorie de afaceri și că nu are timp să explice multe . Rosse pleacă , sperând că Demon v-a veni la ea după afaceri.
Skin și Alya sunt deja în avion ,destinația lor fiind Grecia.
Derek,Luca , Vlad și iubitele lor și-au rezervat un restaurant unde să discute între ei ,amintindu-și vremurile vechi.
Toată lumea își vede de viață !
După ce bagajele sunt gata, Demon se duce spre zona unde aproape tot sufletul lui se află acolo, Cemetery of Fallen Angels( Cimitirul Îngerilor căzuți) , un buchet de trandafiri roși în jurul unui trandafir alb sunt puși pe cripă.
- Îngerule acum ai fugit prea departe ....
Atât de departe că nici sufletul meu nu îți mai simte prezența, deși amintirile noastre rămân pentru totdeauna în sufletul meu gol.... Se pare că universul a câștigat , un Înger și un Demon nu pot fi împreună! Nu pe lumea asta ! Sper să ne reîntâlnim cândva și să ne reluăm relația pierdută.... Odihnește-te în pace inima mea! spune Demon care pleacă spre ieșirea din cimitir.
Într-un mod destul de unic ,Demon își i-a la revedere de la Îngerul său . Durerea sufletului său îl urmărește spre noi amintiri ce sigur le v-a face.
Oricât de mult iubim o persoană, uneori parcă nici iubirea nu învinge...
Demon pleacă într-o,, vacanță sufletească " ,nu într-o călătorie de afaceri. A mințit pe Rosse ... Demon vreau doar liniște pentru a trece de despărțirea lui Angel ,după ce revine v-a relua căutarea criminalului ce i-a ,,răpit inima " pentru totdeauna.
,,Iubirea dintre un Demon și un Înger nu a putut învinge împreună destinul scris în cărți ! " adaugă el în gândurile sale.









HЕART HAUNT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum