இA๓ℊℯℓஇ
5 aprilie 2009, Ce îți păsa de mine?
Mă trezesc din pat , Demon doarme profund de nu a simțit nimic. Întoc corpul meu spre el și îl privesc dur, îmi iau poziția mea serioasă și încep:
- Presupun că ar trebui să te trezești, Demon! DEMON !!! spun eu mai mult țipând .
Îl privesc cum sare din pat și caută ceva în buzunarele imaginare de la boxeri lui, dar își dă seama târziu că nu are buzunare. Se trezește din starea de somn și revine pe pământ. Apoi se uită la mine , din nou privirea lui fără sens.
- Ce tocmai încerci să faci ? De ce m-ai trezit la ora asta? Și de ce țipi? se vaită
de dimineață încă, habar nu are ce îl așteptă în ziua asta se pare.
- Ai uitat ce mi-ai zis aseară? îl întreb.
- Ce? mă întrebă curios.
- Astăzi vom merge la consult cu Ava! Ai zis că poți rezolva asta ,fără programare ! Să te văd! îl provoc eu.
- Deci așa joci,nu? Așa vrei să îmi ,, storci nervi" ,nu ? Bine! își ia în mână îmbrăcămintea din dulap și se duce spre baie să se schimbe.
După o ora suntem gata , Ava îmi este încredințată din mâna unei menajere .
Plecăm spre cabinetul medicului cunoscut de noi , abia aștept să îi văd fața când nu va obține un consult .
Drumul a fost unul destul de liniștit, niciunul dintre noi nu am scos un cuvânt, chiar și Ava a adormit tot drumul până la destinație. Coborâm din mașină, eu împreună cu Ava și Demon singur pe el. Ajungem în fața ușei doctorului și îl văd pe Demon cum bate în ușa și o deschide ușor, eu și Ava îl urmăm tăcute. Să vedem ce faci acum !
- Bună ziua , domnule doctor Akin ! Ne scuzați pentru absența noastră ieri de la programare , am avut ceva probleme familiare și am dori din suflet să știm dacă aveți un loc pentru noi astăzi!spune asta așa de calm Demon.
- Îmi pare rău, dar nu am nici un loc liber, însă vă pot programa peste două zile . adaugă doctorul Akin dur.
- Cred că nu m-am făcut înțeles...... Doresc o programare fix astăzi , nu în alta zi ! și începe să iasă ușor nervii din Demon ,îmi place asta !
- Domnule , îmi pare sincer rău, dar nu am locuri libere astăzi! repetă doctorul pe un ton serios și calm.
- Demon, haide ! Venim la programarea medicului ! adaug eu.
- Veți face loc în timpul vostru domnule doctor Akin ! Dacă nu veți face un loc astăzi , mâine veți pregăti demisia, vă cunosc șeful destul de bine , nu mă faceți să vă las fără un serviciu ! spune Demon amenințător spre medic.
- Cred că este momentul potrivit pentru programarea voastră! adaugă speriat ca de bombe domnul doctor Akin.
- Așa mă gândeam și eu ! spune asta Demon ,întorcând privirea spre mine ca și cum mi-ar spune că el chiar poate face tot.
O așez pe Ava pe patul unde face domnul doctor controlul și eu și Demon luam loc pe scaunele destinate părinților. Spre să terminam curând !
Demon se ridică și depune un dosar pe biroul doctorului . Ce este acel dosar ?
Doctorul citește ce este în dosar fără a pune întrebări și deodată se uită speriat spre noi doi . Ce a pățit?
- Deci nu este copilul vostru ? Dar nici protecția copilului nu este implicată în acest caz și doar o tutela dată la voia întâmplări domnei Angel face diferența? Ce este acest joc domnule ?
- Domnule doctor asta înseamnă că sunt gata să îți plătesc cât vrei numai să îți ții gura! adaugă Demon.
- Dacă sunt prins în acest caz de justiție sunt terminat , nu particip la așa ceva ,nimeni nu va face asta ! zice el.
- Nimeni nu va știi asta înafară de noi !
- Orice accept ,dar asta este o infracțiune ce trebuie să o raportez imediat justiției, aveți de ales ori eu , ori voi? zice doctorul dur.
- Tu vrei să mai trăiești? îl întreabă Demon pe medic.
- Îmi pare rău ,dar nu acopăr acest caz special . Alegeți voi ! zice doctorul.
Deci să înțeleg că actul care l-am primit de la prietenul meu nu mă ajută să am tutela Avei definitiv.... Ce fac acum?
Mă uit tristă spre Demon care este plin de nervi, însă are dreptate domnul doctor , nu pot sta cu Ava , sigur o familie care își dorește așa un copil bun ca ea o caută acum ......
- Bine domnule doctor Akin ! Să spunem că anunțăm justiția, de unde știu eu ca Ava nu va ajunge într-un orfelinat ? Dacă nu o va vrea nimeni? Eu am promis prietenilor mei că am grijă de ea ! Nu îi pot dezamăgi! zic eu.
- Atunci găsiți un loc ! Găsiți o familie adevărată, nu una falsă! adaugă el.
- Dacă suni autoritățile acum , nu avem timp să facem asta ! adaug eu .
- Ce crezi că faci ? mă întrebă Demon.
- Ce trebuia să fac de la început! Nu vezi îi stricam viitorul ? Tu o folosești pentru a fii mai presus în afacerile tale murdare ,iar eu o folosesc să acopăr viața și gândurile mele , nu este normal , noi nu îi putem fii părinți! Nu putem avea grijă de noi ,dar de ea ... adaug eu nervoasă.
Se uită în gol, dar în cele din urmă mă aprobă, știe că am dreptate.
- Cunosc pe cineva care își dorește un copil , sunt proaspăt căsătoriți și nu pot face copii, Angel tu ai o mică aprobare că ești puțin mai presus de protecția copilului, adică dacă îi găsești un cămin stabil , nu mai este necesar să ajungem în fața judecătorului. Poți face o faptă bună și poți face două părți fericite!
adaugă doctorul blând.
- Aveți dreptate , asta voi face ! Este cel mai bine așa . Vorbiți cu prieteni dumneavoastră spuneți-le că sunt de acord dacă și ei îmi jură că vor avea grijă de Ava pe tot parcursul vieții ei.
adaug eu către medic.
- Mă duc să îi sun, rămâi aici! aprob din cap și el pleacă rapid spre ușă.
- Chiar ești sigură că poți sta fără Ava ? mă întreabă Demon .
- Voi fii bine , ea va avea în final un cămin adevărat, lângă niște oamenii care au nevoie de un copil , ei sunt pregătiți pentru ea , nu ca noi .
- Ai dreptate și tu ! Dar vei fii fericită așa? mă întreabă el.
- Da.
Nu voi fii fericită pentru că m-am obișnuit cu Ava ,dar nu o pot condamna la o viață lângă o persoană bolnavă care poate pleca oricând de pe pământ și lângă un mafiot care preferă mai mult banii și faima decât un copil , Ava are nevoie de niște părinții adevărați...
Noi nu suntem aceia! Boala mea se existinde pe zi ce trece , nu voi mai continua mult ,dar Ava are tot viitorul în fața și sunt sigură că așa va fii.
Ușă se deschide pe ea intra medicul Akin, destul de fericit se pare.
- Vor veni acum cu poliția și un avot să o ducă la casa lor și să fie o familie, aveți timp să vă luați la revedere de la ea. spune doctorul serios.
Aprob din cap și eu și Demon mergând spre patul unde am lăsat-o pe Ava.
O iau în brațe și mă uit în ochii ei pentru ultima oară , dacă nu eram în stare în care sunt sunt sigura că te luam acasă cu mine , dar nu în viața asta...
- Ava promite-mi că ai să te acomodezi cu noua ta familie și că o să mă faci mândră în toate alegerile bune care o să le faci, alegeri care eu nu am apucat să le fac ca si tine și nici nu cred că mai apuc..... zic eu spre Ava, deja îmi apar câteva lacrimi, dar voi fii bine.
- Să ne faci mândri Ava ! Să crești mare și frumoasă ! adaugă Demon.
- La revedere , odorul meu ! după ce spun asta o las pe Ava în brațele lui Demon și plec spre biroul doctorului unde las biletul de la prietenul meu și plec din cameră mândră și cu sufletul împăcat de fericirea Avei.
Sunt apucată de mână când vreau să îmi șterg lacrimile, mă întorc și îl văd pe Demon destul de concentrat spre mine.
- Ești sigură de asta ? Adică noi putem continua ce făceam și sigur o luam pe Ava cu foaia aia din mâna oricărui judecător din țara asta. Ești sigură?
- Sunt foarte sigură, Demon ! Așa este cel mai bine pentru Ava și pentru noi.
- Nu știu de ce nu te cred ,dar să o lăsăm așa , hai să ne întoarcem acasă.
Mă dau câțiva pași în spate , Demon se uită nedumerit la mine .
- Nu mai vin la tine ! Îți mulțumesc de ajutor și pentru tot ce ai făcut pentru mine și Ava și singur mă urăști pentru alegerea mea , adică nu o să mai fii văzut bine ,dar într-o zi poate chiar o să
ai un copil al tău care te va face iar ,,rege pe tronul tău ". Drumul nostru se termină aici !
- Ce ? Lasă glumele și hai acasă!
- Nu este nici o gluma, Demon!
- Tu chiar vrei să mă înnebunești,nu ?
- Sunt eu ,, dementă" pentru amundoi, nu vreau să mai fie și o altă victimă așa.
- Stai puțin! Ce ai vrut să spui atunci când ai zis lui Ava că nu crezi că mai apuci să faci alegeri ? adaugă el.
- Nimic! Nu contează asta! La revedere, Demon! Mulțumesc pentru tot!
Trec pe lângă el rapid, mă îndrept spre ieșirea din spital și mă duc în stația de taxi-uri , aștept să apară un taxi care să mă ducă la prima clinică care o văd în cale, ziua asta a fost foarte stresantă pentru mine , trebuie să mă refugiez la clinică până îmi dispărea ,,cicatricea din suflet". Îl văd pe Demon care vine destul de dur spre mine , imediat apare și un taxi , alerg spre taxi și mă sui în el, dau indicațiile șoferului ,dar șoferul nu reușește să plece în fața mașini stă Demon. Se așează pe locul din dreapta al șoferului ,fără a spune nimic.
- Domnule îmi pare rău, dar deja am o clientă! spune șoferul taxi-ului.
- Eu zic să apeși acelarația unde a vrut domnișoara din spatele tău dacă nu vrei să te împușc. spune Damon scoțând pistolul și îndreptându-l către capul șoferului.
- Ești nebun? Ce faci ? țip eu la el.
- Poate vreau și eu să mă relaxez unde o faci tu de ești atât de împăcată cu situația că Ava nu mai este cu tine. Deci unde zicea ea că se duce ,șoferule ? îl întreba Demon pe șofer.
- Nu e treaba ta ! răspund eu în locul șoferului.
- Spune altfel te împușc! adaugă el dur
- Ba nu va spune nimic , nu este treaba ta și vezi ca ești în taxi-ul nepotrivit , deja acest taxi are un client ! adaug eu ca el să nu afle de clinică.
- Acum are doi clienți cu același drum se pare ! spune el.
- Bun, atunci du-mă la primul hotel care îți iese din cale ,domnule șofer! adaug eu spre șofer,sperând să nu spună de clinică, sper ca și Demon să se lase.
- A schimbat ruta, spune altfel mort ești! zice el apăsat spre șofer.
- Da , a schimbat ruta , nu mă omorî, te rog , am copii acasă! adaugă șoferul.
- Care a fost prima rută a ei ? întreabă.
- Eu plec ,rămâi cu șoferul! Am să mă duc la alt taxi ! adaug eu hotărâtă.
- Nu pleci nicăieri! spune Demon apăsând pe buton de închidere a ușilor mașinii.
- De ce îmi faci asta ? Ce vrei de la mine ? Ce îți păsa de mine? țip la el.
Coboară din mașină fără a mai spune nimic și pleacă grăbit . Unde se duce?
De ce nu a răspuns la ce l-am întrebat?
- Până la urmă unde mergem ? mă întreabă șoferul curios.
- La clinică!
Taxi-ul a plecat în final după loc, trebuie să ajung la clinică și Demon îmi îngreuna situația, noroc că am reușit cumva să îl fac să nu mai stea pe capul meu.....măcar Ava va fii fericită cu noua ei familie!
Ajunsă la clinică , plătesc șoferul taxi-ului și intru în centru. La recepție este o doamnă serioasă care se uită pe telefon, nici nu observă că are un client .
- Mă scuzați, doresc și eu o internare. mă adresez eu ușor.
- Numele , vă rog ! spune ea rapid.
- Angel Smith...
- Da te -am deja în memoria computerului se pare că în toată țara ești recunoscută cu boala ta rară, nu credeam că am să te văd vreodată.
- Norocul , ce să facem ?!
- Camera 66 este pregătită pentru tine , va veni o asistentă să te ajute și un doctor pentru consult.
- Mulțumesc mult !
- Cu plăcere! adaugă ea.
Ajunsă doamna asistent mergem deîndată spre camera unde voi petrece ceva zile, sper din suflet să mă pun pe picioare cât mai repede ! Deja nu mă simt prea bine....
CITEȘTI
HЕART HAUNT
RomanceFacultatea locul cel mai bun pentru a îți forma noul viitor, prietenii noi si viața nouă. Toți tineri visează să studieze la New Music School, cea mai bună facultate din Chicago, însă puțini au norocul sa ajungă acolo. Dar acest lucru nu o împiedică...