Planul

625 43 4
                                    

இA๓ℊℯℓஇ

03.02.2009, Demon nu este tatăl Avei !

Razele soarelui se ,,aventurează " pe chipul meu , acest lucru duce la trezirea mea rapidă din somnul meu adânc. Ochii mei privesc un tavan alb ,gol, amintirile îmi revin și îmi dau seama că sunt deja la spital. Mă uit în partea dreaptă a mea și o văd pe micuța Ava , încă doarme atât de frumos... Vederea mea se îndreptă pe partea stânga unde văd pe Demon cum mă privește profund. De ce oare nu a plecat?
- Presupun că nu ai mai vrea să vezi pe așa zisul tău frate ! spune Demon .
- Presupui bine! zic eu spre el.
Privesc spre mână mea și văd că nu mai am perfuzie . Dar cum nu am simțiți când mi-a scos-o? Ce somn am avut!
- Cum perfuzie nu mai ai și medicul te-a externat , atunci te simți mai bine să îmi explici ce este cu această fetiță . spune el îndreptând privirea lui spre Ava.
- Este fata mea . Ce să fie cu ea ? îl întreb eu.
- Poate pe fratele tău îl poți păcăli, dar cu mine nu merge Îngerule ! Nu știu a cui este această fetița și nu știu de ce este cu tine și nu este cu părinții ei ,dar știu un singur lucru.... trebuie dusă de unde ai adus-o! spune el dur spre mine.
Nu mă așteptam să nu prindă capcana cum a prins-o Can și Hades .... dar era într-un fel era de așteptat e mai deștept decât pare și se pare că ma prins !
- Zic să vorbim în grădina spitalului să nu trezim pe fetița asta ! adaugă Demon.
- Bine... aprob eu și ne îndreptăm amândoi spre ieșirea din spital.
Ne așezăm pe prima bancă apărută în calea nostră. Lumea din jur ne privește pe amândoi de parcă am fii un cuplu.
- Deci ce este cu fetița, Îngerule ? mă întreabă din nou.
- E datoria mea să am grijă de ea ! Te rog, nu spune nimănui că nu este a mea ! Te rog! îl implor eu pe el din priviri.
- Nu am să spun .... dar am niște condiții... adaugă el și eu îl privesc .
- Orice ! îl zic eu.
- Prima condiție , îmi vei răspunde la niște întrebări! spune el serios.
- Da îți răspund la orice ! îi zic eu.
- Cine sunt părinții fetei ? Unde sunt ei acum ? zice el primele lui întrebări.
Oftez și îmi îndrept privirea în fața pentru a nu mai vedea pe Demon .
- Și aș dori să primesc răspunsul asta mai rapid , eventual azi. zice el.
- Fetița se numește Ava...nu este copilul meu știi deja asta ....eu cu părinții ei am fost cei mai buni prietenii .... însă, părinții ei , au intrat multe încurcături....mama Avei a fost ucisă de unii din oamenii răi.....și tatăl Avei mi-a dat pe Ava, el a fost împușcat în fața mea... fata a rămas cu mine și am fugit de acei ,, monștrii "..... de atunci Ava e la mine... Am promis că voi avea grijă de ea! Și am să mă țin de promisiune! îi spun eu lui Demon cu jumătate de gură.
Demon se ridică după bancă se învârte în jur de câteva ori, apoi se așează înapoi .
- Acei tipi nu au venit după tine? mă întreabă.
- Mi-au pierdut urma...plus nu pe mine mă cauta și pe părinții ei... zic eu calmă.
- A doua condiție a mea este ca tu să spui tuturor că fetița ta Ava este concepută cu mine și eu sunt tatăl... spune el dur spre mine.
Să spun la toți că am făcut pe Ava cu Demon ? Dar de ce ar dori asta ? De ce ?
- De ce ? De ce vrei să fii tatăl Avei? întreb eu.
- Asta nu contează! Dar dacă vrei să țin secretul și ca nu orfelinatul să ți-o ia pe Ava , vei spune ce zic eu ! spune el.
Cuvintele lui mă fac să tremur. Orfelinatul să mi-o ia pe Ava ? Dar nu poate , eu sunt tutorele legal!
- Imposibil ! Eu sunt tutorele legal , eu am actele de tutore ! zic eu și lăsând pe Demon cu gura căscată.
Nu mai spune nimic ,doar se uită la mine urât de parcă ar vrea să mă omoare. Însă sigur nu va face asta !
- De ce vrei să fii tatăl ei ? Cum eu am spus un secret , atunci spune și tu pe al tău! zic eu spre el.
- Îngerule.....știi că eu sunt un mafiot deja..aprob din cap la cuvintele lui.
- Știu deja ! zic eu după o liniște.
- Un mafiot este mult mai respectat când are o familie...deci dacă aș avea o fată , atunci sunt mai respectat și mai de temut... adaugă el.
- Deci vrei o fată pentru reușita ta carieră de mafiot ? îl întreb eu.
- Da .... asta vrea ! Și acum am șansa asta ! spune încrezător pe el.
De data asta mă ridic eu după bancă, dar sunt trasă înapoi de mână pe bancă. Nici să mă gândesc singură nu pot ! Să accept asta ? Ava să creadă toată viața că are un tată, dar el să fie doar panou ? E bine dacă fac asta ?
- Ava va crește...va avea nevoie de părinții adevărați ,Demon....zic eu cu lacrimi în ochii.
- Atunci să îi dăm asta ! zice el.
- Tu nu poți da asta ei ,pentru că tu vei fii ca un panou , un tată panou ,prezent doar pentru cariera lui. zic eu spre el.
Mă privește cu o privire urâtă pe care doar el știe de unde a căpătat-o. Rămân pe poziția mea de fata serioasă.
- Fata va avea orice are nevoie ! Plus fratele tău nu o să mai stea pe capul tău... adaugă el.
- Pot scăpa de așa zisul frate al meu oricând doresc. spun eu.
- Defapt nu vei putea ,deoarece îl voi ajuta eu pe Hades să te ,,terorizeze de cap" ,dacă nu îmi accepți propunerea.
- Ai face asta ? îi spun eu mirată.
- Normal ,nu am ce pierde ,ori mă ajuți tu să fiu un mafiot renumit ,ori te forțez să mă ajuți. cuvintele sale dure mă izbesc în fața ca pe un stâlp.
Mă retrag ușor de lângă el cu intenția de a mă reîntoarce înapoi la Ava. Însă mână mea este prinsă de mână lui și cu puterea lui pe care o are mă întoarce cu fața spre el brusc.
- Ce vrei ? îl întreb eu nervoasă, încercând să îmi recapăt mână înapoi ,dar nu reușesc o ține tare.
- Nu mi-ai dat un răspuns! Vreau să aud acel răspuns ! zice el dur și rece.
- Răspunsul meu este un frumos și minunat ,,nu " pentru tine ! țip eu spre el.
Îmi trag mână din strânsoarea lui , nu reușesc nici de data asta ,când îl privesc văd ochii lui țintiți spre mine ca un glonț, înghit în sec și aștept să văd ce are de gând să facă.
- Dacă tu vrei război cu mine ,atunci așa să fie Îngerule ! o spune ușor și rece.
- Război? Pentru ce ? Nici măcar nu o știi pe Ava ! Lasă-mă în pace!
Cuvintele mele îl cam enervează ,deoarece nu îmi dă drumul la mână nici acum ,mă trage mai aproape de el și mă prinde de talie. Deodată niște pași de oamenii ss aud în spatele meu ,apoi niște sunete precum niște aparate foto le aud . Întoc capul rapid în spatele meu , scăpând ușor din strânsoarea lui Demon. Deodată, văd pericolul care mă aștepta . În spatele meu era vro opt oamenii cu camere în mână, stând cu ochii pe noi . Paparazzi sunt aici ! Și eu sunt în brațele lui Demon, iar ei ne pozează orice mișcare. Este un dezastru ! Deja îi urăsc!
- Domnișoară Smith este adevărat că sunteți într-o relație cu domnul Black? aud o întrebare de la unul dintre reporterii care se aflau în sală.
- Nu este! adaug eu și plec prin mulțumea de oamenii.
Multe întrebări ne sunt puse ,dar nu le răspundem și mergem în camera de spital unde am lăsat-o pe Ava. Demon se ține după mine .
- Acum am intrat într-o problemă și mai mare ,cred că ți-ai dat seama. zice el.
- Despre ce vorbești? îl întreb eu.
- Fratele tău știe unde ești, presa este afară și pot oricând o vedea pe Ava , ei vor pune întrebări cu cine ai proiectat mica păpușică ,vei apărea pe toate ziarele și pe lângă asta nu ai nici un sprijin. Deci ești în probleme! îmi spune el zâmbind.
- Te încântă problemele mele? zic eu.
- Dacă o luăm așa....cam da. spune el.
Mă gândesc la toată treaba în care sunt băgată și sincer încep să îi dau dreptate lui Demon... nu pot să fac singură tot...., dar nici nu pot să explic la presă tot.... Poate că Demon are dreptate .... dacă îl accept un timp și apoi o iau pe Ava și plecam de tot din acest oraș? El mă va ajuta să evadez din ,, jungla" unde sunt , apoi când nu e atent înțelegerea nostră pică și eu cu Ava plecam definitv din oraș. Planul ăsta sigur va merge !
- Poate că ai....dreptate.... Nu îmi e ușor să spun asta ! îi zic eu tristă.
Actoria din mine începe să îmi ,,inunde" corpul , sper să fiu convingătoare în fața lui.
- Deci voi fii noul tată al Avei? adaugă el zâmbind.
Planul merge mai bine decât Mă așteptam, cât despre plecarea mea din lumea asta împăcată, am să trimit un mesaj lui și am să fiu sinceră cu el aproape de finalul meu. Dar până atunci pentru siguranța Avei îmi permit să mint puțin pe Demon și pe restul.
- Se pare că da... adaug eu.
- Deja ești externata din spital ! Dar vom merge pe drumul meu dacă vrei să scăpăm de presă și bârfe rele . zice el.
- Abia aștept! zic eu în bătaie de joc.
O ia în brațele sale pe Ava și eu mă prind de mână lui ca și cum am fii un cuplu împlinit într-un film de dragoste.
Ieșim cu zâmbetul pe buze din spital sub privirea intensă a presei care ne filmează. Fața Avei este acoperită de până să ieșim afară, păstrăm intimitatea Avei a fost planul meu.
Întrebările vin de peste tot, însă noi așteptam întrebarea bombă care în final a apărut.
- Domnule Black sunteți tatăl copilului? spune un reporter.
Demon se oprește din mers și eu la fel.
- Da e fata mea ,iar ea este soția mea ! adaugă Demon.
Toată lumea rămâne mută la ce spune Demon ,până și pe mine ma mirat. Începem să mergem la mașina lui care era în parcarea spitalului , presă cu întrebării după noi și noi fără nici o grijă. Hades sigur vede asta !
Ne suim în mașină toți și pornim la drum spre așa zisa casă a lui Demon. Fiind soția lui e normal să stau acasă la soțul meu ,nu? Observ și privirea intensă a lui Demon pe mine. Dar încerc să o evit cât se poate de mult.
- Am ceva pe față ? îl întreb eu curioasă de privirea lui spre mine.
- Nu , nu ai nimic..zice el.
- Atunci de ce te uiți la mine ?spun eu.
- Ai vederea bună ,deși parea că nu mă vezi.
- Nu ai răspuns la întrebare!
- Trebuie ? mă întreabă el.
- Presupun că da ,mă priveai prea ciudat , sper să nu fie o neînțelegere.
- Poate doar mă uitam la un Înger...
Îl privesc confuză la ce a spus ,nu înțeleg la ce se referă, dar sigur romantic el nu este , dacă încearcă să mă facă să fiu atrasă de el se înșală amarnic , eu nu sunt ca toate jucăriile lui. Sper să nu îi vină ideei de genul !
- Unde mergem până la urmă? îl întreb eu schimbând subiectul.
- La casa mea credeam că știi!
- Cât de departe este ? Merge deja de o oră și tot nu am ajuns. Am ieșit și din oraș sper că știi asta! îi zic eu.
- Casa mea este înafară orașului.
Deodată văd cum întră cu mașina pe o potecă de pădure. Ce căutăm în pădure? Vrea să mă moare s-au ce?
- Ce căutăm în pădure? îl întreb eu.
- Sunt mafiot și mă respect ,pentru protecția mea doar nu stăteam pe un câmp care eram țintă de peste tot.
Va fii o plimbare lungă până la casa lui din pădure se pare . Suntem mai rău ca în evul mediu. Nu cred că este o idee bună ce am ales !


HЕART HAUNT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum