Dor s-au ce ?

405 24 5
                                    

12 aprilie 2009 , Un nou inamic.

இĐξм¤πஇ

Tipul pleacă din camera lui Angel ,împreună cu el ,Skin o trage pe Alya după el , în final eu și Îngerul rămânem singuri, așa cum trebuie să fie!
- Nu prea este frumos din partea ta să nu bați la ușă, Demon! adaugă Angel.
- Ai dreptate! Dar ce contează?
- Contează! Nu ai dreptul ăsta! Ce cauți aici ?
- Am venit la tine !
- Pentru ce ? mă întrebă ea cu privirea sa fixă pe mine.
- Nu ți-a fost dor de mine , Îngerule ?
- Ar trebui ?
Clar aici m-a blocat, are dreptate, ce fac eu aici la ea ? Parcă sunt un obsedat !
- Am vrut să vorbim despre divorț! adaug eu .
- Faptul este consumat ,deja am divorțat unul de altul !
-Așa este !
Practic nu am nici un motiv ,deoarece am venit la ea ,fiindcă eram agitat că nu am mai văzut privirea ei aproape ... Nu îi pot spune asta ! E o nebunie!
- Dacă nu ai un motiv propriu ,nu are rost să vi la mine ! Nu avem ce discuta !
- Mai mult am venit pentru prietenul meu , am vrut să îl ajut la împăcarea lui cu Alya ..... spun eu o minciună.
- Eu nu văd că ei sunt aici! Poți pleca ! Văd că și ei au plecat...
- Ai dreptate! O seară frumoasă!
-Era frumoasă dacă nu o stricai tu ! spune ea ,,agresiv" spre mine.
Nu mai spun nimic ,părăsesc camera ei cât de repede pot .... Simt că m-am făcut de căcat !
Mă urc în mașină și merg spre ,,întâlnirea " mea cu clubul .

............................................................................

,,Sec sticla" de alcool până la ultima picătură , deși sunt conștient de efectul de ,,drog", al alcoolului ,tot nu m-am învățat minte . Trebuie să îmi reiau cursul vieți, fără ca Îngerul să îmi ,,tulbure" gândurile. Arunc ,,agresiv" niște bani pe masa ce era în fața mea , plătind mai mult decât am consumat , ies din club căutând cu privirea mașina mea ,după ce o zăresc, merg spre ea , ajuns lângă ea , intru și mă îndrept cu viteză spre casă.
Poarta de la intrare îmi este deschisă de gardieni , cobor din mașină fix în fața uși de la intrare , merg pe treptele din fața casei , gardieni îmi deschid ușa, făcând un semn din cap în semn de respect și salut , dar eu nu salut înapoi.
Intru în casă și merg cu ,,pași mărunți" spre sufragerie. Chiar pe canapeau unde trebuia să mă așez zăresc o persoană, mă uit puțin mai atent și observ ,, musafirul nepoftit" , așa numitul marele criminal Luka. De ce dracu se află el la mine la ora asta?
- Se pare că în final ne întâlnim din nou , Demon ! Mă bucur să te revăd !spune el ,ridicându-se după canapea să mă întâmpine.
- Sentimentul nu este reciproc ! adaug eu dur spre el.
- Ai rămas același ca întotdeauna , sec ,dur și cu siguranță periculos !
- Ce vrei ? îl întreb eu.
- Am nevoie de ajutor ! Vreau să răpesc o fată!
- Frumoase vise ! Altceva ?
- Chiar vorbesc serios !
- Și te-ai gândit că mă interesează?
- Afacerea e afacere , vreau să negociez cu tine, mă ajuți și îți rămân dator cu orice ! spune el încrezător.
- Chiar nu am timp de tine !
- Îți cer doar un mic ajutor .... îți rămân dator pe viață!
- Ce vrei ? Ce e atât de greu de marele criminal nu poate o face singur ?
Scoate din buzunar o foaie și o aruncă pe masă, o ,,apuc" în mână și zăresc o poză în ea chipul ..... Îngerului.... își face simțită prezența asupra priviri mele. Ce căuta o poză cu Îngerul în mâna dobitocului ăsta?
- Vreau să mă ajuți să răpesc pe această tipă. Numele ei Angel Smith ! adaugă Luka .
Cuvintele aruncate de el îmi creează o nervozitate agresivă, niciodată nu mi-au venit ,,draci" atât de rapid.
Mă ,,arunc" cu mâinile mele fix la gâtul lui , l-am luat prin surprindere și pe el.
- Demon !! Ce faci???.... Ajutor e nebun!
spune el cu toată forța care o are.
Mâinile mele îl strâng și mai tare de gât , gardieni mei nici nu se clintesc să îl ajute , chiar îi omoram de îi săreau în ajutor . Îndepărtez mâinile de pe gâtul lui și îi ,, transmit " un pumn în față de cade la pământ.
- Ce am făcut? De ce dai în mine ? Ai idee ce faci și în cine dai ? zice el țipând spre mine ca o femeie.
- Dacă te atingi de un fir din capul ei ,ești mort ! zic eu dur.
- O cunoști?
-Nu e treaba ta! Să nu spui că nu te-am avertizat !
- Demon nu știi cu cine te pui !
- Serios ? De cine ar trebui să îmi fie frică? De tine ? încep să râd ca un psihopat, dacă m-aș vedea și eu m-aș speria de mine , nu glumesc.
- Sunt cel mai mare criminal ! Nu te pune cu mine ! Cereți scuze acum !
- Vrei scuze ? îl întreb eu blând.
- Da , normal ! adaugă el serios.
- Vino mai aproape să dăm mâna în semn de pace !
Se apropie de mine ,întinde mâna , însă îi prind mâna și cu toată forța mea o strâng atât de tare până văd cum ,,strânge " din dinți de durere.
- Ești nebun ? Îmi rupi mâna !
Își trage mâna cu greutatea din strânsoarea mea și o ,,flutură " în aer de durerea care i-am provocat-o .
- Ascultă bine la mine ,nu prea atac eu ,foarte rar fac asta ,dar dacă îți vine și cea mai mică idee să te atingi de Îngerul meu , nici toate manevrele tale de criminal în serie nu te vor ajuta să ,,mă răpui" ,încercând să scapi de mine ! Apoi să vezi cum mândria ta de criminal ,,zboară pe apă " , ne-am înțeles? zic spre el dur.
- Vei regreta pentru asta , Demon!
- Dacă regret eu, tu vei regreta triplu !
Îl văd cum fuge spre ieșire fără a mai spune ceva . Spre că avertismentul meu să nu fii fost în zadar !
Mă așez plin de nervi pe canapea , gândul îmi fuge la Înger, dacă tipul ăla se duce după ea și nu mă ascultă ?
Oare să mă duc la ea ? E cu Alya ,sigur e în siguranță, sper ! Trebuie să îl avertizez pe Skin ! Dar nu știu unde este telefonul meu.... L-am uitat oare la club ? Nu contează ,cumpăr altul mâine. Închid ochii și adorm instant.....

HЕART HAUNT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum