20.12.2008 ,Parteneriat .
இĐξм¤πஇ
Beau dintr-o sticlă de Wembley de vro jumate de oră încercând să nu bag în seamă pe Alya și fratele ei Mike care vorbesc despre Înger, de când a plecat Îngerul, Alya nu prea este în apele ei.
Dar de ce să îmi pese mie cum este ea?
Privesc în gol sticla care aproape am golit-o ,dau pe gât și ultima picătură din ea . Ușa se trăiește puternic de perete iar pe ea apare prietenul meu Skin care este cam agitat după părerea mea .
- A căzut....chiar a căzut! spune el îngrijorat .
La cum face parcă este un fraier ,noroc că mă are pe mine ca prieten ,altfel nu știu dacă era bun de ceva.
- Despre ce vorbești? întrebă Alya pe iubitul ei speriată și curioasă.
Skin apare în fața Alyei trist ,însă a cam rămas tăcut când a văzut pe iubita lui.
Sigur ceva se întâmplă de are starea asta ,deobicei nu făcea așa. Privesc rece spre el și serios ,când îmi vede privirea mă fixează apoi se depărtează de iubita lui și se calmează.
- Angel ......... spune el trist.
Tresar la vorbele lui care și pe mine mă trezesc din starea mea de ebrietate .
- Ce este cu ea ? întrebă Alya.
- A căzut....în fața mea.... spune el speriat.
Mă uit atent la Skin care pare depășit de situație, ce s-a întâmplat cu Îngerul?
- Vorbește! spun dur spre el.
Toți mă privesc mirați, nu cred că se aștepta să spun ceva ,toată ziua am fost cam tăcut,dar acum am deschis gura.
- Cum adică....a căzut?întrebă Alya speriată de moarte după fața ei.
- Păi nu am mai suportat să te văd supărată, iubire ......am fost la Angel....am vrut să știu de ce nu mai vorbește cu tine......nu mi-a dat un răspuns concret... însă cât timp mă certăm cu fratele ei .......ea a întins mâna spre el și.....a căzut....pe jos.....fratele ei panicat s-a dus la ea....am vrut să mă duc și eu,dar la comanda fratelui lui Angel niște gardieni m-au săltat și aruncat în stradă..... spune trist Skin lui Alya care plânge.
- Trebuie să mă duc la ea ! Du-mă la ea !spune Alya agitată, lund pe Skin de cămașă .
- Iubire nu am cum să te duc acolo ,nu ne lasă înăuntru....spune el nervos.
- Ascultă bine la mine nu îmi pasă de gardieni de acolo ,dacă asta este ultima dată când o văd pe Angel ,nimeni nu mă v-a opri să ajung la ea! spune ea nervoasă ,aproape că îl bate pe Skin.
Skin rămâne mut ,însă Alya i-a geanta și văd cum pleacă spre ieșire agitată. Sincer și eu sunt puțin agitat ,nu știu de ce dar parcă simt un gol în suflet .
Skin merge spre iubita lui și o prinde de mână înainte să iasă pe ușa.
- Iubire ,te rog ,nu putem face nimic dacă ne ducem acolo! Plus Angel nu cred că vrea să fim acolo..... spune Skin.
- Ce ai vorbit cu ea ? Ce i-ai spus ? Răspunde-mi ! țipă Alya la Skin.
- Eu am fost acolo....și acolo era fratele ei care era să mă împuște dacă nu aparea Angel să îmi ia apărarea..... spune el ușor.
- Angel mi- a spus să îți spun că este bine și să nu o mai cauți... adaugă Skin.
- Prietena mea este pe moarte Skin și tu te duci să faci acolo pe mândrul? spune Alya nervoasă pe Skin.
- Alya....eu...eu.... se bâlbâie Skin.
- Tu nimic! Demon fa ceva ! spune Alya spre mine dur ,ridicându-mă din priviri.
- Ce poate face el și eu nu?întrebă Skin nervos .
- Poate fii el și dacă este el nu trebuie altceva ! spune Alya.
- Cum adică?întrebă Skin.
-Cred că a sosit vremea ca Hades să se întâlnească cu Demon. spune Alya tare.
- Tu glumești ,nu ? spune Skin.
- Demon ca prieten al meu ,prieten de gașcă, te rog ,ajută-mă ! vine Alya la mine rugându-se.
- Apoi ai rămâne datoare la mine ! spun eu dur.
Văd cum cuvintele mele îi sperie pe amundoi ,doar nu cred că fac asta degeaba. Plus fratele lui Angel ,după informațiile care le am despre el ,clar este periculos,nu îmi pun viața așa ușor în pericol.
- Tu glumești ? E iubita mea ! Eu sunt prietenul tău! Ce datorie să fie ? spune Skin nervos pe mine.
- Skin între viața și moarte ,eu nu aleg niciodată un prieten și mă aleg pe mine! Așa că tu alegi! spun eu.
- Bine rămân datoare cu orice ! Numai du-mă la Angel ! Te rog ! spune Alya .
Mă ridic de pe canapea văd cum Mike are și el ceva de spus ,dar ridic mâna făcându-i semn să tacă ,dacă nu vrea să îl duc la fratele lui Angel pe el.
- Haideți! După mine! dau comandă.
Comanda mea trezește și oameni mei ,dar nu voi lua pe toti după mine ajunge să fim mai puțini, altfel o să pară că mergem la război.
- In afară de Alya și Skin mai vreau patru oameni să vină cu mine . Veniți în față! spun dur.
Văd cum patru oameni vin în fața și nu mai stau pe gânduri plec spre mașina mea . Drumul meu clar vila lui Hades.
Ajung în fața vilei ,destul de mare locul ,grădină mare ,casă mare ,clar familia lui Angel este bogată, nu glumă.
În spatele meu merg împreună cu mine Alya ,Skin și încă doi oameni de ai mei ,ceilalți doi i-am lăsat în mașină, vin la semnalul meu. Pentru un mafiot Italian de grad mondial este sigur că o să fie pregătit pentru orice. Alya și Skin pășesc cam temuți după mine ,habar nu au ce îi așteaptă, nu zic că vom scăpa ușor din asta ,dar încercăm să scăpăm.
Ajuns în fața doi gardieni mă întîmpină până la ușa, iar la intrare sunt încă patru tipi ,deci începe aventura.
- Vreau să vorbesc cu șeful vostru ! spun dur spre ei.
- Nu este acasă! spune un gardian din mulțimea de gardieni care sau adunat lângă noi.
- Unde este ? minez un zâmbet drăcesc spre ei .
- Această informație nu avem voie să o dăm! spune alt gardian mai tânăr.
Deodată auzim porțile vilei cum se deschid și patru mașini apar in fața casei, deci acum a venit Hades. Interesat ! Mulțimea de gardieni se pune în poziția de așteptare, zici că sunt pregătiți ca la armată. Ușa de la intrare se deschide pe ea iese un bărbat de vro 45 de ani care merge grăbit spre mașină, asistat de două servitoare, gardieni nu spun nimic de parcă și el ar fii un șef, deci ăsta este mâna dreaptă a lui Hades ,majordomul lui.
Prima mașină se deschide din ea ieșind patru bodyguarzi, îmbrăcați în negru cu cravată albă . Cei doi bodyguarzi din spate merg să deschidă ușa mașini a doua . Din mașină neagră apare nimeni altul ,mafiorul Hades agitat și nervos din cale afară, fața lui indică acest semn de comportament al său.
Ultima mașină se deschide și ea ,iar de acolo iese din nou alțibodyguarzi. Cum mă așteptam pentru un lider italian.
A treia mașină nu se deschide ,văd cum privirea plină de ură a lui Hades bate spre noi ,Alya și Skin stau aproape unu de altul ,cred că acum au aflat și ei ce înseamnă un lider mafiot italian.
- Ce dracu' caută ăștia în curtea mea ! spune Hades luând majordomul de cămașă și ridicândul la nivelul lui.
- Domni au venit să vorbească cu dumneavoastră ,șefu! spune speriat majordomul.
- Și de ce i-ai lăsat în curte ? țipă Hades.
- Acum au ajuns și ei.... spune bietul om speriat de Hades.
Vedem cum Hades își aruncă majordomul pe jos ,sub privirea tuturor ,apoi se îndreaptă spre noi nervos, acum e acum ,pentru asta eram pregătit de când am venit ,vorba cu el.
- Plecați din curtea mea ! S-au vă dau eu afară, fără să mai spuneți ceva .spune Hades.
- Am venit cu pace ! Sunt liderul mafiot al Americi. Am venit să discutăm despre pacea între noi. Este vro problemă? spun eu dur spre el.
- Nu mai anunțat din timp ! spune el.
- Pacea nu se face ca întâlnirile din câte știu eu. spun zâmbind spre el.
- Atunci altă dată! Acum nu am timp de asta ! spune serios.
- Intenționez acum ! spun eu dur.
- Cine te crezi? Tu ai idee cu cine vorbești? îmi face el o întrebare.
Văd cum prieteni mei prostuți deja tremură la cuvintele lui Hades,ce proști! Cum de nu am văzut ce car după mine ,adică așa oameni fricoși am ? La Skin și la gardieni mă refer că Alya este femeie,ei nu am ce zice.
Mă duc spre Hades și el vine spre mine.
Toată lumea este mirată de ce vede ,dar cred că în final am găsit un lider de mafie bun ,toți care i-am întâlnit numai prosti erau ,aici este o confruntare de lider mafioți în toată firea ,așteptam asta de mult ,dar nu eram singur când era să dau peste așa ceva ,dar acum am dat și sper să nu pierd această luptă.
Ajungem unu în fața altuia ,toți cred că ne batem ,însă ce nu știu ei că lupta liderilor nu este cu bătaie. Ne privim în ochii ca niște luptători duri ce spunem.
Asta da confruntare de lideri !
- Nu ești rău deloc ! spune Hades .
- Depinde în ce sens o spui ! spun eu.
Văd cum zâmbește și rupe lupta noastră prin depărtarea priviri lui. Ce face?
- Îmi placi! spune el spre mine.
Toată lumea aclamă îngrozită și uimită de ce a spus Hades ,ce are de gând oare? Nu cred eu că atât de simplu a fost să îi câștig încrederea lui ,nu cred .
- Te ascult Demon ! Ai 10 minute ,nu forța norocul ! spune el spre mine.
- Bine. aprob .
- De unde îți știe numele ,vă cunoașteți? întreabă Alya .
Atât eu și Hades râdem de întrebarea ei. Skin și Alya rămân muți, împreună cu toată lumea din jurul nostru.
- Facem pace ? întreb tare.
- Facem! spune Hades grăbit.
Dau să spun ceva însă văd cum Hades pleacă spre mașina care nu să deschis,se întoarce spre noi cu privirea.
- Fă în așa fel ca prieteni tăi să nu mai calce în casa mea ! Astfel nu îți v-a plăcea alianța între noi . zice dur.
Pleacă spre mașină și deschide ușa de unul singur ,făcând semn gardianului care deschidea ușa să nu o deschidă.
Deschide mașină și intră pe jumătate în ea ,deodată vedem un corp acoperit cu o pelerină neagră, care nici ochii nu îi lăsa la vedere ,aș recunoaște acele picioare oriunde, Îngerul este cărat de fratele ei în brațe spre intrare. Alya și Skin se uită unul la altul ,sigur și-au dat seama că este Îngerul. După mâinile ei care se ține de fratele ei se vede că a slăbit . Ce sa întâmplat cu Îngerul meu?
- Domnule am pregătit camera ! spune o servitoare.
- Bine . spune Hades trist.
Pentru un lider de mafie Angel ia cam pus capac ,clar se vede cum sora lui este importantă pentru el .
- Angel......spune Alya tristă.
Hades urcă treptele cu pași ușori, cred că Îngerul doarme de nu se mișcă mai deloc . Alya privește pe prietena ei tristă și mirată încât nici nu se mai mișcă, Skin încearcă să își aducă iubita la realitate ,dar nu prea reușește.
- Hades ! Trebuie să vorbim ! spun eu lui dur.
- Numai de vorbă nu am eu chef acum! vorbește el spre mine cât cară pe trepte pe Înger.
Mă pun în calea lui ,făcându-l să tresară din gândurile sale . Mirarea se citește din nou pe chipul oamenilor.
- Da-te la o parte! spune nervos.
- Nu. zic dur.
Mă privește confuz ,nu cred că știe că o cunosc pe sora lui,nici nu are de unde știi, sigur Îngerul nu ia spus chiar tot.
- Ce crezi că faci ?mă întreabă.
- Cer o explicație! spun.
- Despre ? întrebă el.
- Semnarea tratatului de pace .zic fără un sentiment .
Nu îmi pasă deloc despre tratatul ăla însă ceva îmi spune că Îngerul trebuie să îmi explice tot ce se întâmplă, cum nu este trează să îmi spună asta ,iar când se v-a trezi clar nu voi fii lângă ea ,deoarece fratele ei este gata să ne arunce din curte . Ce să fac oare?
- Îl semnez și pe ăla dăm o foaie și un pix și îl semnez! spune dur.
Face semn majordomului să îi ia sora în brațe și apoi vine spre mine . Un gardian ne dă o foaie și un pix .
- Deci care sunt condițiile tratatului ăla?
întreba nervos.
Nu spun nimic ,însă alerg spre majordom cu toata puterea mea și o iau pe Înger din brațele lui . Alerg spre poartă sub privirea tuturor care sunt împietriți încă.
- Pe el ! Ce crezi că faci cu sora mea ? spune Hades alergând după mine.
Ingerul este foarte ușoară așa că nu mă împiedică deloc la fugit cu ea în brațe, văd cum oamenii lui mă aleargă și ei dar în fruntea lor este Hades. Asta este nu are ce îmi face ,nu mă poate învinge nimeni. Sigur cu pistolul nu o să tragă doar nu își rănește el sora și nu o expune la pericol, alerg spre pădure care se află peste drum de vilă, mă ascund după un copac și stau fără să suflu ,văd cum doi fraieri trec pe lângă mine ,însă îi las să treacă fără să atrag atenția ,după ce ei pleacă merg spre mașină mea ,pun Îngerul în mașină și trec la volan , mă uit în jur și îl văd pe Hades îndreptându-se spre mine . Skin și Alya fug la altă mașină și văd cum fug pe celelalt drum, macar știu că au scăpat și ei de mafia Italiană. Mă arunc în mașină și pornesc la drum, Hades trage cu pistolul în mașină ,însă norocul a fost că nu mi a ținut nici o roată, știam eu că sunt mai bun decât el. Văd în oglinda retrovizuare cum aruncă pistolul și fuge spre mașină, dar nu apucă să mai mă prinde pentru că dau o viteză destul de mare. Merg ce merg și ajung la vila mea din pădure, nu am mai fost aici de multă vreme ,dar este cea mai bună ascunzătoare ,opresc mașina și mă uit în gol încercând să mă odihneasc după atâta acțiune.
- Hades ?..... aud vocea Îngerului.
Sa trezit ? Atât de repede ? Era și momentul ,însă cel care îl strigă ea nu este prin zonă va avea o surpriză.
- Da, Îngerule? spun eu serios.
Deschide ochii iar când mă vede se sperie și o văd cum se împinge în scunele din spate . Sper că nu s-a lovit.
- Demon? ....Unde este Hades ? ...Unde suntem?.... întrebă ea speriată.
Nu îi spun nimic, deschid mașina, ies din ea,mă duc deschid ușa la mașină și mă bag înăuntru ,o iau pe Angel pe sus și merg spre intrare spre vila mea. Nu spune nimic cred că încă este în stare de șoc, s-au nu să trezit încă .
Ajung în casă o duc în sufragerie ,unde o las pe canapea . Ochii ei mă privesc confuzi și sunt sigur că deja știe situația unde se află ea deja .
- Nu ai de gând să spui nimic?o întreb curioas.
- Nu știu, nu prea răspunzi la întrebări tu...spune ea clasificând situația.
- Ai dreptate! spun eu .
- Ce facem aici? întrebă.
- Eu ascult ,tu explici. spun eu serios.
- Să explic ce?
-Starea ta . zic privind-o dur.
- Nu este nimic de explicat.....du-mă la fratele meu. zice ea.
- Nu te duc ! îi spun eu cu un zâmbet tâmp pe față, uneori și eu sunt prost.
- De ce nu? întrebă ea, ridicându-se în șezut pe canapea.
Mă apropi de ea privind ochii ei perfecți,te poți pierde în ochii ei dacă nu ești atent ... se uită la mine tăcută ,însă în ochii ei văd frică și asta nu îmi place ,de ce îi e frică de mine ?
- Dă-mi un sărut Îngerule! îi comand eu.
- Ce ? întrebă panicată.
- Dă-mi un sărut unde vrei tu ca să îți dovedesc că nu ai de ce te teme de mine. îi zic eu serios.
- Nu mie frică de tine ! zice ușor.
Știu că minte, nu mă poate păcăli ,pot citi destul de bine din privirea ei.
Mă apropi de ea și o sărut pe gât, mă privește mirată și speriată ,însă nu spune nimic a rămas blocată.
- De ce ai făcut asta ?spune ea.
- Ce am făcut? întreb .
-Adineauri mai sărutat pe gât, de ce ?îmi aruncă o privire urâtă.
- Nu am voie să gust și eu ceva dulce ?zic zâmbind spre ea.
- Nu sunt dulce ! zice ea cu o voce speriată de copil.
- Eu sunt foarte amar după numele meu îți dai seama ,nu trebuie să îți spun cine sunt știi deja ,dar un Înger ca tine ce dureri ascunde ? În general îngeri sunt puri. îi zic.
- Puri ? întrebă serioasă.
- Da Îngerule ești pură, nu ai făcut nimic rău, însă eu am făcut multe . îi zic dur.
- La ce te referi? Mă întreabă curioasă.
- Este păcat ca un Înger ca tine să sufere din cauza unei boli și un Demon ca mine să nu aibă astfel de dureri la câte rele a făcut în viața lui. îi zic eu.
Lasă capul în jos de parcă s-ar ascunde de mine și întrebările mele ,însă nu astăzi, astăzi nu se v-a mai ascunde.
- Nu pot să zic .....nu mă forța! o lacrimă îi cade pe obraz când spune asta.
- Fratele tău cred că nu mă v-a mai lăsa viu ,te-am luat de lângă el fără să îi cer voie ,dar observi că nu mie frică de el? îi spun.
- Ce vrea să însemne asta ?se uită la mine gânditoare.
- Ca să învingi boala trebuie să recunoști că o ai și să ștergi cu ea pe jos!
- Adică?
- Recunoaște că o ai ,apoi luptă cu ea ,nu ascunde în tine. spun privind la ea .
- Dar lupt cu ea. zice ea.
- Cu ce lupți?
- Cu boala!
- Cum se numește ea ?întreb zâmbind eu.
- Cancer....pulmonar .....spune ea ușor.
Zâmbetul îmi dispare după buze mie ,Îngerul are cancer ? Nu poate fii adevărat! Este așa de tânără și nu a făcut rău nimănui, ce a făcut să primească asta? Asta e un dezastru!
- Știam că mie o să îmi spui adevarul.. îi zic eu .
- De unde ?
- De mine să nu ascunzi nimic,niciodată! îi spun dur.
- De ce să am încredere în tine, nici nu te cunosc!
- Suntem din lumi diferite ,dar mereu opusele....
- Se atrag.... continua ea fraza mea.
Aprob din cap ,apoi după o las singură, acum o pot duce înapoi, adevărul este dureros ,dar măcar l-am aflat.
Sun pe fratele ei enervant ,deoarece cred că am terminat ce voiam să aflu.
- Dacă nu îmi spui unde ești te las fără cap ! spune Hades nervos.
- Îți dau adresa, vino să o iei ! Nu întârzia! îi închid eu telefonul în nas ,apoi trimit mesaj cu adresa.
Trec pe lângă Înger, știu că mă privește intens,dar am aflat tot ce trebuia, acum să diger informația va dura ceva.
- Fratele tău vine după tine ! îi spun.
Plec lansând-o singur cu gândurile ei ,vreau să fiu puțin singur și sunt sigur că Hades va veni după ea rapid.
CITEȘTI
HЕART HAUNT
RomanceFacultatea locul cel mai bun pentru a îți forma noul viitor, prietenii noi si viața nouă. Toți tineri visează să studieze la New Music School, cea mai bună facultate din Chicago, însă puțini au norocul sa ajungă acolo. Dar acest lucru nu o împiedică...