Viața merge înainte

278 23 2
                                    


                  ~După doi ani.....~

                       இĐξм¤πஇ

26 aprilie 2011,Sper ca cerul să te aducă înapoi la inima mea.

Doi ani... Au trecut doi ani....Doi ani plini de căutări....dezamăgiri...suflet rănit....și....viața schimbată. Ani în care ne-am mai maturizat , ne-am regăsit un drum în viața și am terminat facultatea.
Mi-aș fii dorit ca și Angel să fi fost cu noi....dar nu mai știm nimic de ea,doar din vina mea s-a întâmplat asta... Însă acum să fim serioși, ea la ce se aștepta, eu fiind cel mai căutat băiat din facultate,normal că nu puteam sta permanent doar cu ea ,mă plictisisem.
Prietena ei Alya îmi reproșează mereu că sunt cel vinovat,fără milă etc, prietenul meu Skin e supărat pe mine ,deoarece logodnica lui Alya și-a pierdut prietena din vina mea. Am uitat să spun că Skin și Alya s-au logodit, da și eu sunt mirat de ce au făcut cei doi.
Am absolvit toți facultatea , abia acum începe greul pentru noi ,deoarece trebuie să devenim maturi , să avem succes în cariera pentru a ne întreține precum niște adulți ce suntem. Greu,dar ce e ușor în viața, nu?
Cuvintele mele reflectă un om ce vorbește de trecut prin amintirile sale , un om realizat cu loc de muncă și toate cele.... însă eu nu sunt acel om.... eu sunt cel ce acum stă la un club, după o noapte lungă de terminat cu bine un transport ilegal ,care îmi aduce un profit bun. De când Skin a ales pe Alya,el a renunțat la această muncă în favoarea de a nu o pune pe Alya în pericol .  Treaba lui , habar nu are câți bani a pierdut !
Acum  vine întrebarea : După o noapte grea ce caut eu la un bar ,când puteam dormi ? Răspunsul fiind: parteneriat nou cu un clan din Argentina.
Da,am ajuns foarte faimos în rețeaua celor mai mari clanuri ale globului,toate clanuriile vor să colaboreze cu mine și asta îmi place. Reputația mea nu este deloc pătată în rândul publicului , adică cum să fie un absolvent al facultăți de muzică ,unul dintre cei mai mari criminali din lume , fiind cap de mafie, ar fii un muzician în stare de asta ? Nu, deloc !
Trăiesc două veți , prima viață descrie un muzician la început de drum, frumos ,bogat și inteligent , iar a doua viața descrie un renumit cap de mafie , criminal în serie ,bine păzit și cautat de autorități , bogat și foarte deștept. Nu-i așa că este ,,tare" viața mea ?
Pe ușa din fața a barului își face apariția Joke și oamenii săi. Joke este un renumit lider al mafiei din Argentina, el se află aici pentru a face afaceri cu mine , am decis să lucrăm împreună la un proiect , un transport foarte mare de droguri , acest transport îmbogățindu-ne pe viață.
- Nu mă așteptam să fii deja aici. zice Joke mirat.
- Vrei să plec ? îl întreb eu în glumă.
- Nu.
- Așa mă gândeam și eu ! adaug eu.
- Hai să facem pace și să ne unim pentru acest transport important !
- Să facem pace ! zic eu.
Strângem palmele între noi , ne luam la revedere , abia aștept să ajung acasă să dorm ,noaptea a fost albă...
Nici bine nu a plecat pe ușă Joke , imediat pe tot același ușă apare și Skin.
- Salut Demon ! spune Skin.
- Salut!
Dau să plec spre ieșire însă în fața mea se poziționează Skin. Ce vrea acum?
- Spune repede Skin ,mor de somn ,nu am timp de toate prostiile! mă răstesc eu la el.
- Cineva nu a dormit bine?
- Chiar nu am dormit . Ce vrei?
- Ce vreau ? Atât poți întreba? Sunt prietenul tău, am vrut să văd cum mai ești, dar se pare că uiți de prietenia noastră acum ca Joke face planuri cu tine!
- Ce treabă are asta  cu prietenia noastră? întreb eu mirat de ce spune.
- Demon aceste transporturi te fac să te schimbi ! Nu mai ai timp de nimic ! Mereu te văd agitat , nervos și prea tăcut, nu e bine ce faci!
- Care e treaba ta ?
- Sunt prietenul tău, Demon ,mă îngrijorezi!
- Sunt bine! Nu îți face griji degeaba !
- Nu ,nu ești ! De când Angel a plecat și până acum , nu te mai recunosc..
- Nu îmi aminti acel nume , ea a ales să facă ce vrea cu viața ei și e liberă, ce treabă mai am eu în asta ?
- Nimeni nu știe nimic de ea ,ea nu a ales să fie așa, tu ai înșelat-o!
- Trecutul să rămână trecut, zic eu !
- În fine , căutările ei încă există ,Alya și cu mine nu ne lăsăm, vrem să știm, unde e?  Indiferent ce ar fii e prietenă cu Alya , trebuie să aflăm ceva de ea.
Dar nu de Angel am venit să vorbesc acum..
- Atunci...?  Vrei să revi în clan ? îl întreb eu.
- Nu ! Am venit să îți spun că peste două luni eu și Alya ne căsătorim.
- Ce ? întreb eu mirat.
Tipul ăsta ori e prost ,ori e beat ? Cum să zică așa ceva ? A înnebunit? Însurătoare îi trebuie lui la vârsta lui ,auzi la el ,nu are ce face !
- Tocmai ce am zis ! Eu și Alya ne căsătorim...sper să fii acolo în acest moment important din viața mea ,frate!
-Nu pot să cred că îmi spui!
- Demon am crescut , nu mai suntem niște  copii, eu vreau să întemeiez o familie cu femeia ce o iubesc !
- Dacă asta e ceea ce vrei ,nu zic nimic!
- Vei fii alături de mine în acea zi ?
- Voi încerca!
- Super ai locul asigurat !
Nu apuc să mai zic ceva ,deoarece îl văd cum face cale întoarsă rapid spre ieșirea din club, lăsându-mă cu ochii în soare, Skin a înnebunit de tot.
Plec și eu liniștit spre casă, mă aștepta un somn liniștitor întreaga mea zi liberă. Așa mai vi de acasă!

