Frică

98 11 0
                                    

31 ianuarie 2020 , Sunt o altă persoană....


                      இζłℓł†ħஇ

Deschid ochii și privesc tavanul alb , privesc prin cameră și nu mai văd pe nimeni.  Doar eu și cu mine....
Trăiesc cel mai rece coșmar pe care aș putea să îl am ....
Mi-am pierdut  ,,puritatea " cu un necunoscut în hotel și la câteva ore distanță am fost violată de ,, salvatorul meu". Ce soarta pe mine ! Și acum ce fac? Viața mea e întoarsă pe dos!
Persoana în care aveam cea mai mare încredere m-a violat.... Și acel  necunoscut.... cine era el ?
Gândurile pun stăpânire pe mine și fără să observ în fața patului apare Damian . Mă privește foarte intens. Ce vrea de la mine ? De ce a venit aici ?
Îmi trag rapid pătura pe mine și mă împing în spătarul patului de teamă să nu mai fiu din nou în situație seri trecute. Mă privește tăcut și rece fără a spune ceva și eu îl privesc speriată.
- Se pare că ești foarte tăcută astăzi,  Lilith ...... spune Damian zâmbind.
Se apropie de mine și se așează în pat . Vreau să mă ridic ,însă mă prinde de încheietura mâini și mă trage spre el.
- Vrei să fugi undeva ? mă întrebă el.
Nu îi răspund , capul meu începe să tremure de la frica ce o am fața de el.
- Sper că nu vorbesc cu pereți! adaugă el pe un ton ridicat.
Vreau să plec departe de el ,departe de tot ce mi se întâmplă în viața asta . Dar cum să fac asta ? Ce mă fac acum ?
Mâna lui se înfige în bărbia mea și mă trage spre el . Forțat fără să vreau buzele noastre fac contact , mă mușcă de buze să deschid gura ca el să poată efectua un sărut pasional. Cedez forțat ..... El este mai puternic decât mine !  După ce inițiază sărutul , buzele sale ajung pe gâtul meu și într-o fracțiune de secundă o mușcătură își face apariția.  Lacrimile mele cad pe obrazul meu , mă doare.... Dar sunt precum o ,, stâncă " , speriată de tot ce mi se întâmplă.... nu mă mișc deloc.
Pun mâinile mele pe pieptul său și mă împing de lângă el . Mă prinde de spate și forțat îmi așează capul pe pieptul său.
- De ce îmi faci asta ? îmi fac curaj eu și îl întreb.
- Nu e treaba ta ! Plus nu te-a supărat să fi o damă de companie a unui necunoscut , nu te supără nici atingerile mele. zice el.
- Nu sunt o curva Damian ! spun eu pe un ton ridicat .
- După două aventuri cu doi bărbați diferiți .... am o singură întrebare pentru tine , ști care e ? întrebă el.
- Nu. zic eu după câteva minute .
- Care dintre noi doi a fost mai bun ? întrebă el curios.
Mă ,, lupt" să pot mă îndepărta de el , cuvintele lui chiar dor rău.... El chiar mă crede o femeie ușoară.. Încercările mele nu îmi sunt de ajutor , el mă strânge și mai tare la pieptul său .
- Ar trebui să răspunzi ! Dacă nu răspunzi îmi dai motiv să cred că nu m-ai simțit prea bine și atunci pot să îți dovedesc a doua oară cum se simte. adaugă el , vorbele lui sunt unele în
,, bătaie de joc " .
Am fost violată o data de el , nu voi permite și a doua oară,  nu pot permite asta. Inima mea bate și mai tare .
- Tu.
- ,, Tu " , ce ?
- Tu ai fost...
- Eu am fost ce ?
- Tu ai fost...
- Am fost ?
- Tu ai fost cel mai bun ! zic eu forțată de circumstanțe.
Începe să râdă , râsul său malefic își face apariția , el își bate joc de mine..
-Ai auzit ce ai vrut , acum lasă-mă!
-Cine a spus că ăsta  e finalul ? întrebă.
- Ce mai vrei ? Noaptea petrecută cu mine.... mi-am achitat datoria salvari mele.... deși e un viol .... eu nu vreau să mai am tangențe cu tine.... suntem chit acum , nu ? spun eu speriată.
- Nu aș zice asta ! Am nevoie de nopțiile astea ,,albe" cu tine , m-am simțit bine și vreau să mă simt așa până mă plictisesc, după te las să pleci și suntem chit. Ce zici ? zice el dur.
- Nu ! Nu ! Eu cu tine nu mai avem ce împărți! Suntem deja chit ! Nu ! țip eu spre el și el zâmbește.
-Ai uitat că ești în casa mea! Nu vei părăsi casa asta curând .
- Mă vei tine închisă aici ?
- Da . De ce nu ?
- Nu îmi poți face asta ! Tu nu erai așa....
- Și acum ce vrei să faci Lilith ? Vrei să schimbi ce s-a întâmplat? Nu m-am plictisit de tine, deci rămâi încă a mea.
Cuvintele agresorului și în același timp și ale salvatorului meu sunt destul de dure. El mă ține aici cu el până se plictisește.... Mă tine forțat! Nu vreau asta , nu vreau să fiu escorta lui !
- Am decis eu pentru tine !
- Cine ești tu să decizi ce voi face eu cu corpul meu ?
- Din nou ai uitat în ce loc te afli acum.
El are dreptate sunt deja în iad și nu am scăpare, dar un miracol mă mai poate salva și de data asta...
Se ridică din pat și pleacă . Eu nu pot face asta ! Nu vreau să fiu escorta lui !
Cum să scap din acest infern ? Nu am pe nimeni... Trebuie să accept asta ?
Da ,el e salvatorul meu ! Dar nu îmi poate face asta , am încercat sa negociez cu el și tot nu am reușit... acum mă simt de o mie de ori mai în periculos decât am fost vreodată... Ce mă fac ? Nu am cale de scăpare....
Cât despre acel băiat din hotel.... ce mai contează? Sigur nici nu își mai amintește de mine ,nici eu de el și în felul asta seara aia o dau uitari pentru sufletul meu . Dar în situația în care mă aflu acum chiar nu știu cum să scap... Cine să îmi dea o mână de ajutor? 
Deci.... până la urmă.... eu ..... eu ... trebuie să acccept că sunt....o...escorta personala a lui Damian... și să mă rog la univers să nu mai mă violeze....
Îmi urăsc viața !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 15 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

HЕART HAUNT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum