23 aprilie 2009 , Ceea ce îmi luminează calea este iubirea...
இA๓ℊℯℓஇ
Au trecut zece zile de când eu și Demon suntem împreună, ne-am acomodat puțin mai greu ,deoarece eu sunt persoana timidă, dar el este opusul meu ,cine spunea că opusele se atrag, avea mare dreptate, chiar așa și este !
Am avut ceva întâlniri de cuplu cu Demon , dintre acestea multe au fost pe baza de amuzament . Amuzament? Oare de ce ? Ei bine, Demon chiar nu se pricepe a fie romantic cu o fată și habar nu are cum să facă o întâlnire frumoasă. De exemplu , în una din întâlnirile noastre la un restaurant de lux ,modul de servire al chelnerului a fost unul puțin mai intim ,prin apropierea mai multă de mine la servit, totul bine și frumos ,însă Demon a luat asta ca fiind ceva foarte vulgar ,credea că chelnerul vrea să se apropie de mine și pumnul lui Demon ,,a aterizat" fix în fața chelnerului. Da ,asta nu e deloc amuzant ! Dar nu ați auzit continuarea.... După ce am fost dați afară din restaurant Demon a crezut de cuvință că manierele sale învățate de pe internet , îl vor ajuta la întâlnirea cu mine ,a fost dezastru ! Un dezastru frumos ! Afară ploua tare ,deja eram uzi din cap până în picioare și în rest să ocolim o groapă plină de apă , sfaturile după internet l-au condus pe Demon la situația să își dea sacoul său jos de pe el și apoi să îl pună fix în groapa plină de apă ca eu să pot trece .Parcă nu eram uzi și parcă nu puteam trece pe lângă !
Sacoul sincer nu a ajutat la nimic , gropa era prea mare și sacoul s-a adâncit pe fundul groapei,nici nu se mai observa acel sacou...
Majoritatea întâlnirilor sale au fost pentru el un eșec complet.. Însă pentru mine au fost momente deosebite petrecute cu persoana iubită.
Alya ,prietena mea ,nu prea înțelege relația noastră, ea este mereu agitată, nu știu de ce...., am petrecut timp cu ea la fel ca și cu Demon.
Poate vă întrebați acum care este prezentul meu ? Ei bine ,acum aștept în fața școli, după o perioadă destul de mare în care am avut vacanță, am revenit astăzi la facultate . Ce caut în fața facultăți? Pe Demon ,aștept pe Demon ,este mai rău decât o mireasă !
Nu trebuia să mă aștepte el pe mine ,nu eu pe el ? La noi chiar totul este opus !
Privesc spre capătul străzi, zăresc trupul iubitului meu care merge rapid spre mine. În final ,a ajuns !
- Îmi pare atât de rău, Îngerule ! A fost trafic pe drum.... se scuză Demon.
- Important este că nu am întârziat, nu-i așa? îl întreb eu.
Mâna lui strângă în mod bizar stătea,,ascunsă" la spatele lui. Ce ține în acea mână?
- Ascunzi ceva de mine ? îl întreb eu.
- Ce ? Aaa..... Niciodată nu voi ascunde nimic de tine ,excepție fiind cadourile mele pentru tine . adaugă el .
Mâna lui stânga iese din ascunzătoare și privirea mea cade pe un trandafir roșu. Demon chiar este un romantic ,fără să știe!
Îmi întinde trandafirul și eu îl iau în mână , atât de drăguț gestul său !
- Îți place ? mă întrebă el.
- Normal că da ! Deci de asta ai întârziat tu ? Ai fost să îmi aduci un trandafir.
- Pentru tine orice ! Însă cum e început de facultate după atât de multă vacanță ,eu zic că meriți unul și meriți și mai mulți pentru că ești femeia ce o iubesc și o voi iubi toată viața cât voi trăi! Nimeni nu v-a putea schimba asta !
Îi plasez un sărut pe obraz ridicându-mă pe vârfuri ,el este destul de înalt fața de mine ,abia am reușit cât de cât sa ajung,bine cu puțin ajutor din partea lui , s-a aplecat înspre mine.
- Deci ,mergem ? îl întreb eu.
- După tine ,regina mea ! spune el .
- Desigur că da ,regele meu !
Mă înclin puțin în jos ,exact la fel ca în timpurile medievale , râdeam amundoi apoi de sceneta noastă. Pășim împreună spre clasa noastră, uimirea elevilor acestei facultăți pică pe mine și Demon, aparent nu le vine a crede că ne ținem braț la braț și mergem spre clasă . Nu știau de relația noastă, acum sigur știu!
- Prea multe priviri pe noi ,nu crezi ? îi zic eu .
- Dacă vrei îi las fără ochii ,dacă te deranjează !
- Nu e nevoie ! Lângă tine nimeni nu mă deranjează.
Intrăm în clasa sub privirea colegilor noștri destul de curioși , ne despărțim, eu mă duc lângă Alya și Demon lângă Skin ,privirile noaste se intersectează chiar dacă suntem puțin separați.
- Credeam că nu vei ajunge la timp ! adauga Alya.
- Am ajuns din câte vezi, chiar la fix aș zice .
- Ai dreptate !
Ora începe, aștept cu nerăbdare finalul cursurilor , abia aștept să petrec timp cu Demon după ore . Orele în sine au fost atât de interesante ,cât și de plictisitoare . Cursurile au decurs normal, pauzele le petreceam cu Demon , Alya stătea cu Skin.
Pare o răceală între mine și Alya ,dar nu este ,acum având împreună iubiți suntem puțin mai separate ,dar prietenia nostră tot aceiși este.
Orele s-au terminat cu bine ,Alya a plecat grăbită către noul ei serviciu ,da,s-a angajat , eu aștept pe Demon care vorbește cu Skin lucruri de băieți . Discuția lor se termină ,Skin pleacă ,Demon vine la mine.
- Îmi cer scuze ,Îngerule ! S-ar fii supărat pe mine de nu vorbeam cu el... adaugă Demon.
- Nu ai de ce îți cere scuze , același lucru pățesc și eu cu Alya. Te înteleg !
- Unde mergem astăzi ?
- Nu am nici o idee...
- Ce spui să facem un picnic?
Mă bufnește răsul ,gândindu-mă la Demon ,el tipul ,,fioros" mergând la un picnic . El se uită la mine confuz.
- Tu la picnic ? Am trăit să o văd și pe asta !
- Chiar de nu este genul meu , atâta timp cât știu că ție ți-ar place ,de ce nu mi-ar plăcea ?
- Ai face asta pentru mine?
- Normal .
Demon chiar s-a schimbat ..... E cu totul altă persoană ,nu știu dacă e bine ,dar sunt sigură că nu doar eu am observat asta . Dragostea chiar schimbă un om!
Ieșim din facultate și mergem la supermarket , vom face cumpărături pentru picnic.
- Să luăm o sticlă de vin ? întreabă el.
- Ne vom îmbăta ?
- Nu , nu am asta în cap . Bem puțin!
- Bine. Ce ar fii să luam niște lumânări parfumate ?
- Pentru ?
- Pentru a părea mai romantic ,Demon!
- Da , bine ai gândit !
Demon face ce poate să fie iubitul perfect , însă să nu uităm că este băiat ,normal că nu mereu se gândește la lucruri romantice , acum se gândește la băutura numita vin.
După ce am terminat cumpărăturile am mers spre zona unde se ține locurile de picnic . Destul de aglumerat pentru ziua de luni . Atât persoane trecute de a doua vârstă ,cât si studenți ca noi.
Locul unde am ales eu și Demon să stăm este lângă un lac , zona dedesuptul unui copac , umbra este prezentă ,dar printre crengile copacului mai se zăresc câteva raze de soare.
- O zi perfectă pentru picnic ! Nu crezi ,Demon? îl întreb privindu-l.
- Chiar am ales un loc bun !
- Nu vezi esențialul ? Uite la peisaj !
- E drăguț !
Mă sprijin pe el imediat ce s-a pus jos pe pătură. Privim împreună liniștiți peisajul de la lac.
Zilele sunt mai speciale lângă persoana potrivită, asta simt de câte ori Demon se află în apropierea mea .
- Ce planuri ai mâine? mă întrebă el.
- Nimic special , doar niște cumpărături. De ce ?
- Pai mă gândeam că poate e ceva ce mă v-a atrage,dar cumpărături, nu mulțumesc!
Râd de cuvintele lui ,chiar urăște cumpărăturile se observă destul de bine asta.
-Atunci ne auzim la telefon iubire! adaug eu.
- Normal ,dragostea mea !
Totul se schimbă din ce în ce mai mult de când sunt cu Demon , văd lucrurile total diferit , însă îmi place asta.
A trecut mai bine de două ore de când stăm la acest picnic ,însă trebuie să mai mergem și acasă.
- Plecăm? îl întreb eu.
- Dacă asta vrei ,porunca ta îmi este lege ,regina mea !
- Regele meu scump îmi face pe plac mereu... presupun că vrea un sărut.
- Normal că vrea!
Mă apropi de el și buzele noastre se fixează una pe alta , mișcările nostre pasionale din actul sărutului îmi provoacă mie ,,fluturi în stomac" .
Iubirea se simte diferit , dar ea este destul de frumoasă.
Strângem lucrurile și plecăm spre casă, ziua asta a fost destul de frumoasă. Ajunși acasă vorbim prin mesaje și adormim în același timp cred .
CITEȘTI
HЕART HAUNT
RomanceFacultatea locul cel mai bun pentru a îți forma noul viitor, prietenii noi si viața nouă. Toți tineri visează să studieze la New Music School, cea mai bună facultate din Chicago, însă puțini au norocul sa ajungă acolo. Dar acest lucru nu o împiedică...