            ..............................................

Ajuns acasă mă arunc cu ultima mea putere în pat ,însă nu apuc să închid vrun ochi și aud telefonul meu cum sună, cine mai mă caută acum ?
- Alo ? întreb eu spre persoana și numărul  necunoscut.
-Bună ziua! Mă numesc Andres Don și reprezint marca HairZen de produse pentru păr. Dacă sunteți o persoană care are probleme în legătură cu creșterea parului ,sunteți la telefonul potrivit. Cu ajutorul nostru chelia v-a dispărea cât se poate de rapid și dumneavoastră v-a puteți recăpăta din nou părul ce îl doreați de ceva vreme.
se prezintă fericit el.
- Să vă băgați undeva produsele și să nu mai mă sunați câte zile veți avea ! țip eu spre el și închid telefonul.
Toți nebuni pe capul meu ,nici să dorm liniștit nu pot . Îmi strică toată lumea somnul ,universul pare că nu vrea să dorm și eu liniștit după o noapte lungă.
Chiar atât de dificil este să pot dormi ?
Pun capul pe pernă și nu după mult timp adorm instant , a fost o noapte și o zi lungă.

   ~ Unde sunt ? Am ajuns într-o grădină plină de trandafirii. În față o zăresc pe nimeni alta.... Angel?.... Stă în fața mea îmbrăcată într-o rochie albă și cu un buchet de trandafirii roșii în mâinile sale.
E chiar ea ! Alerg spre locul unde se află și o prind de talie , își întoarce capul spre  mine ,ochii noștri făcând contact .
- Angel ? Mi-a fost dor de tine ! Unde ai fost până acum ? o întreb eu.
- Demon ? Ce cauți aici ? mă întreabă ea.
- Te-am găsit se pare . spun eu fericit.
Se trage din brațele mele și se îndepărtează de mine. Ce face ?
- Angel unde fugi ? o întreb.
- Pleacă Demon ,tu știi doar să înșeli! spune ea fugind de mine.
- Angel ! Nu fugi ! Nu te voi mai înșela!
- Minți ! Ești ca toți ceilalți și te credeam diferit , pleacă!
Alerg spre ea până ajungem amândoi la o prăpastie. Angel se duce spre prăpastie și v-a cădea pentru că nu e atentă .
- Angel stai , acolo e periculos! Angeeelll ! Nu sari !
Degeaba îi spun eu asta , ochii mei văd  cum ea cade în acestă prăpastie ,eu rămânând blocat , am.pierdut-o din nou !
Mă arunc după ea ,deoarece simt că fără ea nu pot să mă întorc, chiar de murim amândoi măcar cerul să ne aducă împreună. Cad în gol după ea... ~

Sar la propriu din pat pe jos , ce a fost asta ? Un vis .... Un vis nenorocit ! Părea așa real ! Chiar credeam că am găsit-o!
De ce mă gândesc la ea ? A trecut atâta timp, clar nu se întoarce ! Mă pun cu capul pe pernă din nou ,încerc să mă calmez ,vis tâmpit ! Sper că de adorm din nou voi avea un somn mai bun . Mintea îmi joacă feste la propriu!
Angel s-a dus ! Și chiar trebuie să accept asta ,nu doar eu ,cât și amicii mei.
De ce nu o uit și gata ? Ce e greu?
Închid ochii încercând să adorm , sper ca de data aceasta să nu mai am vise.
Unele vise par așa reale încât nu le suport pentru asta. Închid ochii și adorm din nou cu speranța că acestă data nu o voi mai visa...







HЕART HAUNT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum