Spital

700 48 6
                                    

                     இĐξм¤πஇ

03.02.2009, În căutarea ei.

  

Trag fumul de țigară în plămânii mei,gândul meu stă la absența Îngerului de la școală, cât și izolarea ei bruscă fața de toți în special de prietena ei Alya. Ridic paharul plin de vin și îl clatin dintr-o parte în alta.
Clubul unde mă aflu acum e plin de fete îmbrăcată indecent, oamenii periculoși și drogații care sunt ca de obicei în lumea lor.  Cum am ajuns aici nici eu nu știu, dar de când nu am mai văzut pe Înger parcă nu îmi găsesc locul nicăieri unde m-aș duce. Locul pe care sufletul meu îl avem mai mereu în orice club mă duceam , acum toate locuriile care le frecventez nu îmi mai inspiră liniștea de alta dată.
Telefonul meu sună neașteptat. Cine să fie la ora 2:00 noaptea? Cine nu are somn?  Prind telefonul în silă pe ecran apare numele lui Vlad. Sigur ceva nu e în ordine, mereu sună să mă anunțe urgențe.
- Spune Vlad ! spun eu răspicat spre el.
- Prietene , mă bucur să te aud ,însă trebuie să vi la conacul Smith. Deși nu l-am găsit de mult timp ,practic în noaptea asta s-a întâmplat ceva straniu.
Hades e o torță de foc ,nu își găsește deloc sora. Trebuie să vi! trezește el din liniștea mea.
Conacul Smith ,deci ? Îngerul are probleme ! Trebuie să o ajut să scape de ele ,sper să ajung cât mai repede.
Închid telefonul fără să ascult ce mai spune Vlad. Merg spre ieșire din club grăbit, toată lumea e mirată că plec așa devreme , în general stau până dimineața. Mă sui la mașină și pornesc rapid spre Hades și a lui soră!
Ajuns la Conac sunt întâmpinat de doi gardieni ,însă îmi e lene să explic și scot pistolul din buzunarul de la spate și îi împușc pe amundoi.  Mereu m-am priceput la țintă! Intru rapid în interiorul conacului și merg spre camera unde glasul nervos a lui Hades se aude.
- Cum se poate să nu îmi fii văzut nimeni sora? întreabă el pe Can.
- Cum se face că nu știi nici de tine, dar de sora ta ? adaug eu.
Can și Hades mă privesc mirați, dacă Îngerul pățește ceva ,îi omor !
- Tu ce cauți aici ?întrebă Can.
- Îmi era dor de datoria mea și credeam că ajunge în mâinile mele în seara asta! spun eu zâmbind spre ei.
- Te rog ,măcar în seara asta, lasă-ne! adaugă Hades speriat.
- Era normal să nu aveți banii! Nu era de mirare,dar poate nu vreau să vă las în seara asta ! zic eu zâmbind.
Hades vine spre mine grăbit, a prins tupeu de când nu a mai luat bătaie.
- În seara asta trebuie să îmi găsesc sora și nepoțica, nu îmi sta în drum, Demon!
spune Hades spre mine dur.
Nepoțica? Dar cum ? Mai are o soră înafară de Angel? Oare ea știe asta? Și cum de sora lui nu are grijă de fetița ei? De își face el griji de ea . Se întâmplă ceva aici și eu nu știu, dar aflu repede.
Hades dă să plece grăbit sub privirea mea și a lui Can din încăpere,însă ridic din nou arma mea din buzunar spre Hades.
- Nu pleacă nimeni de aici până nu aflu tot ! zic eu.
Can și Hades se întorc mirați spre mine , ochii lor înpăienjeniți de frică se uită atent spre mine.
- Ce încerci să faci? Am zis îți dau datoria după ce îmi rezolv treburile! adaugă Hades.
- Puțin îmi păsa de datorie! De când ai tu nepoată, mă rog ? îl întreb eu.
- Ce te interesează pe tine asta? îmi aruncă el o privire curioasă.
- Spune altfel vă împușc și aflu singur ! De când ai tu nepoată ? zic eu dur.
- De când Angel este mamă, de atunci am eu nepoată! cuvintele lui mă fac să las pistolul din mână să cadă jos.
Angel e mamă? Dar cum ? Cu cine? Cad sprijinit de peretele din spatele meu ,sub privirea lor. Gândurile mele sunt împrăștiate, Angel are un copil.... Alya oare știe de asta?
- Nu ți-a cam picat bine răspunsul, oare de ce ? întrebă Can.
- Eu plec,nu am timp să mă uit la dramele lui ! zice Hades și pleacă.
Imposibil! Angel e mamă? Părea atât de inocentă și ea era chiar mai vulgară decât toate din facultate ? Nu pot să înțeleg asta ! Can mă privește confuz.
- Vei sta așa toată noaptea ,Demon? zice el zâmbind.
- Angel nu are copil ! Nu e posibil! zic eu spre Can.
- Posibil este pentru că ne-am trezit cu ele la ușa și eu și fratele ei care nu știa de așa zisa lui nepoată! adaugă el.
- Sigur există o explicație la asta ! zic eu.
- Explicație s-au nu ,cumva pare că te-a derutat aflarea lui Angel ca mama ,dacă nu cumva...? se uită el la mine.
- Nu cumva ce ? mă ridic eu de jos și mă uit spre el.
- Micuța Ava este cumva opera ta și a lui Angel ? adaugă asta el.
Dacă nici ei nu știu cu cine a proiectat Angel acea fetița Ava ,atunci dacă cel care trebuia să fie lângă Angel ,nu este ,nu aș zice că nu mi-ar prinde bine un loc lângă ea , practic așa o țin pe Angel departe de fratele ei și secretele lui care ar putea afecta sănătatea Îngerului.  Și până aflu, ce a făcut Îngerului de are copil ?
- Ai de gând să răspunzi la întrebarea care ți-am pus-o? întreabă Can.
- Dacă spun că e fata mea și în calitate de mafiot, Angel trebuie să stea cu soțul ei ,ce face Hades ,moare că nu mai are pe sora lui cu bani aproape ? zic eu .
Fața lui Can se întunecă ,aruncând spre mine o privire urâtă. Începe spectacolul!
- Nu are cum să fii tu tatăl lui Ava ! zice Can derutat de situația în care se află.
- Ce te miră ? îl întreb eu.
- Păi, nu are cum! Angel nu ar fii nebună să facă copil cu unul ca tine! țipă Can spre mine.
- Și dacă e nebună?îl întreb eu zâmbind.
Se uită la mine atent și furios, presimt că o să vrea să ne certăm ca niște femei ,însă nu sunt genul ăsta eu .
- Dacă tu ești tatăl lui Ava.... Și Angel a făcut cu tine copilul....atunci cum se face că nu știi de prezența lui ? mă întrebă pe mine Can.
Știam eu că prostul ăsta are și minte uneori ,însă sper să o piardă rapid.
- Păi ce te miră? E sora lui Hades doar ,are secrete și ea ca și el. Spun eu.
Plec din camera și îl las pe Can în gândurile lui ,drumul meu e sigur ,trebuie să ajung la Înger ,înaintea fratelui său.  Oare unde este ? Presupun că având un copil mic cu ea nu poate merge departe. Întrebarea este de ce a plecat?  De unde să încep căutarea?
Deodată îmi vine în minte o idee destul de bună aș zice.  Scot telefonul din buzunar și apelez pe nimeni altul decât un vechi prieten de al meu ,numit  Tom. Tom se ocupă cu camerele de filmat ale orașului.  Supraveghează orice mișcare care se întâmplă în oraș, atât pe durata zilei cât și pe durata nopți. 
Convorbire telefonică:

- Alo? aud vocea lui Tom.
- Tom ,prietene ! Sunt eu ,Demon! îi spun eu direct.
- Demon? Presupun că este ceva foarte important de mă suni la ora asta.
- Chiar este ! adaug eu.
- Ascult orice îmi spui ! zice el.
- Păi știi, vreau să cauți ceva pe camerele de supraveghere ale orașului. Mai exact caut o fata care a dispărut... spun eu spre el.
- Trimite-mi datele ei și locul unde se afla prin sms , apoi eu am să caut și îți spun tot ce văd.  adaugă el.
- Super! Îți trimit imediat tot ! spun eu .
Închid telefonul și deîndată scriu datele care le am despre Înger.  Sper să o găsesc înaintea fratelui ei !

............................................................................

După 30 minute ....

Aștept nerăbdător acel mesaj de la Tom despre Înger de mai bine de câteva minute, pare că s-a dus o eternitate de când am vorbit ultima data cu Tom.
Deodată telefonul meu vibrează, îl ridic de pe scaunul din piele al mașinii mele. Pe ecran apare numele Tom , bun mesajul de la Tom a apărut în final.
Citesc mesajul atent și se pare că drumul Îngerului a dus spre final la spitalul central. Dar ,atunci înseamnă că este la spital ? Ceva s-a întâmplat și mai mult ca sigur voi afla !
Pornesc mașina spre spitalul central , sper să găsesc locul unde se află în acel spital multe cabinete private sunt deschise. 

............................................................................

Ajung în final la destinație, cobor din mașină și mă uit atent să fiu sigur că nu sunt urmărit.  Intru în spital și caut numele ei la recepție, unde sunt ghidat spre un salon de internări.  Se pare că nu e într-o stare bună Îngerul!
Ajuns în salonul care trebuie îmi fac liber printre paturile goale și într-un final ajung într-o încăpere goală unde se află două paturi unite, chipul Îngerului se definește complet  lângă ea este poziționat un bebeluș, după hainele roz se vede clar ca e fetiță. Am găsit-o!
Mă apropi de ele ușor, fără să fac mult zgomot. Îngerul are o perfuzie la mâna dreaptă, iar cea mică se uită cu ochii ei albaștri spre mine. Se pare că cineva nu are somn! Deodată când încerc să ajung mai aproape de pat  sunetul puternic de plâns de bebeluș își face apariția în tot salonul. Îngerul sare că arsă din pat și face contact direct cu ochii mei.
- Demon, ce cauți aici?mă întrebă ea.
Se uită spre fetița ei și o prinde în brațele ei. După ceva timp fetița nu mai plânge și Îngerul se uită urât spre mine.
- Ai de gând să îmi spui ce cauți aici ?zice ea ușor să nu sperie fata.
- Păi vezi tu .... cam toată lumea te caută. zic eu ușor.
- Toată lumea fiind așa zisul meu frate? mă întrebă ea.
- Ai ghicit ! îi răspund eu.
- Nici să nu îl mai văd în fața mea! zice ea dur.
- Cineva supărat? o întreb eu.
- Spunei să nu mă mai caute ! zice ea .
Privirea ei fuge spre fetița din brațele ei care din fericire pentru noi a adormit.
- Din câte observ cam ești supărată pe fratele tău.
- Nu e fratele meu ! zice ea dur.
- Din câte știam eu ,este ! De ce spui că nu e?zic eu.
- Pentru că familia lui sunt averea mea ,nu eu ca soră .  adaugă ea tristă.
Sufletul meu o ia razna, Îngerul știe de planul fratelui ei ... Deci , a aflat adevărul..... Adevărul a cam durat de a ajuns la final.... nu pot să cred...
- Știu ce zici ! mă uit spre ea.
- Tu știai? mă întreabă.
Încerc să feresc privirea ,dar sincer mă simt prost că am ascuns asta de ea.
- Da știam,  dar nu voiam să îți fac starea să se afecteze mai mult, de asta am și avut totul sub control. zic eu.
- În ce sens ? întrebă ea.
- Nu putea îți face rău ,deoarece sunt datori la mine și chiar nu voiau să mă fac mai rău... zic eu cu subînțeles.
Își ferește privirea de la chipul meu , se pune pe gândit destul de tristă, nu aș vrea să pată ceva din vina altora.
Se întinde pe pat lângă fetița sa , se întoarce cu spatele la mine și o văd cum își închide ochii ,cred că este prea obosită să gândească, tratamentul administrat de medic își face datoria se pare .
Adoarme la scurt timp după asta și eu rămân pe canapeaua de lângă ele . Adorm ei eu de la oboseală ușor și brusc cad în lumea viselor împreună cu ele.









HЕART HAUNT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum