28 Ianuarie 2020 , O persoană importantă.
இĐξм¤πஇ
Așezat în capul mesei , privind la prietenii mei tăcuți care au venit să participe la ședința grupului nostru de ajutor pentru a scăpa pe Mike din ,, sforile" lui Damian, degust niște vin roșu pentru a îmi începe discursul mult așteptat de amici mei. Sunt aici să le ascult și lor problemele, deoarece nu doar Mike e implicat. Imediat ce eu sunt o parte a trecutului lui Damian , garanatat nimeni care îmi este apropiat ,nu mai este în siguranță.
- V-am adunat aici să vă expun informațiile pe care le-am aflat în cursul zilelor de după sâmbătă până marți(azi). le zic eu.
- S-a aflat ceva și despre femeia din seara de sâmbătă ? întreabă Alya curioasă.
- Din păcate nu am aflat absolut nimic despre ea... adaug eu trist.
- Nu este normal că un tip ca Damian să apară cu o femeie la braț, nu ? spune Vlad.
- Nu , nu este ! În general un terorist ca el nu s-ar comporta așa cu o femeie. Ar uită de ea ,însă Damian chiar a luat-o forțat de acolo. zice Skin.
- Ea chiar este o persoană importantă pentru el ,deoarece nu a lasat-o în urmă . zice Alya.
- Din această cauză pentru a salva pe Mike și pe Ivan din capcanele lui Damian trebuie să o punem în pericol pe Lilith . îmi spun eu planul.
- Crezi că v-a funcționa? întreabă Skin.
- Da. Damian era prea agitat din cauza că Lilith era cu noi. A și grăbit plecarea ei , plus a încetat pe moment confruntarea cu mine ,deoarece a venit cu ea în acea seara. zic eu.
- Oare ce e Lilith pentru Damian ? întreabă Samantha.
-Iubită ? răspunde Vlad confuz.
- Nu știm nimic despre ea ....adaugă Alya.
-Adevărat! zice Skin.
Luca se ridică în picioare,toată lumea îl privește confuză. Ce face ? Nu am zis ca ședință s-ar fi terminat.
- Am informații eu despre Lilith de la oamenii mei , nu sunt cine știe ce informații, dar orice ne ajută. zice Luca.
-Te ascultăm! zic eu.
- Lilith a fost văzută de ceva ani cu Damian , nimeni nu știe de unde a apărut această femeie ,nici măcar ultimul colaborator al lui Damian nu are informații despre ea. Însă se zvonește că Damian tine foarte mult la ea , uneori îi interzice accesul din casă afară . Garantat este ceva pentru ea ,deoarece nu poți forța o persoană să stea undeva fără acordul ei. Unde este ea este și Damian , nu o scăpa din vedere . Mulți bărbați au încercat să coopereze cu ea ,însă au dat de mânia lui Damian și unii dintre ei chiar și-au pierdut viața din cauza asta. Trecutul ei este învăluit în mister. Asta e tot ce cunosc ! zice Luca .
- Deci o răpim pe Lilith și o dăm la răscumpărare în locul datoriei lui Maik și datoriei lui Ivan. zic eu.
- Dar de unde facem rost de Lilith? Damian e mereu cu ea peste tot. spune Ana .
- Bună întreabare ! zice Alya.
- Eu și Vlad ne ocupăm de asta ! zic eu.
-Ce plan ai Demon ? adaugă Skin.
-În noaptea aceasta mergem la casa lui Damian , am primit deja adresa lui. Pe timpul nopți dezactivăm sistemul video , Vlad tu te ocupi de asta. Scăpăm de garda de noapte și o luam pe Lilith . Luca tu ocupate de serul de somn , avem nevoie să o adormim pe Lilith să nu poată trezi toată casa. Skin tu ne aștepți afară pregătit cu mașina de plecare. Vom merge mai puțini ,deoarece doar așa putem să avem victoria asigurată. Mulți am fi observați. zic eu tuturor.
Toată lumea aprobă din cap . În noaptea aceasta îi vom provoca o durere lui Damian. Sper ca totul să meargă cum trebuie !Ora 2:00 ,noaptea.
Noaptea a venit mai repede de cât ne-am fi așteptat . Am parcat mașina pe o stradă apropiată de casa lui Damian ,casa lui este într-o pădure, unde doar un drum permite accesul la ea. Vlad a spart deja sistemul de operare al camerelor video . Eu am eliminat garda de la poartă . Vlad și cu mine am intratat în casa lui Damian .
- Casa asta e imensă! De unde vom ști care este camera lui Lilith ? întreabă Vald.
-Când ți la cineva îl pui pentru protecție în ultima camera ,nu ? întreb eu.
- Are sens ce zici . adaugă Vlad .
Ajunși la trepte încercăm să mergem cât mai ușor, răpunem alți patru oameni și ne continuăm drumul.
Ajunși la ultimul etaj ,privirea noastră ne este îndreptată către Ivan.
- Demon , Vlad ? Ce căutați aici ? ne întrebă el mirat.
- Mai ușor Ivan ! Vrei să trezești toată casa ? întreabă Vlad.
-Asta îmi este meseria Vlad ! spune Ivan.
- Am venit să o răpim pe Lilith . Nu stau să îți explic mult, deoarece se pot prinde dacă văd agenți de jos răpuși. Vrem să te salvăm și pe tine și pe Mike , vom cere răscumpărarea voastră la schimb cu Lilith . Unde este camera fetei ? explic eu.
- La capătul holului. spune Ivan.
Se așează pe jos în poziție de mort , eu și Vlad ne uităm la el ciudat . Ce face ?
- Nu stați degeaba ! Mergeți și răpiți-o ! Mă prefac lovit să nu rămân fără cap .
zice Ivan.
Aprobăm din cap în semn de mulțumire . Ajunși în capătul holului intrăm în camera ei , ea doarme atât de profund ,nici nu ne aude . Îi bag serul în mână, deschide ochii ușor și se sperie ,îi pun mâna la gură , ne privește urât. Serul își face simțită prezența în corpul ei și doarme la loc.
O ridic pe brațul meu și plecăm spre ieșire asigurandu-ne că nu ne prinde cineva . Trecem pe lângă Ivan care ne facem semn ca e liber. Ieșim din curtea lui Damian . Deschidem ușa mașini.
-Ați venit ! Era să cred că ați fost prinși. spune Skin.
- Nu ne lăsăm chiar așa ușor prinși. adaugă Vald.
Pe bancheta din spate intru eu și Lilith ,iar în fața Vlad și Skin care conduce rapid spre casa noastră.
Porțile casei se deschid și suntem întâmpinați de prietenii noștri care ne așteptă să ne ajute să o urcăm la etaj pe Lilith.
După ce o punem în pat , închidem camera și lăsăm niște gardieni să o păzească.
Ajuns din nou în capul mesei , toată lumea fiind cu ochii pe mine pentru următorul pas .
- Nu pot să cred că am reușit să o luăm ! zice Vlad.
- Ce facem acum ? zice Luca.
- Așteptăm să observe lipsa Damian a lui Lilith. zic eu.
- Cred că v-a fi furios. zice Luca .
- Ăsta și e planul ! Doar să ne fie de folos această fată . zic eu.După două ore...
Așteptând cu toți un semn de la Damian ,timpul nostru a trecut mai mult distrându-ne și povestind întâmplări din tinerețea noastră .
Un glonț se aude în casa unde suntem și ușa de la intrare cade pe jos , zdrobită de o persoană. Privirea noastră este îndreptată spre acel loc și apariția lui Damian se face prezentă.
- Demon ? Unde e Lilith? țipă Damian .
- Mă gândeam că nu o să mai vi...
Dar uite cine își face prezența în casa mea , era frumos să bați la ușă . spun eu zâmbind spre el.
- Nu am chef de glumele tale de doi bani. Unde e Lilith? zice el nervos.
- Lilith e bine. Dar tu ? Te văd foarte agitat Damian . zic eu .
Scoate pistolul de la spate și îl îndreptă spre mine. Cum mă așteptam, recurge direct la crimă. Nu se gândește deloc la situația în care se află. Ce copil!
- Ori o aduci aici la mine ,ori vă omor pe toți ! Nu am mai făcut un masacru de mult. O sa fie distractiv! ne amenință Damian pe noi.
- Nu așa se negociază Damian ! zice Vlad.
-De tu o vrei pe Lilith, noi vrem libertatea lui Mike si lui Ivan . Negociem așa ? zic eu.
- Cereți cam multe ,nu credeți? zice Damian calm.
- Altfel Lilith rămâne la noi . zice Luca.
- Deci ce alegi ? îl întreabă Alya.
-Aleg să vă omor pe toți ! zice Damian.
-Pacat ! Dacă faci asta și ea o să moară...
spune Skin cu pistolul la capul lui Lilith.
Lilith s-a trezit , efectul serului nu a fost chiar bun ,era în plan să nu se trezească pana ajunge la Damian .
- Dă-i drumul ! adaugă Damian.
- Ne lași prieteni în pace și ți-o dăm pe fată , ăsta e planul . zice Skin.
- Ok. Îl las pe Mike în pace ,dar Ivan rămâne la mine. Merge așa ? ne întrebă Damian.
- Noi vrem pe amândoi . adaugă Alya.
- Ori faceți ca mine ori vă împușc pe toți și nu mai țin cont nici de Lilith ! zice Damian.
Tipul chiar e nebun? Cum să renunțe așa ușor la cineva și să zică asta.
-Tic-tac ,timpul se scurge , ce alegeți? zice Damian.
Alya vine lângă mine și mă privește insistent.
- Măcar salvăm pe unul din ei Demon , tipul ăsta nu e sănătos la cap ,ai văzut ce a zis o poate împușca până și pe Lilith. Ivan mai poate aștepta puțin, nu? Ivan nu are copil ,nu are familie. Poate aștepta puțin! zice Alya în șoaptă mie .
- Ai dreptate ! zic eu.
- Acceptăm ! Lilith în schimbul lui Mike !
- Așa să fie ! Lilith să mergem! îi spune dur Damian ei.
- Dar de unde știm noi că te ți de promisiune ? întrebă Luca pe Damian.
- Când promit ceva nu uit. adaugă el.
Îi fac semn lui Skin să o lase pe Lilith să plece la Damian , Skin îi dă drumul fetei și aceasta se duce la Damian. Damian o prinde de mână și o trage spre ieșire. Lilith întoarce privirea spre noi se oprește din mers și privește pe Hades insistent . Hades se uită la spectacol fără să comenteze ceva ,fiind ocupat în mare parte de telefon ,probabil aduce acasă la noi o viitoare iubită.
- Damian ,stai ! țipă Lilith.
- Am zis să mergem. Ce nu înțelegi ? o întrebă Damian pe Lilith.
- Acea persoană îmi pare cunoscută . zice Lilith, arătând cu degetul spre Hades.
- Cred că nu ai toate mințile în cap ,surioară! zice Damian dur.
Surioară? Lilith e sora lui Damian ? Vai ce îl aveam la mână și nu am știut cum să gestionez situația. Am picat în plasa lui. Nu pot să cred !
-E sora lui?întrebă Vlad.
- Tocmai ce a zis . Ești surd ? zice Alya.
Damian o ridică pe umărul său pe Lilith ,deși ea tot continuă să spună că îi pare cunoscut Hades. Dar de unde să îl cunoască? Noi toți suntem mirați de ce vedem în fața noastră și nu știm cum să reacționăm. Nu vrem să ne băgăm în problemele lor.
Forțată Lilith este dusă afară din casa noastră ,lăsându-ne pe toți cu multe semne de întrebare.
Până și Hades e confuz de ce aude....
CITEȘTI
HЕART HAUNT
RomanceFacultatea locul cel mai bun pentru a îți forma noul viitor, prietenii noi si viața nouă. Toți tineri visează să studieze la New Music School, cea mai bună facultate din Chicago, însă puțini au norocul sa ajungă acolo. Dar acest lucru nu o împiedică...